eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związnym z tymi budynkami w Jarocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Jarocin: Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związnym z tymi budynkami w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 86868 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63890 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związnym z tymi budynkami w Jarocinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związanym z tymi budynkami w Jarocinie. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1) zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi, użytkowymi i socjalnymi określonymi w załączniku 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) zarządzanie nieruchomością określoną w załączniku nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się: 1. Zawieranie i rozwiązywanie umów o dostawę mediów w imieniu własnym z podmiotami gospodarczymi oraz osobami fizycznymi. 2. Przygotowywanie w imieniu Gminy Jarocin umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe oraz dzierżawę gruntów. 3. Przygotowywanie wypowiedzeń i rozwiązań w imieniu Gminy umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe oraz dzierżawę gruntów. 4. Realizacja Uchwały Rady Miejskiej w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy. 5. Ustanowienie pełnomocników procesowych i występowanie przed sądami i organami ścigania w zakresie prowadzonej działalności. 6. Prowadzenie obsługi najemców w zakresie zwalniania i zasiedlania lokali. 7. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców oraz właścicieli i załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Powiadamianie najemców i właścicieli o zmianach opłat oraz doręczanie wszelkich zawiadomień. 9. Utrzymywanie porządku i czystości na gruntach objętych zarządzaniem. 10. Wyposażanie nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów oraz egzekwowanie ich odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego. 11. Konserwacja terenów zielonych. 12. Wywóz śmieci nietypowych i nieczystości płynnych. 13. Prowadzenie deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku. 14. Oczyszczanie szamb i suchych ustępów. 15. Sprawowanie bieżącej kontroli stanu technicznego obiektów, instalacji i urządzeń technicznych. 16. Prowadzenie stałej konserwacji i drobnych napraw obiektów, instalacji i urządzeń technicznych mających na celu utrzymanie ich w stałej sprawności technicznej. 17. Niezwłoczne usuwanie awarii i uszkodzeń. 18. Sporządzanie planu remontów i modernizacji oraz jego realizacja. 19. Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na mieszkania. 20. Prowadzenie korespondencji związanej z techniczną sferą obsługi obiektów i zasobów oraz spraw związanych z remontami mieszkań wykonywanymi przez najemców lub przyszłych użytkowników. 21. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej lokali mieszkalnych, socjalnych, użytkowych w zakresie wymiaru czynszu, opłat niezależnych od właściciela i podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22. Rozliczanie najemców ze zużycia elementów technicznego wyposażenia lokalu w przypadku zakończenia najmu. 23. Prowadzenie imiennych kartotek finansowych dla każdego lokalu w zakresie nalicznego obciążania, należnych odsetek, dokonanych wpłat jak również występujących zaległości i nadpłat. Na wniosek Zamawiającego Zarządca sporządzi szczegółowe wykazy zadłużeń najemców. Wykaz powinien zawierać: Imię i nazwisko /nazwa firmy, adres, kwota należności głównej i odsetek, okres zadłużenia. 24. Podejmowanie środków prawnych mających na celu wyegzekwowanie zaległości czynszowych i opłat związanych z umową najmu wraz z odsetkami za zwłokę i kosztami egzekucji. Przygotowanie dokumentów umożliwiających sądową windykację zaległości czynszowych. 25. Comiesięczne sporządzanie i doręczanie najemcom lokali użytkowych faktur VAT. 26. Konserwacje i remonty bieżące realizowane o zatwierdzony plan finansowy. W przypadku remontu w zakresie wykraczającym poza drobne naprawy i konserwacji, Zarządca zobowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na planowany zakres i koszt remontów. 27. Tworzenie warunków do dokonywania zamian lokali mieszkalnych tworzących mieszkaniowy zasób Gminy oraz innych lokali mieszkalnych. 28. Wyrażanie zgody na podnajem lokali mieszkalnych i użytkowych za uprzednią zgodą Zamawiającego. 29. Ustalanie wstępowania w stosunek najmu lokalu mieszkalnego, stosownie do obowiązujących przepisów i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu. 30. Reprezentowanie Gminy w sprawach dotyczących nieruchomości, których Gmina jest współwłaścicielem, w tym zawieranie umów o zarządzanie tymi nieruchomościami oraz rozliczanie się ze sprawowanego zarządu. 31. Przedkładanie propozycji umorzeń niektórych należności pieniężnych stanowiących dochody Gminy bądź udzielania ulg w ich spłacie na podstawie uchwał organów Gminy. 32. Dokonywanie wszelkich czynności prawnych w ramach pełnionych funkcji w granicach przewidzianych przez obowiązujące ustawy. 33. Zawieranie umów z właścicielami lokali mieszkalnych w sprawie spłat należności przez właścicieli lokali mieszkalnych z tytułu pokrycia przez Gminą kosztów inwestycyjnych obejmujących dostawę ciepła do zasobów mieszkaniowych wchodzących w skład wspólnot mieszkaniowych na podstawie uchwał organów Gminy. 34. Realizacja polityki mieszkaniowej Gminy stosownie do uchwał podjętych przez organy Gminy. 35. Utrzymanie schronów i ukryć w należytym stanie technicznym. 36. Utrzymanie ciągłego dyżuru elektrycznego, wodno-kanalizacyjnego, gazowego w godzinach 15.oo - 22.oo w dni robocze oraz od 7.oo do 22.oo w dni wolne od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42218,27

  • Oferta z najniższą ceną: 42218,27 / Oferta z najwyższą ceną: 42218,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.