Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Katowice: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu:Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 34350 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach , ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, faks 032 2516989, 259 7408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aspkat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu:Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Obszar działania : kampania ma mieć zasięg obejmujący województwo śląskie. 2 Grupy docelowe - zdefiniowane w PPI. 3 Celem działań promocyjnych powinno być wspieranie realizacji celów i priorytetów Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego poprzez promocję innowacyjnych rozwiązań i korzyści płynących z ich wprowadzenia, promocję współpracy przedsiębiorstw z sektorem nauki oraz instytucjami otoczenia biznesu, zapewnienie łatwego dostępu do konkretnych, rzetelnych i aktualnych informacji ułatwiających podejmowanie decyzji będących innowacyjnymi w skutkach. 4 Jednym z programów do realizacji celów jest RIS a z narzędzi strona internetowa www.ris.slaskie.pl 5 Kampania informacyjno-promocyjna ma przede wszystkim (jako cel operacyjny) wypromować portal internetowy poświęcony innowacji - www.ris.slaskie.pl wśród wskazanych w PPI grup docelowych. Korzystanie z tego portalu może służyć budowie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw zlokalizowanych w województwie śląskim. Prawidłowo przeprowadzone działania promocyjne są jednym z niezbędnych elementów, aby wyżej wspomniany portal zaczął właściwie pełnić swoją rolę jako centrum informacyjne wspomagania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach, instytucjach otoczenia biznesu i innych instytucjach działających w województwie śląskim. 6 Działania te winny być prowadzone za pomocą różnych form promocji , obejmujących: informacje prasowe; reklamy w specjalistycznych pismach gospodarczych poświęconych tematyce unijnej; reklamy w Internecie; ulotki i inne wydawnictwa promocyjne; reklamy na ekranach wizyjnych bankomatów; spotkania i konferencję prasową 7 Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje, że na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej składać się będą następujące elementy: Opracowanie layoutów (projektów wykonawczych) z uwzględnieniem koncepcji kreatywnej zawartej w PPI, w wymienionych niżej formach: Reklama prasowa; Reklama internetowa (graficzna); Reklama na ekranach bankomatów; Materiały drukowane (ulotki, foldery, katalogi); Opracowanie strategii realizacyjnej -w tym media planu (harmonogramu) działań kampanii informacyjno-promocyjnej, na podstawie wytycznych kierunkowych zawartych w PPI, obejmującej następujące nośniki i formy komunikacji: Informacje prasowe; Reklamy prasowe; Reklamy w Internecie; Ulotki i wydawnictwa wspierające; Reklamy na ekranach bankomatów; Spotkania z przedsiębiorcami; Konferencja prasowa Przeprowadzenie i wdrożenie kampanii promocyjno-informacyjnej PPI zgodnie z zatwierdzonym MEDIAPLANEM- strategią i harmonogramem oraz z wykorzystaniem wyżej wymienionych form promocji i reklamy. 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i idea prowadzenia kampanii zawarta jest w PLANIE PROMOCJI INNOWACJI - z grudnia 2010r stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże zrealizowaniem w ostatnich trzech latach ,a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch kampanii informacyjno-promocyjnych o podobnym charakterze co kampania będąca przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN (brutto) każda. Za kampanię o podobnym charakterze Zamawiający będzie uważał kampanię wykonaną: w prasie, Internecie , na ulotkach i wydawnictwach wspierających oraz na spotkaniach, konferencjach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej jeżeli wykaże,że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Strategię kampanii zawierającą m. innymi: media plan (harmonogram działań) , zestawienie proponowanych lokalizacji reklamy na bankomatach (w tym w miastach powiatowych i na prawach powiatu), szczegółowe zestawienie kosztów (poszczególnych narzędzi promocji, z podaniem cen jednostkowych i ilości); B. Layout reklamy prasowej formatu A4 oraz ? A4 poziom; C. Layout reklamy na ekran autoryzacyjny bankomatu w formie wydruku D. Projekty pakietu promocyjnego (materiałów promocyjnych na spotkania i konferencję) E. Projekt reklamy internetowej w formacie flash na nośniku elektronicznym (płyta CD). F. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy - na druku: Narzędzia promocji Zał.- Nr 2 do SIWZ G. Projekty reklamowe wymienione w pkt. B,C,D,E winny stanowić rozwiniecie koncepcji kreatywnej zawartej w PPI - mają stanowić projekty wykonawcze tej koncepcji. Projekty te będą oceniane w kryterium - Projekty graficzne. Projekty będą mogły być nieznacznie modyfikowane na etapie realizacji kampanii wg zaleceń Zamawiającego. H. Wykonawca w ramach każdego narzędzia (B,C,D,E) winien przedstawić trzy rozwiązania projektowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - OCENA PROJEKTÓW GRAFICZNYCH - 20
- 3 - ILOŚĆ NARZĘDZI PROMOCJI - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
ul.Raciborska 37
40-074 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul.Raciborska 37 40-074 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków UE, Województwa Śląskiego i jest realizowany w ramach projektu: Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego- z EFS -Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.2. Transfer wiedzy; Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.