eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Obsługa geodezyjna bieżacych zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-24

Krosno: Obsługa geodezyjna bieżacych zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 76730 - 2013; data zamieszczenia: 24.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24498 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna bieżacych zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2013r. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części. CZĘŚĆ I: 1)Podział pojedynczej działki lub podział pierwszej działki w przypadku działek przylegających do siebie (np. podział pasa drogowego), wraz ze stabilizacją trwałą punktów podziałowych (także jeśli stanowią je istniejące w bazie punkty graniczne) i markowaniem przyjętych punktów dzielonej działki. W przypadku podziału działek przylegających do siebie za pierwszą działkę należy przyjąć działkę o najniższym numerze ewidencyjnym. Stabilizację punktów podziałowych należy wykonać betonowymi (kamiennymi) granicznikami o dł. min 50 cm, a jeśli ze względu na rodzaj podłoża będzie to niemożliwe - metalowymi rurami o dł. min. 50 cm i średnicy min. 50 mm. Przyjęte punkty dzielonej działki należy zamarkować drewnianymi palikami lub (w przypadku twardej nawierzchni) metalowymi bolcami, farbą itp. W przypadku, gdy stabilizacja punktów podziałowych (w opisany powyżej sposób) będzie niemożliwa, należy dokonać ich markowania. W takiej sytuacji od wyliczonej kwoty należności za realizację zlecenia, należy odjąć 20 złotych za każdy zamarkowany punkt podziałowy. Stabilizację należy wykonać wraz z przyjęciem granic dzielonej nieruchomości, spisując z tej czynności protokół wg wzoru zawartego w instrukcji G-5. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Praca obejmuje również aktualizację użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Termin wykonania pracy - 1 miesiąc, licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli w/w opinia nie jest wymagana. 2) Podział działek przylegających do siebie - podział drugiej działki i każdej kolejnej z działek przylegających. Na cenę składa się również aktualizacja użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Stabilizacja, markowanie, wyliczenie kwoty należności i sposób powiadamiania stron, jak wyżej. Na całkowitą cenę podziału działek przylegających składa się suma cen z punktu 1 i 2. Termin wykonania pracy - 1 miesiąc licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli w/w opinia nie jest wymagana. UWAGA! Termin realizacji zlecenia może być inny niż w/w terminy, ale nie krótszy niż okres jednego miesiąca. CZĘŚĆ II:1) Pomiar kontrolny działki (pierwszej i każdej następnej przylegającej, stabilizacja nietrwała) niezależnie od wielkości działki i ilości działek przylegających. Praca obejmuje również aktualizację użytków, jeśli tak mówi zlecenie. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia.Uwaga: Przez określenie -następnej przylegającej- należy rozumieć tylko te działki przylegające do poprzedniej, które były przedmiotem zlecenia i były obmierzone w całości. W szczególnych przypadkach, jeżeli wynika to z treści zlecenia, przez pomiar kontrolny działki należy również rozumieć pomiar jednej lub kilku granic bez koniecznoś-ci pomiaru całej działki. W przypadku braku zgodnego oświadczenia stron, należy pomierzyć stan użytkowania, widoczny na gruncie. 2)Wznowienie (wyznaczenie) punktów granicznych (do dziesięciu punktów i każdy następny) - stabilizacja nietrwała. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 3) Ustalenie granic w postępowaniu rozgraniczeniowym, prowadzonym na wniosek stron (nie dotyczy rozgraniczenia prowadzonego z urzędu) - wszystkie czynności i całą dokumentację należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomosci (Dz.U. Nr 45, poz. 453). Termin realizacji - 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. 4) Kameralne wykonanie dokumentacji w celu doprowadzenia do zgodności stanu ewidencyjnego z ujawnionym w księgach wieczystych (dla jednej działki wykazanej w obowiązującym operacie ewidencji gruntów i budynków). Realizacja zlecenia polega na sporządzeniu odpowiedniego operatu w oparciu o analizę dokumentów i nie wymaga powiadamiania stron, przeprowadzenia pomiarów i wywiadu w terenie. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 5)Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jako odrębnego zlecenia (jednostka rozliczeniowa). Ilość jednostek rozliczeniowych w zleceniu to suma ilości parcel gruntowych i działek ewidencyjnych ujętych w wykazie synchronizacyjnym. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 6) Prace nietypowe, nieprzewidziane w powyższym zestawieniu lub dodatkowe czynności, niezbędne do wykonania robót objętych zestawieniem. Dla prac tych i czynności należy podać cenę za roboczogodzinę dla: a) jednej osoby - w przypadku prac kameralnych, b) zespołu pomiarowego - w przypadku prac terenowych.Termin realizacji: według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ III: 1) Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej w systemie TurboEWID - mapa do celów projektowych (za pierwszy ha i każdy następny). Poza elementami stanowiącymi treść obligatoryjną i fakultatywną mapy zasadniczej (m. in. aktualna rzeźba terenu i zieleń wysoka) mapa powinna zawierać także obiekty wskazane przez zleceniodawcę, zgodnie z celem wykonywanej pracy oraz spełniać wszystkie inne warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 25, poz. 123) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572). Termin realizacji roboty wynosi miesiąc od daty zlecenia, a przy obszarze powyżej 10 ha dwa miesiące od daty zlecenia. CZĘŚĆ IV: 1) Aktualizacja użytków gruntowych dla pojedyńczej działki. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji: według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ V: 1) Wytyczenie obiektów inwestycyjnych na gruncie wg dostarczonego projektu (za pierwsze 10 punktów i każdy następny). Termin realizacji - 7 dni od daty zlecenia. 2) Inwentaryzacja powykonawcza małych obiektów - budynek lub przyłącze. Termin realizacji - do 15 dni od daty zlecenia. 3) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów wydłużonych (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych). Należy podać cenę za pierwszy odcinek do 100 m i każde następne rozpoczęte 100 metrów powyżej. Termin realizacji - sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. 4) Inwentaryzację powykonawczą studni i komór kanalizacyjnych (sanitarnych, deszczowych, telekomunikacyjnych, elektrycznych, ciepłowniczych itp.) - cena za jedną studnię (komorę). Termin realizacji - sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. Uwaga: Na całkowitą cenę inwentaryzacji sieci wybudowanej w kanalizacji składa się cena z punktu 3 za trasę oraz z punktu 4 za studnie. 5) Modernizacja poziomej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedynczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Należy podać cenę za jeden punkt w przypadku stabilizacji kamieniem (beton z rurką) lub bolcem stalowym z mosiężną podkładką (wyłącznie w przypadku twardego podłoża - chodnik, jezdnia, krawężnik itp.). Znaki w postaci bolca stalowego można osadzać tylko na kleju po wcześniejszym wywierceniu otworu (niedopuszczalne jest ich osadzanie w szczelinach). Dla wszystkich nowo założonych znaków osnowy należy określić wysokość (współrzędna h) metodą niwelacji technicznej. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. 6) Modernizację wysokościowej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedyńczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Dla znaków wysokościowych osnowy należy określić współrzędne poziome (x,y) z dokładnością taką, jak dla szczegółów I grupy dokladnościowej. Należy podać cenę za jeden punkt. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ VI:1) Poprawa i uzupełnienie w bazie GODGiK błędnych powiązań pomiędzy elementami graficznymi i ich atrybutami opisowymi dla obiektów stanowiących treść mapy zasadniczej. Praca będzie wykonywana w całości w pomieszczeniach GODGiK na udostępnionym stanowisku komputerowym. Należy podać cenę za usunięcie jednego błędu. Ilość usuniętych błędów zostanie ustalona przez upoważnionego pracownika GODGiK na podstawie wyników właściwych raportów, generowanych okresowo z bazy. Termin realizacji roboty - do dnia 31 grudnia 2013 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1) Podział pojedynczej działki lub podział pierwszej działki w przypadku działek przylegających do siebie. 2) Podział działek przylegających do siebie - podział drugiej działki i każdej kolejnej z działek przylegających.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA GEODEZYJNA S.C. P. Bystrzycki, M. Iwanicki, P. Paradysz, W. Perkins, ul. Lwowska 7, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116463,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 457,00

