eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › ODBUDOWA BOISKA SKATEPARKU I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ PRZY KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH ORLIK W SZKLARSKIEJ PORĘBIE PRZY UL. OKRZEI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-24

Szklarska Poręba: ODBUDOWA BOISKA SKATEPARKU I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ PRZY KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH ORLIK W SZKLARSKIEJ PORĘBIE PRZY UL. OKRZEI
Numer ogłoszenia: 74899 - 2015; data zamieszczenia: 24.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 7547700, faks 75 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA BOISKA SKATEPARKU I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ PRZY KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH ORLIK W SZKLARSKIEJ PORĘBIE PRZY UL. OKRZEI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, w ramach zadania pn. ODBUDOWA BOISKA SKATEPARKU I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ PRZY KOMPLEKSIE BOISK SPORTOWYCH ORLIK W SZKLARSKIEJ PORĘBIE PRZY UL. OKRZEI, częściowo realizowanego w systemie _zaprojektuj i wybuduj_ ,jest skatepark do jazdy na łyżworolkach, deskorolkach i rowerach oraz siłowni zewnętrznej składającej się z dwunastu urządzeń, w sąsiedztwie kompleksu boisk sportowych ORLIK w Szklarskiej Porębie. Planowane do realizacji zamierzenie stanowi rozszerzenie oferty kompleksu sportowego. Założenie ma na celu poprawę jakości spędzania wolnego czasu młodzieży i rozwijanie swoich umiejętności jazdy na łyżworolkach, deskorolkach i rowerach. Obszar na którym projektuje się skatepark został wydzielony na działce nr 770 zlokalizowanej przy ul. Okrzei w Szklarskiej Porębie. Do płyty skatepark projektuje się utwardzone dojście od drogi gminnej na działce nr 887/3. Projekt skateparku przewiduje utwardzenie nawierzchni w formie płyty żelbetowej, gładkiej. Płyta ma kształt prostokąta o wymiarach 21 m x 33 i posiada trzy poziomy połączone ze sobą rożnymi przeszkodami. Od strony północno - zachodniej, czyli od strony najwyższych nasypów zlokalizowana jest przeszkoda nr (7) - tzw. bowl - jest to rodzaj basenu, zagłębienia w płycie z zaokrąglonymi ściankami. Jedna ze ścianek będzie wyprowadzona ponad powierzchnię płyty w formie murku wysokości 35 cm. Bowl posiada dwie głębokości w stosunku do poziomu płyty okalającej bowl : -1,30 m i -2,00 m. Od strony północno - wschodniej zlokalizowany jest ciąg przeszkód tzw. street - czyli przeszkody przypominające formą naturalne elementy terenowe występujące w przestrzeni miejskiej. Są to następujące elementy: piramidy - przeszkoda nr (1) wysokości 0,80 m, która służy do nabierania prędkości. Podjazd - przeszkoda nr (2), która łączy dwa poziomy głównej płyty (różnica poziomów - 0,50 m.) i składa się z murków tzw. grindbox-ow (spadkowy i łamany) wysokości 0,50 m oraz poręczy spadkowej wysokości 0,48 m. Kolejną przeszkodą jest poręcz prosta, wysokości 0,35m. Ostatnim elementem jest zaokrąglona pochylnia - przeszkoda nr (3) - tzw. bank - woll, o wysokości 0,60 m, który zamyka ciąg przeszkód.Od strony południowo - wschodniej znajdują się dwie przeszkody, które położone są na dwóch poziomach płyty głównej (różnica poziomów - 0,50 m.). Pierwsza z nich to piramida - przeszkoda nr (1) wysokości 1,30 cm, która służy do nabierania prędkości aby moc wjechać na przeszkodę nr (6) - quarter pipe o nieregularnych kształtach o wysokości 1,50 m. Elementami spinającymi przeszkodę nr (6) - quarter pipe i przeszkodę nr (7) - bowl od strony południowo zachodniej są: przeszkoda nr (5) - spine wysokości 1,40 m. oraz przeszkoda, która łączy dwa poziomy głównej płyty (różnica poziomów - 1,00 m.) jest przeszkoda nr (4) - funbox, wysokości 1, 27 m. Element ten służy do skoków. Oprócz przeszkód zatopionych w płaszczyznę płyty, występują elementy kotwione do płyty, są to poręcze. Płyta została zaprojektowana ze spadkiem 0,5 - 1,5 %, co ułatwia odprowadzenie wód opadowych na teren nieutwardzony, natomiast woda opadowa z bowl będzie odprowadzona za pomocą wpustu do istniejącej kanalizacji deszczowej na działce inwestora. W miejscach, gdzie płyta skateparku wychodzi ponad istniejący teren zostaną wykonane skarpy terenowe, kształtem dostosowane do