eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Modernizacja stacji uzdatniania wody w Strykowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Stryków: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Strykowie
Numer ogłoszenia: 71282 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19672 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody w Strykowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Strykowie. Zakres rozbudowy to dwa cylindryczne zbiorniki retencyjne ze stali nierdzewnej każdy o pojemności 300 m3, stanowiące czerpnię dla pomp zaprojektowanego układu II stopnia zasilającego sieć wodociągową, dodatkowe pomieszczenie przy istniejącym obiekcie stacji dla potrzeb sterowni oraz wiata pod którą zostanie posadowiony agregat prądotwórczy o mocy 80 kVA. Projekt przewiduje zagospodarowanie terenu wokół obiektu w postaci budowy ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej oraz oświetlenia terenu. Przebudowa ma na celu uzyskanie większej efektywności uzdatniania przy przyjętej technologii w oparciu o nowe urządzenia, armaturę i rurociągi, zastosowanie nowych układów zasilających, sterujących i pomiarowych oraz wymianę pomp głębinowych. Zamówienie obejmuje zakup zbiorników, urządzeń i materiałów, wykonanie w całości robót ziemnych i fundamentowych, obsługę geodezyjną oraz zapewnienie bezpośredniego nadzoru nad wykonawstwem we wszystkich branżach. Szczegółowy zakres prac określony jest załącznikach do SIWZ: w projektach budowlanych architektonicznym, konstrukcyjnym, elektrycznym oraz technologicznym oraz w Specyfikacjach Wykonania i Technicznego Odbioru Robót. Załączony do ogłoszenia przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. UWAGA: Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłości pracy i dostaw wody do sieci przez stację uzdatniania przez cały czas trwania robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wprowadzoną do zasobu geodezyjno - kartograficznego Starostwa Powiatowego w Zgierzu (również w wersji elektronicznej - z rozszerzeniem plików .dwg lub .dxf) opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, którą należy dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 45 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót . Kierownik budowy, jeśli posiada uprawnienia (wymagane przez Zamawiającego) dla kierownika robót może pełnić również funkcje kierownika robót. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.23.24.30-5 - roboty w zakresie uzdatniania wody Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.30-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BARTOSZ Sp. J. Bujwicki, Sobiech, ul. Sejneńska 7, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2579533,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1599001,62

  • Oferta z najniższą ceną: 1599001,62 / Oferta z najwyższą ceną: 2920250,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.