eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Adaptacja obiektu na filię biblioteczną w Krapkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-16

Krapkowice: Adaptacja obiektu na filię biblioteczną w Krapkowicach
Numer ogłoszenia: 87932 - 2014; data zamieszczenia: 16.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28954 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Krapkowicach, Ul. Sądowa 21, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 44 60 232, faks 77 46 61 319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja obiektu na filię biblioteczną w Krapkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie przebudowie i rozbudowie budynku użyteczności publicznej Warsztatu Terapii Zajęciowej, położonego w Krapkowicach przy ul. Mickiewicza 1 na działce nr 24/6, k.m. 12. Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje przebudowę i rozbudowę budynku w zakresie : - adaptację piętra na filię biblioteczną, - wzmocnienie konstrukcji stropu nad parterem budynku, - dobudowę windy dla niepełnosprawnych, - wykonanie niezbędnych zabezpieczeń p-poż, - wymianę pokrycia dachu, - wymianę systemu odwodnienia dachu, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej części podziemnej budynku wzdłuż jednej elewacji - od strony terenów zielonych, - wykonanie w niezbędnych zakresie instalacji elektrycznej, - wykonanie w niezbędnym zakresie instalacji sanitarnych, c.o i wentylacji, - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, - wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budopap Sp. z o.o., ul. Opolska 103 a, 47-300 Krapkowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1533541,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1654686,44

  • Oferta z najniższą ceną: 1603560,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1907716,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.