eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › "Przebudowa ul. Piłsudskiego w Nowym Tomys?lu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-08-22



Ogłoszenie nr 607544-N-2018 z dnia 2018-08-22 r.

Urząd Miejski: "Przebudowa ul. Piłsudskiego w Nowym Tomys?lu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska  33 , 64300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (URL): www.nowytomysl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.nowytomysl.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.nowytomysl.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - operator pocztowy, osobis?cie lub za pos?rednictwem posłan?ca
Adres:
Gmina Nowy Tomys?l, ul. Poznan?ska 33, 64-300 Nowy Tomys?l, Sekretariat, poko?j 28


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa ul. Piłsudskiego w Nowym Tomys?lu"
Numer referencyjny: ZP.271.55.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem umowy jest przebudowa drogi gminnej, ul. Marszałka J. Piłsudskiego w zakresie budowy nowej nawierzchni jezdni ulicy, miejsc postojowych dla samochodo?w osobowych, budowy cia?gu pieszo- rowerowego i chodniko?w wraz z przebudowa? kanalizacji deszczowej, przebudowa koliduja?cych elemento?w infrastruktury podziemnej: wodnej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazowej, budowa nowej instalacji os?wietleniowej, sygnalizacyjnej, monitoringowej, montaz?u elemento?w małej architektury oraz punkto?w informacji wizualnej i zagospodarowanie zieleni. W szczego?lnos?ci: 4.1.1. w zakresie branz?y elektrycznej: usunie?cie istnieja?cej instalacji os?wietlenia drogowego wraz z budowa? nowej instalacji oraz odtworzenie zasilania istnieja?cej instalacji os?wietlenia ulic bocznych. Sygnalizacje? s?wietlna dla przejs?cia pieszego oraz przygotowanie instalacji pod przyszły monitoring ulicy. Przebudowa drogi podzielona została na 2 etapy realizacyjne: ETAP 1 - od Placu Chopina do ulicy Jana Pawła, z odtworzeniem zasilania os?wietlenia z ulicy W. Barteckiego.ETAP 2 (nie stanowi przedmiotu zamo?wienia) - od ulicy Jana Pawła do ulicy W. Broniewskiego i kontynuacja kanalizacji deszczowej do istn. cieku wodnego i chodnika i drogi rowerowej do ul. Kolejowej. Przedmiot zamo?wienia obejmuje m.in.: * demontaz? istnieja?cej instalacji os?wietlenia ulicznego * odtworzenie zasilania istnieja?cego ulic bocznych * montaz? nowej instalacji os?wietlenia ulicznego z szafa? steruja?ca * sygnalizacje? s?wietlna dla przejs?cia pieszego * system kanalizacji kablowej dla systemu monitoringu ulicy * linie kablowe zasilaja?ce * ochrona od poraz?en? pra?dem elektrycznym; 4.1.2. w zakresie branz?y sanitarnej: likwidacja istnieja?cej sieci kanalizacji deszczowej, budowa nowej sieci kanalizacji deszczowej, usunie?cia kolizji projektowanej sieci kanalizacji deszczowej z istnieja?ca? infrastruktura? podziemna?; 4.1.3. w zakresie branz?y drogowej: usunie?cie istnieja?cych nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych i kostki brukowej wraz opornikami, elemento?w oznakowania pionowego i małej architektury,usunie?cie drzew wraz z bryłami korzeniowymi, wykopy szerokoprzestrzenne pod nowa? podbudowe? drogowa? i chodnikowa?, oraz wykopy do demontaz?u istnieja?cych elemento?w uzbrojenia podziemnego i montaz?u nowego, prace instalacyjne zewne?trzne - kanalizacja deszczowa ogo?lna i podejs?cia indywidualne z odwodnienia dacho?w, w pełnym zakresie , w tym prace inwentaryzacyjne i odbiorowe, prace instalacyjne zewne?trzne - usunie?cie zaistniałych kolizji,w pełnym zakresie , w tym prace inwentaryzacyjne i odbiorowe, nowa instalacja os?wietleniowa, teletechniczna, monitoringowa w pełnym zakresie , w tym prace inwentaryzacyjne i odbiorowe, nowa podbudowa i nawierzchnia drogowa, ze spadkami do wpusto?w kanalizacji deszczowej, nowe nawierzchnie chodnikowe, z opornikami - obrzez?ami granitowymi,montaz? sygnalizacji s?wietlnej, montaz? elemento?w małej architektury, montaz? oznakowania drogowego pionowego i poziomego, w tym oznaczenia poziome dla oso?b niewidomych,prace nasadzeniowe zieleni, prace porza?dkowe Wykonawca wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu na odcinku obje?tym inwestycja? z uwzgle?dnieniem koniecznos?ci zapewnienia ruchu instytucjom publicznym, kto?re maja? siedziby w tym rejonie, w szczego?lnos?ci policji. Zamawiaja?cy jest w trakcie uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na budowe?. 