  • Oferta z najniższą ceną: 457,00 / Oferta z najwyższą ceną: 676,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 1) Pomiar kontrolny działki. 2) Wznowienie (wyznaczenie) punktów granicznych. 3) Ustalenie granic w postępowaniu rozgraniczeniowym prowadzonym na wniosek stron. 4) Kameralne wykonanie dokumentacji w celu doprowadzenia do zgodności stanu ewidencyjnego z ujawnionym w księgach wieczystych. 5) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jako odrębnego zlecenia. 6) Prace nietypowe, nieprzewidziane w powyższym zestawieniu lub dodatkowe czynności, niezbędne do wykonania robót objętych zestawieniem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Szczepanik - Usługi Geodezyjne, ul. Okrzei 106, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 312,37

  • Oferta z najniższą ceną: 312,37 / Oferta z najwyższą ceną: 384,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: 1) Aktualizacja użytków gruntowych dla pojedynczej działki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hubert Wolski Wol-Map, Usługi Geodezyjne, ul. Boh. Westerplatte 21/15, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: 1) Wytyczenie obiektów inwestycyjnych na gruncie wg dostarczonego projektu. 2) Inwentaryzacja powykonawcza małych obiektów - budynek lub przyłącze. 3) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów wydłużonych (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych). 4) Inwentaryzację powykonawczą studni i komór kanalizacyjnych (sanitarnych, deszczowych, telekomunikacyjnych, elektrycznych, ciepłowniczych itp.) 5)Modernizacja poziomej osnowy geodezyjnej. 6) Modernizację wysokościowej osnowy geodezyjnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA GEODEZYJNA S.C. P. Bystrzycki, M. Iwanicki, P.Paradysz, W. Perkins, ul. Lwowska 7, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244,80

  • Oferta z najniższą ceną: 244,80 / Oferta z najwyższą ceną: 337,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Poprawa i uzupełnienie w bazie GODGiK błędnych powiązań pomiędzy elementami graficznymi i ich atrybutami opisowymi dla obiektów stanowiących treść mapy zasadniczej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK RZESZÓW S.A., ul. Geodetów 1, 35-238 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,23

  • Oferta z najniższą ceną: 0,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej w systemie TurboEWID - mapa do celów projektowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roman Lassota - Przedsiębiorstwo Geodezyjne, ul. Wojska Polskiego 36/17, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 425,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.