eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związanym z tymi budynkami w Jarocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Jarocin: Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związanym z tymi budynkami w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 63890 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związanym z tymi budynkami w Jarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi i gruntem związanym z tymi budynkami w Jarocinie. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1) zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi, użytkowymi i socjalnymi określonymi w załączniku 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) zarządzanie nieruchomością określoną w załączniku nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się: 1. Zawieranie i rozwiązywanie umów o dostawę mediów w imieniu własnym z podmiotami gospodarczymi oraz osobami fizycznymi. 2. Przygotowywanie w imieniu Gminy Jarocin umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe oraz dzierżawę gruntów. 3. Przygotowywanie wypowiedzeń i rozwiązań w imieniu Gminy umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe oraz dzierżawę gruntów. 4. Realizacja Uchwały Rady Miejskiej w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy. 5. Ustanowienie pełnomocników procesowych i występowanie przed sądami i organami ścigania w zakresie prowadzonej działalności. 6. Prowadzenie obsługi najemców w zakresie zwalniania i zasiedlania lokali. 7. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców oraz właścicieli i załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Powiadamianie najemców i właścicieli o zmianach opłat oraz doręczanie wszelkich zawiadomień. 9. Utrzymywanie porządku i czystości na gruntach objętych zarządzaniem. 10. Wyposażanie nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów oraz egzekwowanie ich odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego. 11. Konserwacja terenów zielonych. 12. Wywóz śmieci nietypowych i nieczystości płynnych. 13. Prowadzenie deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku. 14. Oczyszczanie szamb i suchych ustępów. 15. Sprawowanie bieżącej kontroli stanu technicznego obiektów, instalacji i urządzeń technicznych. 16. Prowadzenie stałej konserwacji i drobnych napraw obiektów, instalacji i urządzeń technicznych mających na celu utrzymanie ich w stałej sprawności technicznej. 17. Niezwłoczne usuwanie awarii i uszkodzeń. 18. Sporządzanie planu remontów i modernizacji oraz jego realizacja. 19. Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na mieszkania. 20. Prowadzenie korespondencji związanej z techniczną sferą obsługi obiektów i zasobów oraz spraw związanych z remontami mieszkań wykonywanymi przez najemców lub przyszłych użytkowników. 21. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej lokali mieszkalnych, socjalnych, użytkowych w zakresie wymiaru czynszu, opłat niezależnych od właściciela i podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22. Rozliczanie najemców ze zużycia elementów technicznego wyposażenia lokalu w przypadku zakończenia najmu. 23. Prowadzenie imiennych kartotek finansowych dla każdego lokalu w zakresie naliczanego obciążania, należnych odsetek, dokonanych wpłat jak również występujących zaległości i nadpłat. Na wniosek Zamawiającego Zarządca sporządzi szczegółowe wykazy zadłużeń najemców. Wykaz powinien zawierać: Imię i nazwisko /nazwa firmy, adres, kwota należności głównej i odsetek, okres zadłużenia. 24. Podejmowanie środków prawnych mających na celu wyegzekwowanie zaległości czynszowych i opłat związanych z umową najmu wraz z odsetkami za zwłokę i kosztami egzekucji. Przygotowanie dokumentów umożliwiających sądową windykację zaległości czynszowych. 25. Comiesięczne sporządzanie i doręczanie najemcom lokali użytkowych faktur VAT. 26. Konserwacje i remonty bieżące realizowane o zatwierdzony plan finansowy. W przypadku remontu w zakresie wykraczającym poza drobne naprawy i konserwacji, Zarządca zobowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na planowany zakres i koszt remontów. 27. Tworzenie warunków do dokonywania zamian lokali mieszkalnych tworzących mieszkaniowy zasób Gminy oraz innych lokali mieszkalnych. 28. Wyrażanie zgody na podnajem lokali mieszkalnych i użytkowych za uprzednią zgodą Zamawiającego. 29. Ustalanie wstępowania w stosunek najmu lokalu mieszkalnego, stosownie do obowiązujących przepisów i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu. 30. Reprezentowanie Gminy w sprawach dotyczących nieruchomości, których Gmina jest współwłaścicielem, w tym zawieranie umów o zarządzanie tymi nieruchomościami oraz rozliczanie się ze sprawowanego zarządu. 31. Przedkładanie propozycji umorzeń niektórych należności pieniężnych stanowiących dochody Gminy bądź udzielania ulg w ich spłacie na podstawie uchwał organów Gminy. 32. Dokonywanie wszelkich czynności prawnych w ramach pełnionych funkcji w granicach przewidzianych przez obowiązujące ustawy. 33. Zawieranie umów z właścicielami lokali mieszkalnych w sprawie spłat należności przez właścicieli lokali mieszkalnych z tytułu pokrycia przez Gminą kosztów inwestycyjnych obejmujących dostawę ciepła do zasobów mieszkaniowych wchodzących w skład wspólnot mieszkaniowych na podstawie uchwał organów Gminy. 34. Realizacja polityki mieszkaniowej Gminy stosownie do uchwał podjętych przez organy Gminy. 35. Utrzymanie schronów i ukryć w należytym stanie technicznym. 36. Utrzymanie ciągłego dyżuru elektrycznego, wodno-kanalizacyjnego, gazowego w godzinach 15.oo - 22.oo w dni robocze oraz od 7.oo do 22.oo w dni wolne od pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić koncesje, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 2 lata.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się posiadaniem co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest posiadać kapitał własny w wysokości minimum 750 000,00 zł na dzień 31.12.2009 r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) wynagrodzenia za przedmiot zamówienia; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl-bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15 B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15 B 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.