To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Opole: Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Sądu Okręgowego w Opolu
Numer ogłoszenia: 69060 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25884 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Opolu, Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Sądu Okręgowego w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Sądu Okręgowego w Opolu w okresie trwania umowy wymienionych w Załączniku nr 1 do oferty materiałów biurowych i papierniczych. Zaoferowane materiały biurowe i papiernicze muszą być fabrycznie nowe, w przypadku wskazań w Załączniku nr 1 do oferty konkretnych produktów, Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne wskazanym, o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone. Ceny jednostkowe określone w PLN, wymienione w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty będą niezmienne przez cały okres ważności niniejszej umowy. Rozliczanie będzie realizowane zgodnie z zapotrzebowaniami składanymi przez Zamawiającego na podstawie jednostkowych cen netto powiększonych o stawkę podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, podanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Warunki reklamacji zostały określone w § 4 Umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Materiały biurowe i papiernicze powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zamawiający przewiduje dostawy sukcesywne, realizowane na bieżąco, na podstawie zapotrzebowań przekazywanych przez Zamawiającego. Wskazane w Załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający wymaga, aby materiały biurowe i papiernicze dostarczane były sukcesywnie, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Materiały biurowe i papiernicze zostaną dostarczone i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówień możliwość udzielenia zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.76.00.00 - 30.76.00.00 30.14.10.00 - Maszyny liczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65200,86
Oferta z najniższą ceną: 65200,86 / Oferta z najwyższą ceną: 71689,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów sprzętu i aparatury medycznej
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- Usługa doradcza obejmująca analizę w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala.
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa konsolety do sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
więcej: Maszyny liczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.