eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI POLEGAJĄCY NA WYKONANIU ODNOWY ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OK. 1701,53 M ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI KOTOWICE I ZAJĄCZKÓW GM. OBORNIKI ŚLĄSKIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Oborniki Śląskie: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI POLEGAJĄCY NA WYKONANIU ODNOWY ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OK. 1701,53 M ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI KOTOWICE I ZAJĄCZKÓW GM. OBORNIKI ŚLĄSKIE.
Numer ogłoszenia: 76972 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI POLEGAJĄCY NA WYKONANIU ODNOWY ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OK. 1701,53 M ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI KOTOWICE I ZAJĄCZKÓW GM. OBORNIKI ŚLĄSKIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. CEL POSTĘPOWANIA. Celem postępowania jest wyłonienie wykonawcy remontu nawierzchni jezdni polegającego na wykonaniu odnowy istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na odcinku ok. 1701,53 m. II. STAN ISTNIEJĄCY. Remontowana droga jest istniejącą drogą gminną o nawierzchni bitumicznej z ruchem dwukierunkowym łączącą miejscowości Kotowice i Zajączków, o szerokości nawierzchni od 4,1 do 5,15m . Istniejąca nawierzchnia na całym odcinku ma przekrój poza miejski, bez krawężników z poboczami gruntowymi i przebiega na długości 350 m w obszarze zabudowanym wsi Kotowice. Następny odcinek zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie pól uprawnych aż do miejscowości Zajączków. W Zajączkowie droga przebiega w obszarze zabudowanym wiejskim. W miejscowości Zajączków droga przecina linię kolejową E59. Skrzyżowanie drogi i linii kolejowej jest jednopoziomowe a przejazd przez linię kolejową jest oznakowany. Konstrukcja drogi nie posiada na całej jej długości wystarczającej nośności mogącej przenieść obciążenie występującym tam ruchem kategorii KR2. Stan istniejącej nawierzchni na odcinku Kotowice - Zajączków jest niezadowalający - posiada lokalne spękania poprzeczne i podłużne z łatami po remontach cząstkowych. Występują też lekkie deformacje profilu poprzecznego i podłużnego . Na całej długości 1 km od miejscowości Kotowice w kierunku Zajączkowa występują obustronne przydrożne rowy odwadniające. Stan techniczny rowów jest dostateczny lokalnie rowy zarośnięte są samosiejkami i porostami i wymagają odmulenia . W obrębie miejscowości i pod zjazdami na pola na rowach występują przepusty rurowe. Stan techniczny przepustów jest trudny do oceny ze względu występujące wysokie trawy ograniczające dostęp do przepustów. W obrębie miejscowości Zajączków i Kotowice stan przepustów jest niezadowalający. Istniejące oznakowanie pionowe jest niekompletne i w złym stanie technicznym wymagają wymiany. Na terenie objętym opracowaniem występują: - instalacje elektroenergetyczne(napowietrzne), - instalacje teletechniczne, - instalacje wodociągowe, W obrębie istniejącej linii kolejowej występuje uzbrojenie w infrastrukturę techniczną kolejową. III. ZAKRES ZAMÓWIENIA. Remont przedmiotowej drogi polegał będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni, remoncie istniejących zjazdów rolnych, zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych, remoncie istniejących przepustów pod zjazdami i ścianek czołowych na tych przepustach, remoncie istniejących poboczy gruntowych oraz oczyszczeniu odcinków istniejących rowów. Szerokość jezdni na remontowanym odcinku od wsi Kotowice do zmodernizowanej nawierzchni na dojeździe do przejazdu kolejowego wynosi 5,0 m co odpowiada dwóm pasom ruchu. Na odcinku drogi od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z drogą wojewódzką 342 szerokości nawierzchni wynosi 4,5 m. Na całej długości remontowanej drogi przewiduje się wykonanie utwardzonych poboczy na szerokości 0,75 m . Szerokości wjazdów na posesje jest zachowana i nie przewiduje się jej zmian. 1) Roboty rozbiórkowe i renowacyjne: - karczowanie mechaniczne, - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm - 80 mb, - rozebranie podbudowy z betonu - 140 m2, - rozebranie podbudowy z kruszywa - 300 m2, - rozebranie krawężników kamiennych z przeznaczeniem do ponownego wbudowania - 14 mb, - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 730 m2, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, 2) Roboty ziemne korytowanie , wykopy i nasypy: - roboty ziemne: wykopy pod zjazd i drogę oraz pod wjazdy do posesji - 377 m3, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ręczne i mechaniczne - 1 140 m2, - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m -121,44 m3, - wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów 5 210 m2, - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu, 3) Podbudowa pod zjazdy, utwardzenie pobocze i konstrukcję nawierzchni dolną: - podbudowy betonowe gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - stabilizacja - 700 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm pod konstrukcję drogi - 1 140 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - utwardzenie poboczy niesortem 0/31,5 - 2 450 m2, 4) Przełożenie nawierzchni zjazdów: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem z kostki betonowej szarej przełożenie chodnika - 30 m2, - nawierzchnie z kostki nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej przełożenie istniejących zjazdów - 47 m2, 5) Oczyszczenie i skropienie warstw - 8 450 m2, 6) Nawierzchnie bitumiczne: - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm do 8 cm - 700m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna jezdni głównej - 8450m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna dojazdy do posesji gr 5cm - 440m2, 7) Przebudowa i remont przepustów pod zjazdami publicznymi z umocnieniem wlotów: - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 5,76 m3, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm - 12 szt., - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm - 42 mb, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - 20 szt., - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm - 70 mb, - oczyszczenie przepustów śr. 0.6 m z namułu do 50% jego średnicy pod drogą - 20 mb, 8) Oznakowanie uzupełniające i odnowa istniejącego oznakowania pionowego dla poprawienia bezpieczeństwa ruchu: - pionowe znaki drogowe na słupkach z rur stalowych - 17 szt., 9) Roboty geodezyjne. W zamówieniu został pominięty odcinek w obrębie działki kolejowej zrealizowany w ramach modernizacji linii kolejowej E59. IV. INFORMACJE DODATKOWE Przedstawiony wyżej opis ma charakter informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ przedmiar robót oraz projekt budowlano-wykonawczy. Zamawiający sugeruje dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Roboty muszą być wykonane na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlano-wykonawczego. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 36 miesięcy gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: 1) wykonanie nawierzchni bitumicznych z podbudową - min. 9 000 m2, 2) wykonanie przepustów z rur betonowych - min. 100 mb, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku -Wykaz robót budowlanych-, popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) co najmniej jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, pełniąca jednocześnie funkcję kierownika budowy, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku -Wykaz osób-

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: 1) posiadają aktualne ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz: 1) opłaconej polisy oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Katalog zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, Punkt obsługi interesantów, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.