eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Usługę prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-15

Buczkowice: Usługę prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 85065 - 2012; data zamieszczenia: 15.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach , ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zajęcia dodatkowe prowadzone będą w wymiarze maksymalnym 60 godzin lekcyjnych łącznie w 3 następujących częściach: Część 1: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 1 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla trzech grup po około 10 uczniów klas 1 - 3 SP- około 21 godzin. Część 2: Realizacja zajęć - Zajęcia językowe dla uczniów klas młodszych - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla dwóch grup po około 10 - 20 uczniów klas 1 - 3 SP- około 18 godzin. Część 3: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 2 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla trzech grup po około 10 uczniów klas 1 - 3 SP- około 21 godzin. 3. Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% ilości godzin zajęć tj. Część 1: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 1 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - minimum 10 godzin Część 2: Realizacja zajęć - Zajęcia językowe dla uczniów klas młodszych - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - minimum 9 godzin Część 3: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 2 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - minimum 10 godzin łącznej ilości godzin w zależności od potrzeb uczestników i uczestniczek projektu ustalonych w oparciu o prowadzony monitoring realizacji projektu. 4. Zamówienie udzielane będzie w częściach odpowiadających powyższemu podziałowi. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2011/2012 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. 5. Jeśli liczba uczestników dla poszczególnych części ulegnie zwiększeniu, nie wpłynie to na zwiększenie liczby godzin zajęć, ani zwiększenie wynagrodzenia. 6. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) przygotowania planu i harmonogramu zajęć, b) przeprowadzenia zajęć, c) monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach realizowanych w ramach projektu, d) prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, e) prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny lekcyjnej, f) przekazywania dokumentacji z przeprowadzonych zajęć po przepracowaniu całego miesiąca koordynatorowi łącznikowi. g) wykonywać wszystkie zlecone czynności z należytą starannością wymaganą od osób zajmujących się profesjonalnym świadczeniem dydaktycznych oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 7. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie placówki oświatowej, o której mowa w pkt 1. zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 8. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach prowadzenia zajęć oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na poziomie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: a) dysponuje osobą posiadającą doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, tj. przepracował co najmniej 6 lat. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku są a) Oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie - zawarte w druku OFERTA b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów /w tym przypadku wiedzy i doświadczenia/ na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - odpowiedni dokument dołącza do oferty Wykonawca - jeśli dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia tj.: posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe odpowiadające tematyce danej części zamówienia lub wykształcenie wyższe wraz z uzupełniającymi kursami lub studiami podyplomowymi odpowiadającymi tematyce danej części zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku są a) Oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe odpowiadające tematyce danej części zamówienia lub wykształcenie wyższe wraz z uzupełniającymi kursami lub studiami podyplomowymi odpowiadającymi tematyce danej części zamówienia - zawarte w druku OFERTA b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów /w tym przypadku osoby wymienionej w ofercie/ na okres korzystania z niej przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - odpowiedni dokument dołącza do oferty Wykonawca - jeśli dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji sporządzony odrębnie dla każdej części, o której mowa w rozdz. 3 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania W przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu, o którym mowa w § 1 umowy z uwagi na: a) wydłużające się procedury wyłaniania wykonawców, ewentualne odwołania, Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wynikające z niniejszej umowy do czasu zakończenia realizacji Projektu w ramach ustalonego w § 7 ust. 1 w umowie wynagrodzenia. W takim wypadku strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o czas niezbędny do zakończenia realizacji Projektu o którym mowa § 1 umowy. W ramach wykonywania umowy Zleceniobiorca nie może powierzyć prac wymienionych w §1 umowy innym osobom, bez zgody Zleceniodawcy. Zleceniobiorca w sytuacji powierzenia prac wymienionych w §1 umowy innym osobom, zapewni, że osoby te będą spełniały wymogi stawiane w zapisach SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-buczkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 14:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 1 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla trzech grup po około 10 uczniów klas 1 - 3 SP- około 21 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 1 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla trzech grup po około 10 uczniów klas 1 - 3 SP- około 21 godzin. Celem zajęć jest profilaktyka, wzmacnianie poszczególnych grup mięśniowych, gry i zabawy korekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja zajęć - Zajęcia językowe dla uczniów klas młodszych - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla dwóch grup po około 10 - 20 uczniów klas 1 - 3 SP- około 18 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zajęć - Zajęcia językowe dla uczniów klas młodszych - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla dwóch grup po około 10 - 20 uczniów klas 1 - 3 SP- około 18 godzin. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, wyrównywanie szans edukacyjnych, pomoc w nauce języka angielskiego z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym z tablicy multimedialnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 2 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla trzech grup po około 10 uczniów klas 1 - 3 SP- około 21 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zajęć - Gimnastyka korekcyjna 2 - prowadzone dla uczniów w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - dla trzech grup po około 10 uczniów klas 1 - 3 SP- około 21 godzin. Celem zajęć jest profilaktyka, wzmacnianie poszczególnych grup mięśniowych, gry i zabawy korekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.