eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramachrównania dróg gruntowych, odnowy przepustów, zbierania poboczy i oczyszczania rowów przydrożnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Węgorzewo: Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: równania dróg gruntowych, odnowy przepustów, zbierania poboczy i oczyszczania rowów przydrożnych.
Numer ogłoszenia: 89689 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, fax 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: równania dróg gruntowych, odnowy przepustów, zbierania poboczy i oczyszczania rowów przydrożnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: równania dróg gruntowych (zadanie 1); 2) Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: odnowy przepustów (zadanie 2); 3) Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: zbierania poboczy (zadanie 3); 4) Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: oczyszczania rowów przydrożnych (zadanie 4).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 4.Odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wymagania techniczne i jakościowe: Wymagania określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez zamawiającego. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty-załącznik nr 3-muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1.Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -załącznik nr 4. 2. Aktualny wypis - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga 1: Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Uwaga 2: W przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta; Uwaga 3: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Uwaga 4: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia -konsorcjum, spółki cywilne - każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków udziału w postępowaniu przetargowym. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia, potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. Uwaga 5: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej bądź powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia. 3. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 2. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych powyżej, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Wszystkie strony oferty muszą być numerowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwegorzewski.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 24..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: równania dróg gruntowych (zadanie 1);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równanie dróg gruntowych. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi profilowania korony dróg nieutwardzonych żwirowych i gruntowych specjalistycznym sprzętem typu równiarka drogowa. Profilowanie wykonać należy zachowując spadki podłużne i poprzeczne oraz szerokość jezdni dla poszczególnych dróg. Profilowanie drogi wykonać należy równiarką, najlepiej gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia ścinanie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: odnowy przepustów (zadanie 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa przepustów. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi wykonania wykopu w celu przeprowadzenia konserwacji przepustu pod drogą zarówno asfaltową jak i gruntową. Usługa będzie polegała na wykonaniu wyłącznie wykopu. Zamawiający we własnym zakresie dostarczy na miejsce prac materiały potrzebne do zadania jak i niezbędny zespół ludzi, który dokona wymiany uszkodzonych elementów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: zbierania poboczy (zadanie 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbieranie poboczy. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi zbierania zawyżonych poboczy na szerokość do 0,75 m zachowując rzędne krawędzi jezdni. Profilowanie należy wykonać w taki sposób, aby zachowane były spadki poprzeczne i wody opadowe mogły swobodnie spływać z jezdni do rowu odwaniającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi specjalistycznym sprzętem typu równiarka, koparka w ramach: oczyszczania rowów przydrożnych (zadanie 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie rowów przydrożnych. Usługa będzie polegała na odtworzeniu profilu nominalnego rowu przez ścięcie skarp i wybranie otrzymanego materiału z jednoczesnym zachowaniem spadku podłużnego. Profilowanie należy wykonać w taki sposób, aby dostosować rzędne do istniejącego systemu odwadniającego. Zamawiający nie przewiduje wymiany elementów usytuowanych w ciągu melioracyjnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.