Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Złotoryja: Modernizacja korytarzy z wymianą drzwi w Szkole Podstawowej Nr 3 w Złotoryi
Numer ogłoszenia: 73769 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Brodatego, ul. Wilcza 41, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8783574, fax 0-76 8783574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja korytarzy z wymianą drzwi w Szkole Podstawowej Nr 3 w Złotoryi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe ogólnobudowlane w zakresie: wymiana wewnętrznych drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami, wymiana wewnętrznych drzwi do szatni, świetlicy i sali gimnastycznej oraz na klatce schodowej na drzwi aluminiowe, zerwanie cokolika cementowego i wykonanie cokolików z kształtek Gres, odbicie i uzupełnienie uszkodzonego tynku ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów, malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów, wykonanie tynku mozaikowego cienkowarstwowego ścian na wysokości lamperii, malowanie farbami olejnymi ścian lamperii (szatnia) oraz elementów metalowych: grzejniki, kraty i balustrady, rury wodociągowe i kanalizacyjne i elementy przegród w szatni z siatki w ramach z kątownika oraz roboty towarzyszące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.Oferta (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), że: Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), że: Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy. 4.Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) że: a)cena oferty obejmuje pełny zakres robót określonych w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ; b)Wykonawca upoważnia Zamawiającego, lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji. c)Wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia, dokonał wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. 5.W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów. 6.W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć Umowę Spółki. 7.Oryginał lub kserokopia poświadczona -za zgodność z oryginałem-aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Oryginał lub kserokopia zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Oryginał lub kserokopia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z tytułu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (załącznik nr 5 do SIWZ), Dołączyć przynajmniej 3 szt. referencji potwierdzających, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie. 11.Informacja o podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 12.Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy. 13.Kserokopia dokumentu potwierdzającego przynależność kierownika budowy do OIIB. 14.Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.bip.info.pl/index.php?idmp=1&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 59-500 Złotoryja ul. Wilcza 41 (pokój Kier. adm.socj.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 59-500 Złotoryja ul. Wilcza 41 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- TERMOMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 I PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W GMINIE MIASTA CZARNKÓW
- Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
- Roboty remontowe w bud. komunalnych polegające na remoncie 6 lokali mieszkalnych, położonych w 4 budynkach wielor. w zakresie doprowadzenia do sprawności inst. elekt. oraz indyw. źródeł ogrzewania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.