eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-02

Katowice: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 62678 - 2011; data zamieszczenia: 02.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34350 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, faks 032 2516989, 259 7408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/Obszar działania : kampania ma mieć zasięg obejmujący województwo śląskie. 2/Grupy docelowe - zdefiniowane w PPI. 3/ Celem działań promocyjnych powinno być wspieranie realizacji celów i priorytetów Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego poprzez promocję innowacyjnych rozwiązań i korzyści płynących z ich wprowadzenia, promocję współpracy przedsiębiorstw z sektorem nauki oraz instytucjami otoczenia biznesu, zapewnienie łatwego dostępu do konkretnych, rzetelnych i aktualnych informacji ułatwiających podejmowanie decyzji będących innowacyjnymi w skutkach. 4/Jednym z programów do realizacji celów jest RIS a z narzędzi strona internetowa www.ris.slaskie.pl 5/Kampania informacyjno-promocyjna ma przede wszystkim (jako cel operacyjny) wypromować portal internetowy poświęcony innowacji - www.ris.slaskie.pl wśród wskazanych w PPI grup docelowych. Korzystanie z tego portalu może służyć budowie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw zlokalizowanych w województwie śląskim. Prawidłowo przeprowadzone działania promocyjne są jednym z niezbędnych elementów, aby wyżej wspomniany portal zaczął właściwie pełnić swoją rolę jako centrum informacyjne wspomagania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach, instytucjach otoczenia biznesu i innych instytucjach działających w województwie śląskim. 6/Działania te winny być prowadzone za pomocą różnych form promocji , obejmujących: informacje prasowe; reklamy w specjalistycznych pismach gospodarczych poświęconych tematyce unijnej; reklamy w Internecie; ulotki i inne wydawnictwa promocyjne; reklamy na ekranach wizyjnych bankomatów; spotkania i konferencję prasową 7/Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje, że na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej składać się będą następujące elementy: Opracowanie layoutów (projektów wykonawczych) z uwzględnieniem koncepcji kreatywnej zawartej w PPI, w wymienionych niżej formach: Reklama prasowa; Reklama internetowa (graficzna); Reklama na ekranach bankomatów; Materiały drukowane (ulotki, foldery, katalogi); Opracowanie strategii realizacyjnej -w tym media planu (harmonogramu) działań kampanii informacyjno-promocyjnej, na podstawie wytycznych kierunkowych zawartych w PPI, obejmującej następujące nośniki i formy komunikacji: Informacje prasowe; Reklamy prasowe; Reklamy w Internecie; Ulotki i wydawnictwa wspierające; Reklamy na ekranach bankomatów; Spotkania z przedsiębiorcami; Konferencja prasowa Przeprowadzenie i wdrożenie kampanii promocyjno-informacyjnej PPI zgodnie z zatwierdzonym MEDIAPLANEM- strategią i harmonogramem oraz z wykorzystaniem wyżej wymienionych form promocji i reklamy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków UE, Województwa Śląskiego i jest realizowany w ramach projektu: Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego- z EFS -Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.2. Transfer wiedzy; Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa PRC sp.z o.o., ul.1 Maja 112/15, 40-287 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156881,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178524,99

  • Oferta z najniższą ceną: 178524,99 / Oferta z najwyższą ceną: 178524,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.