4.2. Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Projekcie Budowlanym - zała?cznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarach Robo?t - zała?cznik nr 9 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robo?t - zała?cznik nr 7 do SWIZ oraz w warunkach Projektu Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. 4.3. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? ro?wnowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych opisu przedmiotu zamo?wienia nazwy, typy i pochodzenie produkto?w nalez?y czytac? w ten sposo?b, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub ro?wnowaz?ne" i nie sa? one dla Wykonawco?w wia?z?a?ce. Przez poje?cie "lub ro?wnowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produkto?w, materiało?w i technologii spełniaja?cych wymagania w zakresie standardo?w jakos?ciowych oraz istotnych parametro?w technicznych i technologicznych załoz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia, w szczego?lnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materiało?w ro?wnowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca ro?wniez? dla wszystkich zmienionych elemento?w ma obowia?zek posiadac? w stosunku do uz?ytych materiało?w i urza?dzen? komplet dokumento?w zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyniko?w badan?, atesto?w, certyfikato?w, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumento?w uzupełniaja?cych), kto?re be?da? podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. Przedmiot zamo?wienia nazywany jest w dalszej tres?ci IDW "przedmiotem zamo?wienia". 4.4. Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 108). 4.3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie oso?b wykonuja?cych czynnos?ci okres?lone w pkt 4.3.1. c) na podstawie umowy o prace?; b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamo?wienia, c) Rodzaj czynnos?ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe? o prace: * roboty przygotowawcze, * roboty ziemne, * wykonanie podbudowy, * wykonanie odwodnienia, * profilowanie i zage?szczenie podłoz?a, * wykonanie nawierzchni, * roboty wykon?czeniowe. 4.3.2. Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowił be?dzie zała?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu, b) os?wiadczenie oso?b, o kto?rych mowa w pkt 4.3.1 ppkt a), z?e sa? zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepiso?w ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmo?wienia przedstawiane przez Wykonawce? w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 4.3.3. Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt 4.3.1 ppkt a) na podstawie umo?w o prace?, zgodnie z wymaganiami okres?lonymi w pkt 4.3.1. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: odpowiednio zanonimizowanych kopii umo?w o prace?, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych okres?lonych przez Zamawiaja?cego dokumento?w. 4.3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w ppkt 4.3.2 lub 4.3.3 be?dzie ro?wnoznaczne z niespełnieniem przez wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nieprzedstawienia w terminie dokumento?w, o kto?rych mowa w ppkt 4.3.2 pkt b) lub ppkt 4.3.3 Wykonawca kaz?dorazowo zapłaci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 zł, b) w przypadku nieprzedstawienia po wezwaniu przez Zamawiaja?cego os?wiadczenia, o kto?rym mowa w ppkt 4.3.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do złoz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w ppkt 4.3.3, Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 4.3.5. W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed upływem okresu okres?lonego w ppkt 4.3.1. pkt b) Wykonawca zobowia?zany be?dzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 4.3.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45111100-9
45111000-8
45112711-2
45262350-9
45262000-1
45233000-9
45233123-7
45233123-7
45233260-9
45233260-9