geometrii płyty. Projekt przewiduje również wykonanie barierek ochronnych wysokości 110 cm. Lokalizacja zgodnie z częścią graficzną projektu architektonicznego. Projekt przewiduje również lokalizację dwunastu urządzeń siłowni zewnętrznej, przy istniejącym ciągu pieszym, który łączy drogę gminną z istniejącym kompleksem boisk sportowych. Każde urządzenie będzie posiadało osobną wydzieloną strefę bezpieczeństwa. Obrzeża urządzeń siłowni będą wykonane z betonowych obrzeży. Spadek terenu wokół urządzeń będzie zgodny ze spadkiem istniejącego ciągu pieszego.Płyta skateparku będzie wykonana z betonu hydrotechnicznego, mrozoodpornego, zbrojonego rozproszonymi włóknami polipropylenowymi grubości 15 cm, zacieranego na gładko maszynowo i pokrytego bezbarwnym preparatem do pielęgnacji i utwardzania powierzchni betonowych, preparatem- wytworzonym na bazie rozpuszczalnikowej żywicy akrylowej. Płyta poszczególnych przeszkód będzie wykonana z wibroutwardzonego betonu grubości 15 cm. ,który na elementach pochyłych musi być podawany pod ciśnieniem. Beton zbrojony dołem siatką z prętów stalowych . Elementy lane muszą zostać wtopione lub zespolone z płytą, w sposób umożliwiający płynny najazd. Nawierzchnie stanowisk siłowni zewnętrznej zaprojektowano z następujących: wierzchnia-grys granitowy; dynamiczna- kliniec; nośna -tłuczeń frakcji 0 - 31,5 mm grubości 15 cm na stabilizowanym gruncie rodzimym. Nawierzchnia dojścia do płyty skateparku zaprojektowano z następujących warstw: dynamiczna -kruszywo łamane frakcji 0 - 31,5 mm, grubości 20 cm; nośna - tłuczeń frakcji 31,5 - 63,0 mm, grubości 20 cm; ostatnia warstwa -stabilizowany grunt rodzimy. Nawierzchnia dojścia do płyty skateparku zaprojektowano z następujących warstw: dynamiczna -kruszywo łamane frakcji 0 - 31,5 mm, grubości 20 cm; nośna- tłuczeń frakcji 31,5 - 63,0 mm, grubości 20 cm, Ostatnia warstwa-stabilizowany grunt rodzimy. Dojście z drogi publicznej: na działce nr 770 zaprojektowano komunikację pieszą o nawierzchni utwardzonej, przepuszczalnej w spadku poprzecznym. W celu wykonania przedmiotowego dojścia planowana jest przebudowa istniejącego obrzeża drogowego oraz usunięcie części nawierzchni drogi kolidującej z projektowanym dojściem. Przedmiot zamówienia obejmuje również lokalizację dwunastu urządzeń siłowni zewnętrznej, przy istniejącym ciągu pieszym, który łączy ulice gminna z istniejącym kompleksem boisk sportowych. Wyposażenie siłowni: stepper 2 szt., drabinka 1 szt., rower treningowy 2szt.,wahadło 1 szt., narty biegowe 1 szt., motylek 1 szt., biegacz1 szt., orbitek 1 szt., wioślarz 1szt., twister 1 szt. W zakresie przedmiotu zamówienia jest opracowanie projektu Regulaminu korzystania ze skateparku i siłowni zewnętrznej, a po jego uzgodnieniu z Zamawiającym- wykonanie w technice trwałej wraz z montażem na wydzielonym stanowisku oraz dostawa wraz z montażem pojemnika/kosza na śmieci. Skatepark musi być realizowany w technologii monolitycznej wylewany metodą torkretowania to jest betonu lanego metodą natryskową , przy użyciu co najmniej sprzętu wymienionego w warunkach udziału w postępowaniu w punkcie VIII. ppkt 1.3 potencjał techniczny. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji urządzeń skateparku jest zobowiązany do rozrysowania szczegółów wykończenia i połączeń elementów na krawędziach urządzeń skateparku, w oparciu o opis i rysunki zawarte w Dokumentacji projektowej, stanowiące ogólnie pliki oznaczone jako [3], [4] i [5] oraz treść zawartą w Specyfikacjach Technicznych stanowiących plik oznacz. jako [9] . Opracowane szczegóły wymagają akceptacji Zamawiającego. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca musi otrzymać, przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, Certyfikat potwierdzający jego zgodność z normą dotyczącą urządzeń dla użytkowników sprzętu rolkowego oraz z wymaganiami bezpieczeństwa. Certyfikat dający Zamawiającemu gwarancję bezpieczeństwa i wysokiej jakości wykonanych urządzeń winien być wydany przez dowolną jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Krajowy Organ Akredytujący dowolnego państwa członkowskiego Unii Europejskiej (np. certyfikat TÜV) lub przez inną jednostkę posiadającą stosowne uprawnienia. