eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Poprawa bezpieczeństwa pieszych przede wszystkim dzieci i osób niepełnosprawnych poprzezBUDOWĘ UL. PIASKOWEJ W PODZAMCZU PIEKOSZOWSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Piekoszów: Poprawa bezpieczeństwa pieszych przede wszystkim dzieci i osób niepełnosprawnych poprzez: BUDOWĘ UL. PIASKOWEJ W PODZAMCZU PIEKOSZOWSKIM
Numer ogłoszenia: 92372 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa pieszych przede wszystkim dzieci i osób niepełnosprawnych poprzez: BUDOWĘ UL. PIASKOWEJ W PODZAMCZU PIEKOSZOWSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa bezpieczeństwa pieszych przede wszystkim dzieci i osób niepełnosprawnych poprzez: BUDOWĘ UL. PIASKOWEJ W PODZAMCZU PIEKOSZOWSKIM
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Piaskowej w Podzamczu Piekoszowskim (łącznie z wlotami na ul. Kochanowskiego i pozostałe drogi lokalne), której początek od km 0+000 zaczyna się od ulicy Sikorskiego w Piekoszowie i kończy się na km 0+ 608,75 przed rondem w Podzamczu Piekoszowskim.
Rondo obsługujące drogę powiatową Nr 0285T z wylotem w ulicę Piaskową wyłączone jest z niniejszego postępowania tzn. od km 0+608,75 do km 0+681,02 budowane jest w 2012 roku łącznie z przebudową drogi Nr 0285 w miejscowości Podzamcze Piekoszowskie przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach.
Budowa ulicy Piaskowej w Podzamczu Piekoszowskim realizowana będzie w zakresie:
- wykonania nowej konstrukcji jezdni o szerokości 6,0 m,
- budowy zatoki autobusowej,
- wykonania jednostronnego chodnika wzdłuż ulicy Piaskowej o szerokości 3,0 m,
- ustawienia krawężnika o wym. 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem
- ustawienia krawężnika o wym. 15x30x100cm na ławie betonowej zwykłej na połączeniu zatoki autobusowej z jezdnia,
- ustawienia obrzeży betonowych o wym. 6x20 ograniczających chodnikiem - wjazdów do posesji z kostki brukowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego,
- oznakowania pionowego i poziomego,
- wycinki istniejących drzew,
- budowa kanalizacji deszczowej
- przebudowa i budowa urządzeń elektroenergetycznych i teletechnicznych
Ulica Piaskowa została zaprojektowana o następujących parametrach:
a) ulica klasy L (lokalna)
b) kategoria obciążenia ruchem KR2, jezdnia szerokości 6,0 m
c) prędkość projektowa Vp=30km/h
d) chodniki bezpośrednio przylegające do jezdni szerokości 3,0 m
e) zatoka autobusowa szerokości 3,0 m i skosie wjazdowym długości 24 m oraz wyjazdowym długości 12 m,
f) szerokość pasa drogowego minimum 15 m,
Konstrukcja ulicy Piaskowej:
- warstwa ścieralna betonu asfaltowego grub. 5 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm,
- warstwa wzmacniająca z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa grub. 15 cm
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 46 cm
Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej:
1. warstwa jezdna z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm
2. podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm
3. podbudowa zasadnicza z chudego betonu grub. 20 cm
4. górna warstwa podbudowy pomocniczej stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa grub 15 cm
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 46 cm.
W zakres rzeczowy inwestycji wchodzi budowa kanału deszczowego w ulicy Piaskowej - przeznaczonego do odprowadzania wód opadowych i roztopowych do istniejącego otwartego zbiornika wodnego w wyrobisku po kopalni piasku oraz kanału deszczowego na dalszym odcinku ul. Piaskowej z odprowadzeniem tych wód do rowu przydrożnego przy drodze powiatowej nr 0285T w Podzamczu Piekoszowskim.
W zakres rzeczowy budowy kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe do otwartego zbiornika wodnego w wyrobisku kopalni wchodzi:
- kanał deszczowy O 800 L=350 m O 400 L=60 m ze studzienkami rewizyjnymi O 1,40 m i O1,20 m z przykanalikami O 200 do wpustów ulicznych i wpustami ulicznymi do oczyszczalni wód opadowych i roztopowych której elementy stanowią osadnik cyrkulacyjny OC1000 i separator koalescencyjny SK1000.
