eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › PRZYSTOSOWANIE ODDZIAŁU REHABILITACJI NEUROLOGICZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDUNKU ZESPOŁU PROFILAKTYKI I REHABILITACJI W JANOWICACH WIELKICH, przy ul. Świerczewskiego 12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-20

Janowice Wielkie: PRZYSTOSOWANIE ODDZIAŁU REHABILITACJI NEUROLOGICZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDUNKU ZESPOŁU PROFILAKTYKI I REHABILITACJI W JANOWICACH WIELKICH, przy ul. Świerczewskiego 12
Numer ogłoszenia: 60323 - 2013; data zamieszczenia: 20.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ , ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// zpir.sisco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYSTOSOWANIE ODDZIAŁU REHABILITACJI NEUROLOGICZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDUNKU ZESPOŁU PROFILAKTYKI I REHABILITACJI W JANOWICACH WIELKICH, przy ul. Świerczewskiego 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie oddziału rehabilitacji neurologicznej dla osób niepełnosprawnych, znajdującego się na II piętrze budynku. Zakres rzeczowy obejmuje dostosowanie przeznaczonych na sale łóżkowe pomieszczeń budynku do wymogów Ministerstwa Zdrowia oraz wykonanie węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) wtórny podział części pomieszczeń poprzez przebicie nowych otworów drzwiowych oraz przejść w ścianach, osadzenie podciągów z kształtowników stalowych i nadproży prefabrykowanych, demontaż części ścianek działowych, montaż nowych ścianek działowych z płyt kartonowo -gipsowych zwykłych na stelażu stalowym z wypełnieniem wełną akustyczną, b) oddzielenie klatki schodowej od pomieszczeń oddziału kl.EI60, drzwi aluminiowe ze szkłem bezpiecznym kl. EI30 c) dostosowanie oddziału do wymogów Ministerstwa Zdrowia: (1) poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, (2) wydzielenie węzłów, (3) dostosowanie dwóch łazienek dla niepełnosprawnych, (4) montaż nowej, drewnianej stolarki drzwiowej - ok. 27,6m2 (5) montaż drzwi aluminiowych, przeszklonych szkłem bezpiecznym kl. EI30 - ok. 6,4m2 , (6) wykonanie nowych tynków gładkich, gipsowych - ok. 774,0m2 (7) wykonanie podłoża pod posadzki ceramiczne i wykładzinę jednorodną - ok. 274,0m2, z wykonaniem odpowiednio posadzek, (8) malowanie farbą lateksową - ok. 1 063,0m2, (9) wykonanie w sanitariatach okładziny płytkami ceramicznymi - ok. 137,5m2, (10) wykonanie na ścianach korytarza poręczy, odbojnic i narożników- ok. 273m2, (11) złożenie w sanitariatach wentylatorków łazienkowych z opóźnionym wyłączeniem (12) wykonanie nowego, ocieplonego przewodu wentylacji grawitacyjnej w wyprowadzeniem ponad połać dachu (13) remont - wymiana instalacji elektrycznej w obrębie oddziału, w szczególności: - tablicy rozdzielczej przynależnej do oddziału - instalacji oświetleniowej - ok.1 375mb przewodów i ok. łącznie 195 szt. opraw różnego rodzaju, - instalacji zasilającej gniazda wtykowe- ok. 1 491mb przewodów, - montaż instalacji przyzywowej w pomieszczeniach sal chorych - montaż paneli nadłóżkowych we wszystkich salach chorych, bez instalacji gazów medycznych. 4. Ww. zakres robót ma jedynie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.70.11 - 45.31.70.11 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.05 - 45.33.22.05 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu wszystkich wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Decyzja, które roboty budowlane widniejące w ww. wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści zdania następnego.Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykazane w ww. wykazie realizacje, z których co najmniej dwie(2) dotyczą robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków z zakresem robót budowlanych (tynkowanie, malowanie, okładziny ścienne i podłogowe), robót instalacji sanitarnej i robót instalacji elektrycznej, i które zostały poparte załączonymi ww. dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego te roboty budowlane zostały wykonane Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi: Kierownika Budowy posiadającego :co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Kierownika robót lub majstra robót posiadającego: co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika robót i_lub majstra robót, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych. Kierownika robót lub majstra robót, posiadającego: co najmniej dwa (2) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika robót i_lub majstra robót, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w ww. branżach przez jedną, dwie lub trzy osoby pod warunkiem, że zostaną odpowiednio wskazane do pełnienia funkcji zgodnie z zakresem odpowiadającym ich uprawnieniom. Przez wymagany minimalny okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, liczonych od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenia i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową) - w wysokości co najmniej 300 000 PLN: że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400 000 PLN oraz złoży stosowne oświadczenie. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    -co najmniej dwa(2) zrealizowane zamówienia dotyczące robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków z zakresem robót budowlanych (tynkowanie, malowanie, okładziny ścienne i podłogowe), robót instalacji sanitarnej i robót instalacji elektrycznej, i które zostały poparte załączonymi dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego te roboty budowlane zostały wykonane określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz. I IDW; zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy; rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia; wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji Projektowej; konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji zakończenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpir.sisco.pl, zakładka: BIP; link: informacje, przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego i/lub w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 50zł na konto Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: ZPiR ul. Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie lub bezpośrednio w sekretariacie Dyrektora ZPiR, segment: administracja (adres jw.) parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.