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. W przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu Dokumentacji projektowej nazw producentów, znaków, nazw towarowych pochodzenia, o których mowa w art. 29 ust. 3 upzp. bądź norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 do 4 upzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 upzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby, urządzenia, materiały, roboty budowlane spełniają funkcję i wymagania techniczne opisane w Dokumentacji projektowej. W takim przypadku, do wykonawcy należy wykazanie, że oferowane przez niego wyroby, materiały lub urządzenia spełniają wymagania techniczne pod kątem przydatności (funkcji jaką mają spełniać) i parametrów technicznych wyrobów, materiałów lub urządzeń przywołanych w Dokumentacji Projektowej. Zapis Polskie Normy użyty w Specyfikacjach należy rozumieć jako Polskie Normy i ich odpowiedniki , których wymagania techniczne są zgodne z normami międzynarodowymi. W każdym miejscu w Dokumentacji projektowej, po każdym wyrazie wskazującym na konkretny wyroby, materiał lub urządzenie poprzez określenie nazwy producenta, znaku, nazwy towaru lub pochodzenia Zamawiający dodaje wyrazy: lub równoważny. Przez pojęcie równoważny Zamawiający rozumie każdy inny materiał, wyrób, który spełnia podstawowe funkcje techniczne, w tym m.in. wytrzymałościowe, użytkową, funkcjonalną, co najmniej przywołanej w Dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Dokumentacji projektowej określony przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia objętego postępowaniem, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Wykonawca nie może wykorzystywać na swą korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej, natomiast o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sprzeczności lub rozbieżności pomiędzy zapisami w Dokumentacji projektowej - Wykonawcę obowiązują w kolejności zapisy zgodnie z treścią punktu 1.5.4. ST-O, tj. : podane na rysunku wielkości liczbowe wymiarów są ważniejsze od odczytu ze skali rysunków; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; pozostałe elementy Dokumentacji Projektowej oznaczone jako pliki od [3] do [8]. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy , licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 116.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy). Wadium może być wniesione w: pieniądzach, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasto Szklarska Poręba ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,kwotę gwarancji,termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw , a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub że wykonawca , którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium - skatepark z siłownią. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro lub innej, wskazanej osoby w ww. Referacie, w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie_formach wykonawca może również dołączyć do oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium _ skatepark z siłownią), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium u wskazanej osoby, przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Decyzja, które roboty budowlane widniejące w ww. wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści zdania następnego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykazane w ww. wykazie realizacje, z których co najmniej trzy(3) polegały na wykonaniu skateparku betonowego- monolitycznego, o wartości robót łącznie z podatkiem VAT nie mniejszej niż 400 000 zł -każda. Każda z realizacji uznanych przez Wykonawcę za najważniejszą oraz realizacji wykazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu powinna być poparta załączonymi dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca jest zobowiązany podać obiektywne przyczyny, jeżeli korzysta z tej drugiej formy dowodów. Ww. dowody muszą być wydane przez podmiot na rzecz, którego te roboty budowlane zostały wykonane

