eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Dunajec › Przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Czarny Dunajec: Przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec
Numer ogłoszenia: 73537 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26925 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących elementów: - Roboty budowlane adaptacyjne i remontowe - Wykonanie sieci ciepłowniczej z Remizy OSP do budynku Urzędu Gminy z rekultywacją nawierzchni - Podłączenie sieci ciepłowniczej do Urzędu Gminy i Remizy OSP - Wykonanie przebicia przez ścianę - Wykonanie podłączenia do istniejącego układu grzewczego - Dostawa technologii kotłowni z montażem i pierwszym uruchomieniem - Usunięcie istniejącej technologii olejowej z utylizacją - Dostawa i montaż technologii kotłowni- elementy instalacji zawory, złączki naczynia wzbiorcze, izolacje - Komin biomasowy zewnętrzny dwuścienny - Instalacje elektryczne dla kotła i układu załadunku oraz instalacja elektryczna i AKPiA Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający żąda minimum 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały. W ramach zaoferowanej ceny, Wykonawca ma zapewnić 24 godzinny bezpłatny serwis gwarancyjny, przez cały okres gwarancji. Należy przez to rozumieć przyjazd serwisu na miejsce awarii w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Ewentualne naprawy urządzeń poza miejscem wbudowania będą się odbywały na koszt i staranie Wykonawcy. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania 7.2. /Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii/ w osi priorytetowej Infrastruktura ochrony środowiska objętej Małopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECORES Sp.zo.o., ul. Kaczeńcowa 5, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 526999,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 471607,88

  • Oferta z najniższą ceną: 471607,88 / Oferta z najwyższą ceną: 698053,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.