45262510-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiaja?cy nie stawia szczego?łowych wymagan? w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiaja?cy nie stawia szczego?łowych wymagan? w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu spełnienia powyz?szego warunku, Wykonawca zobowia?zany jest wykazac?, z?e: 7.2.2.1 wykonał, w okresie ostatnich pie?ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jez?eli okres prowadzenia działalnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, co najmniej jedna? robote? budowlana? obejmuja?cej swoim zakresem budowe? lub przebudowe? drogi o wartos?ci nie mniejszej niz? 2 000 000,00 zł brutto. 7.2.2.2. dysponuje osoba?, kto?ra zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamo?wienia, posiadaja?ca? niezbe?dne do wykonania zamo?wienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadaja?ca? uprawnienia budowlane, o kto?rych mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) oraz w Rozporza?dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrzes?nia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadaja?ce im waz?ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowia?zuja?cych przepiso?w prawa lub odpowiednich przepiso?w obowia?zuja?cych na terenie kraju, w kto?rym Wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, uznanych przez włas?ciwy organ, zgodnie z ustawa? z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pan?stwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 65) lub zamierzaja?cy s?wiadczyc? usługi transgraniczne w rozumieniu przepiso?w tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorza?dach zawodowych architekto?w ora inz?yniero?w budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725), tj.: - Kierownikiem budowy branz?y budowlanej posiadaja?cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnos?ci inz?ynieryjno-drogowej bez ograniczen?, - Kierownik robo?t branz?y sanitarnej (min. 1 osoba) posiadaja?cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnos?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urza?dzen? cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodocia?gowych i kanalizacyjnych bez ograniczen?, - Kierownik robo?t branz?y elektrycznej (min. 1 osoba) posiadaja?cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnos?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urza?dzen? elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczen?. Wymaga sie? aby osoba z powyz?szymi uprawnieniami uczestnicza?ca w wykonaniu zamo?wienia posiadała min. 3 letnie dos?wiadczenie zawodowe w w/w specjalnos?ci. Dos?wiadczenie oznacza czas liczony od dnia uzyskania uprawnien?. Zamawiaja?cy, okres?laja?c wymogi dla kaz?dej osoby w zakresie posiadanych uprawnien? budowlanych, dopuszcza odpowiadaja?ce im uprawnienia budowlane, kto?re zostały wydane na podstawie wczes?niej obowia?zuja?cych przepiso?w w zakresie niezbe?dnym do wykonania przedmiotowego zamo?wienia oraz odpowiadaja?ce im uprawnienia wydane obywatelom pan?stw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzez?eniem art. 12a oraz innych przepiso?w ustawy Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

8.7.3. zas?wiadczenie włas?ciwego naczelnika urze?du skarbowego potwierdzaja?cego, z?e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatko?w, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca zawarł porozumienie z włas?ciwym organem podatkowym w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu; 8.7.4. zas?wiadczenie włas?ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczen? Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca zawarł porozumienie z włas?ciwym organem w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu; 8.7.5. odpis z włas?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalnos?ci gospodarczej, jez?eli odre?bne przepisy wymagaja? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8.7.6. os?wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sa?du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatko?w, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaja?ce dokonanie płatnos?ci tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wia?z?a?cego porozumienia w sprawie spłat tych nalez?nos?ci (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 15 PZP)(wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 3 a do SIWZ); 8.7.7. os?wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem s?rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania sie? o zamo?wienia publiczne(w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 22 PZP)(wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 3 a do SIWZ); 8.7.8. os?wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatko?w i opłat lokalnych, o kto?rych mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 3 a do SIWZ); 8.8. Jez?eli wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o kto?rym mowa w pkt 8.7.