Głogów: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głogów na rok 2013
Numer ogłoszenia: 8331 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274481 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głogów na rok 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głogów na rok 2013 CPV 09.31.00.00 - 5 65.31.00.00 - 9 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostarczenie energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucyjnych dla potrzeb oświetlenia ulic na terenie Gminy Głogów. 3. Charakterystyka - dane techniczne: a) sumaryczna moc umowna - 237,6 kW b) ilość punktów poboru mocy - 33 szt. c) planowane całkowite zużycie energii w okresie realizacji niniejszego zamówienia ( 12 miesięcy) - 311488 kWh d) średnie zużycie energii od I. 2011r. do XII. 2011 r. - 301488 kWh, w tym taryfa 011-7.440 kWh, taryfa 012-dzienna 90.748 kWh oraz nocna 203.300 kWh. 4. Zestawienie miejsc poboru energii dla celów oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Głogów określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 5. Określenie przewidywanego - planowanego poboru energii stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. 6. Rozliczenie dostawy za usługę odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii (wskazania licznika) wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty (cen jednostkowych i pozostałych składników cenotwórczych) obowiązujących przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia (ceny stałe przez okres 12 miesięcy), za wyjątkiem kiedy Operator Systemu Dystrybucyjnego zmieni taryfy (obowiązujące stawki), zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Energetyki. 7. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (OSD) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowe stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 8. Operatorem Dystrybucji dla wszystkich obiektów jest TAURON Dystrybucja. 9. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 89 poz. 625 ze zmianami), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. 10. Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93 poz. 623). 11. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii w kWh, w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie innej niż złoty polski. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133667,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164411,41
Oferta z najniższą ceną: 164411,41 / Oferta z najwyższą ceną: 164411,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Mając na uwadze, że w dwóch kolejno przeprowadzonych po sobie postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego i ich dwukrotnym unieważnieniu z powodu braku ofert Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Szczecinek w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r.
- 107/2024 Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH BABORÓW SP. Z O.O. W ROKU 2025"
- Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.