eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Poznań: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 72682 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31346 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8480725, faks 0-61 8473874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r., obejmujących ok. 35.000 kg bielizny pościelowej, odzieży roboczej personelu oraz innego asortymentu, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zakres świadczeń Wykonawcy obejmuje: a) pranie przedmiotu zamówienia, dezynfekcja bielizny pościelowej płaskiej (w tym podkładów), przy użyciu środków piorących i dezynfekcyjnych posiadających odpowiednie świadectwa lub atesty, sortowanie, suszenie, prasowanie lub maglowanie, krochmalenie (bielizna płaska i obrusy), w pralni spełniającej wymogi sanitarne, b) drobne naprawy krawieckie (np. przyszycie guzików, zszycie naderwanego materiału), c) odbieranie przedmiotu usługi własnym transportem przystosowanym do przewozu brudnej i czystej bielizny z magazynu Zamawiającego, jego transport do pralni Wykonawcy oraz dostarczanie po wypraniu do magazynu Zamawiającego, trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8.00 - 14.00, d) zapewnienie wózków do transportu brudnej i czystej bielizny i dbałość o ich dezynfekcję, e) zapewnienie worków odpowiednich do przechowywania i transportu brudnej i czystej bielizny i pozostałego asortymentu, f) opis zawartości poszczególnych worków po wykonaniu usługi, g) wykonanie usługi w następujących terminach: - pranie odebrane w poniedziałek powinno być dostarczone w środę, - pranie odebrane w środę powinno być dostarczone w piątek, - pranie odebrane w piątek powinno być dostarczone w poniedziałek, h) w przypadku reklamacji jakości świadczonych usług - dostarczenie ponownie wypranego asortymentu w ciągu 24 godzin od jego odbioru, i) umożliwienie korzystania w siedzibie Zamawiającego z certyfikowanej wagi, w celu zważenia przedmiotu usługi po jej wykonaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77059,50

  • Oferta z najniższą ceną: 77059,50 / Oferta z najwyższą ceną: 92557,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.