eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Cieszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Cieszyn: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 9004 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391250 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu sal narad, pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, węzłów sanitarnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 i ul. Szerokiej 13 oraz dbanie o czystość przed wejściami do wyżej wymienionych budynków. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) kompleksowe sprzątanie powierzchni biur, korytarzy, klatek schodowych oraz węzłów sanitarnych, w tym: codziennie: -usuwanie kurzu z biurek, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz parapetów, -mycie wszystkich powierzchni podłogowych środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni, zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, -odkurzanie wykładzin i mebli tapicerowanych odkurzaczami przemysłowymi o zwiększonej ilości filtrów, -opróżnianie i oczyszczanie koszy oraz pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach oraz w pojemnikach do niszczarek, -mycie szyb przy stanowiskach operacyjnych Wydziału Komunikacji (Referatu Prawa Jazdy oraz Referatu Rejestracji Pojazdów), a także przy kasach oraz w Kancelarii Ogólnej, -mycie balustrady schodowej oraz poręczy, -zamiatanie oraz mycie na mokro schodów i podestów, -zamiatanie oraz mycie na mokro pod wycieraczkami w głównych holach budynków Starostwa, -odkurzanie wycieraczek w głównych holach budynków Starostwa, -utrzymanie czystości przed wejściami do budynków Starostwa w tym zamiatanie, a w miarę potrzeb również czyszczenie na mokro płytek, schodów zarówno przed wejściami głównymi jak i bocznymi do obu budynków Starostwa, -szczególna dbałość o czystość w pomieszczeniach sanitarnych, mycie urządzeń sanitarnych środkami o właściwościach dezynfekujących (pisuarów, sedesów, desek sedesowych, umywalek, zlewozmywaków wraz z szafkami, baterii), ponad to mycie luster, pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło oraz glazury przy umywalkach, a także mycie podłóg w toaletach, -uzupełnianie środków czystości (mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz kostek zapachowych), które zabezpieczy zamawiający; raz w tygodniu: -sprzątanie serwerowni, kancelarii tajnej, archiwum w czasie godzin urzędowania i zawsze w obecności pracownika Starostwa, -mycie biur, korytarzy, podestów klatek schodowych, holu głównego oraz holu Wydziału Komunikacji automatem myjącym o O od 45-55 cm, -mycie na mokro tylnej klatki schodowej w budynku Starostwa przy ul. Bobreckiej, -mycie białych listew obudowy sieci komputerowej, -mycie pokryw koszy na śmieci, -usuwanie kurzu z mebli oraz czyszczenie ich środkami konserwującymi; raz w miesiącu: -gruntowne mycie drzwi w biurach, toaletach i innych pomieszczeniach wraz z ościeżnicami, -mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych, -mycie grzejników, -omiatanie ścian oraz usuwanie pajęczyn, dwa razy w roku: -mycie okien (wiosna, jesień) - do 30.04.2012r. oraz do 31.10.2012r. -pranie wykładzin dywanowych (wiosna, jesień) - do 31.05.2012r. oraz do 30.11.2012r, -położenia warstwy ochronnej polimerowej na tarket na korytarzach, salach narad i w pomieszczeniach biurowych, po uprzednim dokładnym ich oczyszczeniu, (wiosna, jesień) - do 31.05.2012r. oraz do 30.11.2012r, -czyszczenie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatkach schodowych (wiosna, jesień) - do 30.04.2012r. oraz do 31.10.2012r. b) bieżące sprzątanie sal narad i sali sesyjnej wraz z zapleczem kuchennym oraz toaletami; c) bieżące mycie szklanych drzwi i ścianek na wszystkich piętrach oraz drzwi wejściowych w obu budynkach Starostwa; d) bieżące mycie windy oraz drzwi zewnętrznych windy na wszystkich kondygnacjach w budynku przy ul. Bobreckiej; e) wyłączanie światła, zamykanie okien po zakończonej pracy; f) informowanie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach wewnątrz budynków. Powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 5.030 m2, w tym: -1030 m2 - tarket, -1840 m2 - wykładziny podłogowe dywanowe, -740 m2 - okna i szklane drzwi, -pozostałe powierzchnie to: płytki ceramiczne, gumolit, beton oraz parkiet..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMENA Sp. z o.o., ul. Kustronia 39, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96960,24

  • Oferta z najniższą ceną: 61770,06 / Oferta z najwyższą ceną: 148485,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.