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, potwierdzaja?ce odpowiednio, z?e nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłos?ci. 8.9. Dokument, o kto?rym mowa w pkt 8.8, powinien byc? wystawiony nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed upływem terminu składania ofert. 8.10. Jez?eli wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumento?w, o kto?rych mowa: 8.7 w pkt 8.7.3 - 8.7.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, potwierdzaja?ce odpowiednio, z?e: a) nie zalega z opłacaniem podatko?w, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo z?e zawarł porozumienie z włas?ciwym organem w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłos?ci 8.11 Dokumenty, o kto?rych mowa w pkt 8.10 lit. b, powinny byc? wystawione nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o kto?rym mowa w pkt 8.10 lit. a, powinien byc? wystawiony nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed upływem tego terminu. 8.12 Jez?eli w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto?rej dokument dotyczy, nie wydaje sie? dokumento?w, o kto?rych mowa w pkt 8.10, zaste?puje sie? je dokumentem zawieraja?cym odpowiednio os?wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo oso?b uprawnionych do jego reprezentacji, lub os?wiadczenie osoby, kto?rej dokument miał dotyczyc?, złoz?one przed notariuszem lub przed organem sa?dowym, administracyjnym albo organem samorza?du zawodowego lub gospodarczego włas?ciwym ze wzgle?du na siedzibe? lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 8.11 stosuje sie? odpowiednio. 8.13 Wykonawca nie jest obowia?zany do złoz?enia os?wiadczen? lub dokumento?w potwierdzaja?cych okolicznos?ci, o kto?rych mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jez?eli Zamawiaja?cy posiada os?wiadczenia lub dokumenty dotycza?ce tego Wykonawcy lub moz?e je uzyskac? za pomoca? bezpłatnych i ogo?lnodoste?pnych baz danych, w szczego?lnos?ci rejestro?w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnos?ci podmioto?w realizuja?cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 8.11. Wykonawca nie jest obowia?zany do złoz?enia os?wiadczen? lub dokumento?w potwierdzaja?cych okolicznos?ci, o kto?rych mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jez?eli Zamawiaja?cy posiada os?wiadczenia lub dokumenty dotycza?ce tego Wykonawcy lub moz?e je uzyskac? za pomoca? bezpłatnych i ogo?lnodoste?pnych baz danych, w szczego?lnos?ci rejestro?w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnos?ci podmioto?w realizuja?cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 8.12. Wykonawca, kto?ry polega na zdolnos?ciach lub sytuacji innych podmioto?w na zasadach okres?lonych w art. 22a ustawy Prawo zamo?wien? publicznych, zobowia?zany jest do złoz?enia dokumento?w dotycza?cych tych podmioto?w okres?lonych w pkt. 8.7 ppkt 8.7.3. - 8.7.8 SIWZ 8.13. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.7. ppkt. 8.7.3 -8.7.8 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1) ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.2.1. wykaz oso?b, skierowanych przez wykonawce? do realizacji zamo?wienia publicznego, w szczego?lnos?ci odpowiedzialnych za s?wiadczenie usług, kontrole? jakos?ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien?, dos?wiadczenia i wykształcenia niezbe?dnych do wykonania zamo?wienia publicznego, a takz?e zakresu wykonywanych przez nie czynnos?ci oraz informacja? o podstawie do dysponowania tymi osobami - zała?cznik nr 4 do SIWZ; 8.2.2. wykaz robo?t budowlanych wykonanych nie wczes?niej niz? w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w poste?powaniu, a jez?eli okres prowadzenia działalnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartos?ci, daty, miejsca wykonania i podmioto?w, na rzecz kto?rych roboty te zostały wykonane, z zała?czeniem dowodo?w okres?laja?cych czy te roboty budowlane zostały wykonane nalez?ycie, w szczego?lnos?ci informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukon?czone, przy czym dowodami, o kto?rych mowa, sa? referencje ba?dz? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz kto?rego roboty budowlane były wykonywane, a jez?eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac? tych dokumento?w - inne dokumenty - zała?cznik nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wypełniony zała?cznik nr 1 do SIWZ "Formularz oferty" oraz os?wiadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. kosztorys ofertowy, kto?ry Wykonawca sporza?dzi s?cis?le wg przedmiaro?w robo?t - zała?cznika nr 9 do SIWZ, przy zachowaniu tej samej kolejnos?ci pozycji, tych samych opiso?w robo?t w poszczego?lnych pozycjach i ilos?ci przyje?tych robo?t. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym be?dzie zawierac? wszelkie koszty niezbe?dne do zrealizowania przedmiotu zamo?wienia wynikaja?ce z kosztorysu ofertowego i specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia. Kosztorys nalez?y tak sporza?dzic?, aby cena kon?cowa odpowiadała cenie oferty, zgodnie z punktem 10 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawco?w wspo?lnie ubiegaja?cych sie? o udzielenie zamo?wienia, ewentualnie umowa o wspo?łdziałaniu, z kto?rej be?dzie wynikac? przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodnos?c? z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik moz?e byc? ustanowiony do reprezentowania Wykonawco?w w poste?powaniu albo reprezentowania w poste?powaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodnos?c? z oryginałem przez notariusza) wzgle?dnie do podpisania innych dokumento?w składanych wraz z oferta?, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuja?cej oferte? nie wynika z dokumentu rejestrowego zała?czonego do oferty. 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z poste?powania o udzielenie zamo?wienia w okolicznos?ciach, o kto?rych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto?rej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaz?e Zamawiaja?cemu os?wiadczenie o przynalez?nos?ci lub braku przynalez?nos?ci do tej samej grupy kapitałowej, o kto?rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złoz?eniem os?wiadczenia, wykonawca moz?e przedstawic? dowody, z?e powia?zania z innym wykonawca? nie prowadza? do zakło?cenia konkurencji w poste?powaniu o udzielenie zamo?wienia. Wzo?r os?wiadczenia stanowi zała?cznik nr 3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 120 000,00 zł 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 11.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na "Przebudowa ul. Piłsudskiegow Nowym Tomyślu". 11.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, kto?ry w wyznaczonym terminie nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaja?cy przewiduje moz?liwos?c? zmian postanowien? zawartej umowy w stosunku do tres?ci oferty, na podstawie kto?rej dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wysta?pienia co najmniej jednej z okolicznos?ci wymienionych poniz?ej, z uwzgle?dnieniem podawanych warunko?w ich wprowadzenia: 1) zmiany oso?b, o kto?rych mowa w § 2 ust. 2 pkt 30) Umowy lub zmiany oso?b skierowanych do realizacji zamo?wienia, posiadaja?cych niezbe?dne do wykonania zamo?wienia kwalifikacje zawodowe, na inne osoby pod warunkiem udowodnienia Zamawiaja?cemu, z?e nowe osoby spełniaja? wymagania w tym warunki udziału, okres?lone w Umowie i specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia; 2) zmiany podmiotu, o kto?rym mowa w art. 22a Prawo zamo?wien? publicznych, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiaja?cemu, z?e nowy podmiot spełnia warunki udziału okres?lone w specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia; 3) zmiany terminu realizacji w przypadku wysta?pienia: a) przyczyny, z powodu kto?rej be?dzie zagroz?one dotrzymanie terminu zakon?czenia robo?t be?da?cej naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re odpowiedzialnos?c? ponosi Zamawiaja?cy, w szczego?lnos?ci be?da?cej naste?pstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznos?ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznos?ci miały lub be?da? mogły miec? wpływ na dotrzymanie terminu zakon?czenia robo?t; b) koniecznos?c? wykonania robo?t zamiennych lub innych robo?t niezbe?dnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzgle?du na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamo?wien? dodatkowych, kto?re wstrzymuja? lub opo?z?niaja? realizacje? przedmiotu umowy, wysta?pienia niebezpieczen?stwa kolizji z planowanymi lub ro?wnolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbe?dnym do uniknie?cia lub usunie?cia tych kolizji; c) opo?z?nienia w dokonaniu okres?lonych czynnos?ci lub ich zaniechanie przez włas?ciwe organy administracji pan?stwowej, kto?re nie sa? naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re wykonawca ponosi odpowiedzialnos?c?; d) opo?z?nienia w wydawaniu decyzji, zezwolen?, uzgodnien?, itp., do wydania kto?rych włas?ciwe organy sa? zobowia?zane na mocy przepiso?w prawa, jez?eli opo?z?nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w kto?rym ww. decyzje powinny zostac? wydane oraz nie sa? naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re wykonawca ponosi odpowiedzialnos?c?; e) braku moz?liwos?ci wykonywania robo?t z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezalez?nych od wykonawcy; f) opo?z?nien? wynikaja?cych z niedokonania odbioru przez włas?ciwych zarza?dco?w dro?g, zarza?dco?w sieci w ustalonym terminie; g) działania siły wyz?szej (np. kle?ski z?ywiołowe, strajki generalne lub lokalne), maja?ce bezpos?redni wpływ na terminowos?c? wykonania robo?t; h) warunko?w atmosferycznych uniemoz?liwiaja?cych realizacje? poszczego?lnych elemento?w zamo?wienia w szczego?lnos?ci z powodu technologii realizacji prac okres?lonej: umowa?, normami lub innymi przepisami, wymagaja?cej konkretnych warunko?w atmosferycznych - fakt ten musi zostac? zgłoszony Zamawiaja?cemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy, i) awarii niezawinionych przez Wykonawce?, j) okolicznos?ci, kto?rych strony umowy nie były w stanie przewidziec?, pomimo zachowania nalez?ytej starannos?ci pod warunkiem wykazania dochowania nalez?ytej starannos?ci przez strone?, kto?ra na okres?lona? okolicznos?c? sie? powołuje, k) opo?z?nien? wynikaja?cych z przedłuz?aja?cej sie? procedury przetargowej (w szczego?lnos?ci: przedłuz?enie terminu zwia?zania oferta?, wniesienie odwołania, podje?cie uchwały Rady Gminy dotycza?cej s?rodko?w zwia?zanych z finansowaniem inwestycji) maja?cych wpływ na termin podpisania umowy z wykonawca?; minimalny okres przesunie?cia terminu realizacji umowy w przypadku wysta?pienia, kto?rejkolwiek z okolicznos?ci wymienionych w pkt 3), ro?wny be?dzie okresowi przerwy lub postoju spowodowanego jej wysta?pieniem. 4) zmiany w zakresie ilos?ci wykonanych robo?t, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jez?eli sa? konieczne dla dalszej realizacji zamo?wienia lub sa? korzystne dla Zamawiaja?cego; 5) zmiany polegaja?ce na wykonaniu robo?t zamiennych lub innych robo?t niezbe?dnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzgle?du na zasady wiedzy technicznej w tym udzielenie zamo?wien? dodatkowych wykraczaja?cych poza zakres przedmiotu umowy, 6) zmiany umowy w zwia?zku z przekształceniem firmy lub wynikaja?ce z naste?pstwa prawnego, zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami; 7) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikaja?cego ze złoz?onej oferty w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towaro?w i usług; b) obniz?enia wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych robo?t i jest korzystna dla Zamawiaja?cego; c) rezygnacji przez Zamawiaja?cego z wykonania cze?s?ci robo?t budowlanych zwia?zanych z wykonaniem przedmiotu zamo?wienia. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewaz?nos?ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-06, godzina: 14:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nasta?pi w siedzibie Zamawiaja?cego: Urza?d Miejski w Nowym Tomys?lu Adres: 64-300 Nowy Tomys?l, ul. Poznan?ska 33 poko?j 26, w dniu 06.09.2018 r. o godzinie 15:00

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.