- Dalszy odcinek ulicy Piaskowej sprowadzany jest do rowu przydrożnego przy drodze powiatowej nr 0285T, w którego zakres wchodzi:kanał deszczowy O 500-250, L=460m ze studzienkami rewizyjnymi O 1,20 z przykanalikami O 200 do wpustów ulicznych. Wody te odprowadzane są do oczyszczalni wód opadowych i roztopowych, która stanowi separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem z wewnętrznym obejściem hydraulicznym SEP 30/300 wylot O 500 z kanału deszczowego do rowu przydrożnego.
Ponadto zakres inwestycji zakłada wykonanie przebudowy istniejących urządzeń elektroenergetycznych oraz oświetlenie ulicy i chodników. W oparciu o plan projektowanej drogi rozplanowano rozmieszczenie latarń jednostronnie. Projektowane oświetlenie zostanie w całości zrealizowane na sodowych energooszczędnych źródłach światła.
Inwestycja ta jest dofinansowana w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
Termin realizacji inwestycji: od daty podpisania umowy do dnia 30 października 2012 roku.
Zgodnie z założonym Harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji zadania zakłada się następujące terminy realizacji inwestycji:
1. do 31 maja 2012r. Wykonanie oświetlenia drogowego, w tym przebudowę kolizji;
2. do 31 lipca 2012r. Budowę kanalizacji deszczowej;
3. do 30 października 2012r. Roboty drogowe.
W przedmiotowej sprawie została wydana Decyzja Nr 10/2010 Starosty Kieleckiego z dnia 18 sierpnia 2010r. Zn. B.II.73-12/2010, którą Gminie Piekoszów zatwierdzono projekt budowlany i udzielono zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa ulicy Piaskowej w Podzamczu Piekoszowskim.
Szczegółowy zakres informacji o zakresie zadania obejmuje projekt budowlano - wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót opracowane przez Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Technicznych w Kielcach GEOPROJEKT, 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 27. Załączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy dla wykonawcy.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania zadania opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla niniejszego zadania inwestycyjnego. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową oraz decyzją o pozwoleniu na budowę.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobligowany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego zgodnie z przedłożonym przez zamawiającego przedmiarem robót, a po zakończeniu robót do sporządzenia kosztorysu powykonawczego.
Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej będące przedmiotem zamówienia (jeżeli występują) służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych o podobnych parametrach technicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 55.000,00 zł.
(słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca wnosi wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
Uwaga:
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: BS Łopuszno O/Piekoszów Nr 85 8499 0008 0400 0534 2000 0003 z dopiskiem wadium na: Poprawa bezpieczeństwa pieszych przede wszystkim dzieci i osób niepełnosprawnych poprzez: BUDOWĘ UL.PIASKOWEJ W PODZAMCZU PIEKOSZOWSKIM.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 10.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert:
Uwaga:
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ppkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw - do złożenia których został wezwany, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII ppkt 2b siwz. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, iż Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 roboty budowlane, których wykonanie (budowa, przebudowa dróg) o wartości każdej z prac nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, obejmowało łącznie budowę drogi, chodnika i odwodnienia liniowego korpusu drogowego.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII ppkt 2c,2d siwz. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia w tym zakresie i należy do izby inżynierów budownictwa.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2e,2f siwz. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca posiada zdolność kredytową lub posiada środki własne w wysokości min. 1.000.000,00zł. oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.000.000,00zł.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ.
Zmiany treści umowy nie mogą być dokonywane z naruszeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) bez wprowadzonej zmiany zadanie nie zostałoby efektywnie ukończone tj. nie zostałyby osiągnięte zakładane parametry,
b) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie, w tym w szczególności, z uwagi na:
- konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,
- niekorzystne warunki atmosferyczne,
- nie zinwentaryzowaną sieć podziemną,
- konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych,
- wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
- zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
d) zmiana w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie,
e) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
f) zmiana w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy,
g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania lub zmian wprowadzanych w budżecie gminy.
h) gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
i ) gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Piekoszów, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów Pokój nr 106..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Piekoszów, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów Pokój nr 102 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.