eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › organizacja kursów zawodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Międzyrzec Podlaski: organizacja kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 46145 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717803, faks 083 3717803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/mopsmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja kursów zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 -Organizacja szkolenia Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 140 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia Program kursu powinien zawierać minimum: 1. Przepisy BHP i p.poż. w obiekcie handlowym 2. Organizacja handlu w gospodarce rynkowej 3. Organizacja sprzedaży detalicznej 4. Organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów. 5. Wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych 6. Obsługa klienta, przebieg sprzedaży detalicznej. 7. Negocjacje w handlu. 8. Podstawy obsługi komputera. 9. Obsługa programu Subiekt. 10. Obsługa kas fiskalnych. 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu . Szansa w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski 8. Warunki lokalowe Sale szkoleniowe o pojemności min. 10 osób, sala z pełnym wyposażeniem ( krzesła dla uczestników, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, projektor multimedialny, flipchrt + blok papierowy, flamastry). Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym, dobre zaciemnienie, oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 2. Organizacja szkolenia Fryzjer dla 2 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 220 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia Program kursu powinien zawierać minimum: 1. Przepisy BHP i p. poż. w salonie fryzjerskim. 2. Procedura zakładania własnej firmy. 3. Biznesplan i pozyskiwanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej. 4. Organizacja stanowiska pracy. 5. Obsługa klienta. 6. Pielęgnacja włosów. 7. Wykonywanie strzyżenia damskiego i męskiego. 8. Układanie i stylizacja fryzur. 9. Wykonywanie zabiegów trwałej ondulacji i farbowania. 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. 8. Warunki lokalowe Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 3. Organizacja szkolenia kosmetyczka dla 2 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 160 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia 1. Przepisy BHP i p.poż. 2. Kosmetyka i pielęgnacja twarzy - zagadnienia ogólne 3. Organizacja stanowiska pracy 4. Kosmetyka lecznicza i upiększająca 5. Pielęgnacja oczu i podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego 6. Depilacja, manicure, pedicure 7. Przedłużanie paznokci - różne techniki 8. Zajęcia praktyczne 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski. 8. Warunki lokalowe Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 4. Organizacja szkolenia pracownik administracyjno- biurowy dla 1 osoby nieaktywnej zawodowo korzystającej ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 31 lipca 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9 -17 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 160 godzin szkoleniowych (po 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Zakres szkolenia 1. Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu prowadzenia biura, obsługi klienta, obsługi komputera 2. Zagadnienia z ekonomiki i organizacji firm 3. Zagadnienia z psychologii o socjologii pracy 4. Profesjonalna obsługa klienta 5. Organizacja pracy administracyjno-biurowej 6. Podstawy prawne i prowadzenie spraw kadrowych 7. Obsługa komputera, komputerowe programy użytkowe 8. Obsługa programu Płatnik 9. Obsługa urządzeń biurowych 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności zawodowych. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Zaświadczenie Uczestnicy szkolenia otrzymają dokument potwierdzający ukończenie przedmiotowego kursu. Zaświadczenie certyfikat ma zawierać informację o jego temacie oraz liczbie godzin. Zaświadczenie certyfikat musi być oznakowany zgodnie z wytycznymi dotyczącymi projektów w ramach POKL oraz zawierać informację, że kurs został przeprowadzony na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim w ramach projektu w ramach POKL Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Miejsce szkolenia Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone na terenie miasta Międzyrzec Podlaski. 8. Warunki lokalowe Sala szkoleniowa musi posiadać dobre naświetlenie światłem dziennym i sztucznym oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do liczby uczestników. Uczestnicy w trakcie szkolenia mają mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego. OZNAKOWANIE: sale szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z aktualnymi wytycznymi MRR w zakresie informacji i promocji POKL. 9. Wyżywienie 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek. 1 ciepły posiłek każdego dnia szkolenia składający się z II dania (np. ziemniaki, surówka, mięso).Dania powinny być każdego dnia inne, podawane w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami. 10. Ubezpieczenie Wszyscy uczestnicy szkolenia zostaną objęci polisa NNW. 11. Ewaluacja Wykonawca wykona i przeprowadzi ewaluację szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. ZADANIE 5 Organizacja kursu prawo jazdy kategorii B dla 19 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 30 sierpnia 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 60 godzin szkoleniowych - 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B 3. Zakres szkolenia Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.) 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Dodatkowe informacje -Wykonawca zapłaci za wykonanie badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami kat. B - Wykonawca opłaci pierwszy egzamin państwowy w WORD. ZADANIE 6 Organizacja kursu prawo jazdy kategorii C dla 11 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 30 sierpnia 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Minimum szkoleniowe Szkolenie ma się składać minimum z 60 godzin szkoleniowych - 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, którego zaliczenie uprawnia do złożenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C 3. Zakres szkolenia Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z 2005 r. z późn. zm.) 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia. 6. Dodatkowe informacje -Wykonawca zapłaci za wykonanie badań lekarskich niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami kat. C - Wykonawca opłaci pierwszy egzamin państwowy w WORD. - Wykonawca zapłaci za badania psychotechniczne dla kierowców ZADANIE 7 - Organizacja szkolenia świadectwo kwalifikacji kierowców dla 7 osób nieaktywnych zawodowo korzystających ze świadczeń pomocy społecznej Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin szkolenia Szkolenie powinno odbyć się w terminie od 15 kwietnia do 30 sierpnia 2013r.; w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Minimum szkoleniowe Program szkolenia winien być zgodny z obowiązującymi przepisami ustawy o transporcie drogowym. 3. Zakres szkolenia Szkolenie z zakresu przewozu ładunków ( rozmieszczenia ładunku, dopuszczalne naciski osi, masy pojazdów i wysokości) 4. Cel szkolenia Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu oraz nabycie przez nich umiejętności. 5. Materiały szkoleniowe Autorskie materiały szkoleniowe przygotowane, powielone i przekazane uczestnikom szkoleń w formie podręcznika wielkości minimum A5 (przeniesienie autorskich praw majątkowych zgodnie z warunkami umowy). Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma notatnik i długopis. Wszystkie materiały szkoleniowe stają się własnością uczestnika szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, jedną usługę polegających na przeprowadzeniu kursów zawodowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kadrą, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: zmianą terminu zamówienia. Zamiana taka nie może wykraczać poza ustalone ramy czasowe zamówienia; zmianą miejsca przeprowadzenia usługi, z zastrzeżeniem, że proponowane miejsce spełnia warunki określone w postępowaniu przetargowym; zmianą warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu; zmianą osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 10 umowy; zmianą osób przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/mopsmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 6 21-560 Międzyrzec Podlaski sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 6 21-560 Międzyrzec Podlaski sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Szansa realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.