eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Organizacja kursów zawodowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Międzyrzec Podlaski: Organizacja kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 77797 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46145 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717803, faks 083 3717803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów zawodowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1 -Organizacja szkolenia Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 140 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia Program kursu powinien zawierać minimum: 1. Przepisy BHP i p.poż. w obiekcie handlowym 2. Organizacja handlu w gospodarce rynkowej 3. Organizacja sprzedaży detalicznej 4. Organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów. 5. Wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych 6. Obsługa klienta, przebieg sprzedaży detalicznej. 7. Negocjacje w handlu. 8. Podstawy obsługi komputera. 9. Obsługa programu Subiekt. 10. Obsługa kas fiskalnych. 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu . Szansa w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski 8. Warunki lokalowe Sale szkoleniowe o pojemności min. 10 osób, sala z pełnym wyposażeniem ( krzesła dla uczestników, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, projektor multimedialny, flipchrt + blok papierowy, flamastry). Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym, dobre zaciemnienie, oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 2. Organizacja szkolenia Fryzjer dla 2 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 220 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia Program kursu powinien zawierać minimum: 1. Przepisy BHP i p. poż. w salonie fryzjerskim. 2. Procedura zakładania własnej firmy. 3. Biznesplan i pozyskiwanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej. 4. Organizacja stanowiska pracy. 5. Obsługa klienta. 6. Pielęgnacja włosów. 7. Wykonywanie strzyżenia damskiego i męskiego. 8. Układanie i stylizacja fryzur. 9. Wykonywanie zabiegów trwałej ondulacji i farbowania. 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. 8. Warunki lokalowe Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 3. Organizacja szkolenia kosmetyczka dla 2 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 160 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia 1. Przepisy BHP i p.poż. 2. Kosmetyka i pielęgnacja twarzy - zagadnienia ogólne 3. Organizacja stanowiska pracy 4. Kosmetyka lecznicza i upiększająca 5. Pielęgnacja oczu i podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego 6. Depilacja, manicure, pedicure 7. Przedłużanie paznokci - różne techniki 8. Zajęcia praktyczne 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski. 8. Warunki lokalowe Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 4. Organizacja szkolenia pracownik administracyjno- biurowy dla 1 osoby nieaktywnej zawodowo korzystającej ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 160 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia 1. Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu prowadzenia biura, obsługi klienta, obsługi komputera 2. Zagadnienia z ekonomiki i organizacji firm 3. Zagadnienia z psychologii o socjologii pracy 4. Profesjonalna obsługa klienta 5. Organizacja pracy administracyjno-biurowej 6. Podstawy prawne i prowadzenie spraw kadrowych 7. Obsługa komputera, komputerowe programy użytkowe 8. Obsługa programu Płatnik 9. Obsługa urządzeń biurowych 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski. 8. Warunki lokalowe Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 5 Organizacja kursu prawo jazdy kategorii B dla 19 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 30 sierpnia 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 60 godzin szkoleniowych - 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B 3. Zakres szkolenia Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.) 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Dodatkowe informacje -Wykonawca zapłaci za wykonanie badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami kat. B - Wykonawca opłaci pierwszy egzamin państwowy w WORD. ZADANIE 6 Organizacja kursu prawo jazdy kategorii C dla 11 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 30 sierpnia 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 60 godzin szkoleniowych - 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C 3. Zakres szkolenia Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.) 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Dodatkowe informacje -Wykonawca zapłaci za wykonanie badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami kat. C - Wykonawca opłaci pierwszy egzamin państwowy w WORD. - Wykonawca zapłaci za badania psychotechniczne dla kierowców ZADANIE 7 - Organizacja szkolenia świadectwo kwalifikacji kierowców dla 7 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 30 sierpnia 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Minimum szkoleniowe Program szkolenia winien być zgodny z obowiązującymi przepisami ustawy o transporcie drogowym. 3. Zakres szkolenia Szkolenie z zakresu przewozu ładunków ( rozmieszczenia ładunku, dopuszczalne naciski osi, masy pojazdów i wysokości) 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Principis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Mokra 348, Błonie, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11775,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11775,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: fryzjer dla 2 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7892,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: kosmetyczka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul. Narutowicza 62, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17112,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: pracownik administracyjno- biurowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8038,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: kurs prawa jazdy B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AUTO-TRANS Justyna Nurzyńska, ul. stodolna 7, 21-560 międzyrzecz podlaski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: kurs prawa jazdy C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AUTO TRANS Justyna Nurzynska, ul. stodolna 7, 21-560 międzyrzecz podlaski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24090,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: świadectwo kwalifikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ogólnopolski Związek pracodawców Transport Drogowego, Stobno 7, Stobno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.