eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Sukcesywna dostawa materiałó_w opatrunkowych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_8_2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-22

Białogard: Sukcesywna dostawa materiałó_w opatrunkowych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_8_2015
Numer ogłoszenia: 63492 - 2015; data zamieszczenia: 22.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Spółka z o.o. , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312-02-66, faks 094 312-02-79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałó_w opatrunkowych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. - P_N_8_2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. - 10 pakietów. 2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi - Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 4. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia posiadały odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE. 5. Termin ważności materiałów opatrunkowych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 6. Zamawiający określać będzie wielkość dostawy częściowej przez złożenie u Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej, faxem lub e-mailem. 7. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt, własnym transportem, zgodnie z ceną ofertową przedstawioną w złożonej przez niego ofercie. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia, tj. materiałów opatrunkowych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. będzie się odbywała w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie na załączniku do SIWZ, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada wszystkie dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i do używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz że oferowane produkty są zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Biobójczych. Ponadto Wykonawca oświadczy również w ww. oświadczeniu, że posiada kompletne, niezbędne świadectwa rejestracji, atesty i certyfikaty CE na każdy produkt przedstawiony w ofercie oraz deklaracje zgodności potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z wymaganiami Zamawiającego w zakresie obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca oświadczy także w ww. oświadczeniu, że wszystkie te dokumenty zostaną przez niego udostępnione Zamawiającemu niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie postępowania i badania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania dostawy częściowej - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Ceny podane w ofercie nie ulegają zmianie w trakcie realizacji umowy, chyba że zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy tj. zmiana stawek podatkowych lub stawek celnych 3. Umowę zawiera się na czas określony z zastrzeżeniem możliwości aneksowania umowy w przypadku nie wyczerpania umowy wartościowo w okresie jej obowiązywania. 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a) zmiany formy organizacyjno - prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) wypowiedzenia umowy na dostawę każdego z produktów osobno w przypadku zmian dotyczących jego stosowania w oparciu o wiedzę medyczną. W takiej sytuacji dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych produktów (na nowe) po uprzednim zawarciu stosownego aneksu do niniejszej umowy. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem pkt 1, 2, 3 i 4 podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, IIIp. - pokój 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, IIIp. - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.03.2015r., o godz. 10:30 w Regionalnym Centrum Medycznym w Białogardzie Sp. z o.o., w Dziale Zamówień Publicznych, pok. nr 305 Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są Małgorzata Kojder mkojder@szpitalbialogard.pl, Anna Kowalska akowalska@szpitalbialogard.pl, tel. 94 311-37-07, w godz. 08:00 - 15:00 (dni robocze od poniedziałku do piątku)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.