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej potencjałem technicznym w postaci odpowiedniego sprzętu/urządzenia technicznego do torkretowania, czyli nakładania betonu pod ciśnieniem na przeszkody, to jest mobilnej pompy do betonu wraz z osprzętem do natrysku betonu (torkretowania)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności: 1.2.1 osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, tj. kierownika budowy posiadającego : - co najmniej 24miesięczne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym co najmniej na jednej realizacji przy wykonywaniu obiektu lub jego elementu w technologii lanego betonu metodą natryskową czyli torkretowania, - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, tożsame z ww. uprawnieniami, a które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Przez wymagany minimalny okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość przepracowanych miesięcy, liczonych od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. 1.2.2 minimum dwie(2) osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu przez każdą z osób minimum trzech obiektów betonowych monolitycznych typu skatepark 1.2.3 operatora pompy do mieszanki betonowej posiadającego stosowne uprawnienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osób, o których mowa w punkcie 1.2.1; 1.2.2. i 1.2.3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową) - w wysokości co najmniej 300 000 PLN; b) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej trzy(3) polegały na wykonaniu skateparku betonowego- monolitycznego, o wartości robót łącznie z podatkiem VAT nie mniejszej niż 400 000 zł -każda.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: (a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8; (b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- jeżeli udostępnia zasoby, o których mowa w punkcie VIII.1.4. a). (c) Wykaz robót budowlanych wykonanych (zakończonych) oraz nie wykonanych lub wykonanych nienależycie przez inny podmiot, w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym szczególnie dotyczy to robót budowlanych, o których mowa w zdaniu trzecim i następnym w punkcie VIII. 1.1, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 - jeżeli udostępnia zasoby, o których mowa w punkcie VIII.1.1. (d) Wykaz sprzętu/ urządzeń technicznych w zakresie, w jakim udostępnia wykonawcy inny podmiot_ wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 - jeżeli udostępnia zasoby, o których mowa w punkcie VIII.1.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust.2b upzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - wyłacznie za skrócenie terminu realizacji o minimum 14 dni (włącznie), to jest do cyklu realizacji 102 dni (włącznie) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku : 1.1 zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz. I IDW, 1.2 zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy lub dalszych podwykonawców , 1.3 rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy, 1.4 wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji przetargowej, w tym w szczególności w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny, 1.5 wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych lub siły wyższej uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach. W takim przypadku określony cykl realizacji zamówienia ulega przerwaniu, a jego ponowne wznowienie nastąpi po ustaniu niesprzyjających warunków atmosferycznych lub siły wyższej. Wystąpienie takiej okoliczności wymaga formy pisemnej np. poprzez wpis do Dziennika budowy, uzasadnienia, opinii inspektora nadzoru inwestorskiego i akceptacji Zamawiającego. 1.6 konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych i_lub robót zabezpieczających będących wynikiem znaleziska o znaczeniu historycznym lub archeologicznym, powodujących uzasadnione, dodatkowe koszty. W takim przypadku cykl realizacji zamówienia ulega przerwaniu, a jego ponowne wznowienie nastąpi po otrzymaniu zgody Wojeódzkiego Konserwatora Zabytków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej; w wersji papierowej _ w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 30 zł na konto Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2 lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta - parter (adres jw.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego za to, że w okresie 3lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony wykonawca poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych ( art.24 ust.2a. upzp)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.