eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³oñ › Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-07-31



Og³oszenie nr 581028-N-2019 z dnia 2019-07-31 r.

Urz±d Gminy Jab³oñ: Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Jab³oñ, krajowy numer identyfikacyjny 00053526700000, ul. Zamojskiego  27 , 21-205  Jab³oñ, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 083 3560036, , e-mail jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.jablon.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ugjablon.bip.lubelskie.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z pó¼n. zm.), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Gmina Jab³oñ, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jab³oñ


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu
Numer referencyjny: SZP.271.7.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedsiêwziêcie obejmuje wykonanie prac termomodernizacyjnych szko³y podstawowej w Jab³oniu.Czê¶æ 1 "Wykonanie izolacji termicznej budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu" Zakres zadania obejmuje wykonanie izolacji termicznej budynku, w szczególno¶ci: * izolacja termiczna budynku - rozbiórka zniszczonych obróbek blacharskich ¶cian attykowych i ogniomurków - rozbiórka systemu odwodnienia po³aci dachowej, - wykonanie przemurowania poszczególnych kominów wraz z zamontowaniem bocznych kratek wentylacyjnych stalowych powlekanych oraz oczyszczenie i udro¿nienie kana³ów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich - wykonanie monta¿u nowego systemu odwodnienia po³aci dachowych z blachy stalowej powlekanej - izolacja stropodachu pe³nego budynku Szko³y Podstawowej styropap± o gr. 17cm i o wspó³czynniku nie wiêkszym ni¿ l <= 0,036 W/m*K - monta¿u instalacji odgromowej na dachu oraz nowej na ¶cianach z zastosowaniem puszek PCV na z³±czach kontrolnych - przygotowanie pod³o¿a pod ocieplenie tj. kucie lu¼nych kawa³ków tynku, odt³uszczenie i zmycie ¶cian - docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku Szko³y Podstawowej styropianem samogasn±cym EPS 70-035 frezowanym o grubo¶ci 15,0 cm i o wspó³czynniku nie wiêkszym ni¿ l <= 0,035 W/m*K wraz z robotami towarzysz±cymi takimi jak remont zadaszeñ ¿elbetowych, balkonów, tarasów, schodów wej¶ciowych itp. - docieplenie ¶cian zewnêtrznych nieocieplonych tj. pó³nocnej i wschodniej budynku Gimnazjum i ³±cznika styropianem samogasn±cym EPS 70-035 frezowanym o grubo¶ci 10,0 cm i o wspó³czynniku nie wiêkszym ni¿ l <= 0,035 W/m*K wraz z robotami towarzysz±cymi takimi jak uzupe³nienie podbitki okapu z paneli PCV typu "siding" Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1 do SIWZ. * umieszczenie tablic informacyjnych i pami±tkowych zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarz±dzaj±cej Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz stosowanie siê do tych wytycznych. Zamawiaj±cy wymaga wykonania 1 tablicy informacyjnej (w trakcie realizacji projektu) i 1 tablicy pami±tkowej (po zakoñczeniu realizacji projektu). Czê¶æ 2 "Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu" Zakres zadania obejmuje modernizacjê instalacji centralnego ogrzewania w szczególno¶ci: * wymiana instalacji centralnego ogrzewania - demonta¿ istniej±cego ogrzewania - ogrzewanie wodne, pompowe, dwururowe, o parametrach 80/60°C. System ogrzewania zamkniêty z rozdzia³em dolnym z pionami prowadzonymi po wierzchu. Odpowietrzenie instalacji odpowietrznikami na koñcach pionów. - istniej±ce dwa kot³y wêglowe o mocy 150 kW nale¿y wymieniæ na dwa kot³y na pellet o mocy 75 kW ka¿dy, dostosowuj±c moc kot³owni do nowego zapotrzebowania cieplnego budynku. Parametry projektowanego ¼ród³a ciep³a: - paliwo podstawowe: granulat z trocin - Pellet O6-8, - moc nominalna 2x75 kW, - maksymalne ci¶nienie robocze 2,5bara, - maksymalna temperatura pracy 90°C, - pojemno¶æ wodna 210 l Jako armaturê przyjêto siê: - zawory odcinaj±ce kulowe p = 0,6 MPa, t = 120 °C - zawory termostatyczne z g³owicami termoregulacyjnymi przy ka¿dym grzejniku Kot³y powinny byæ zgodne ze Szczegó³owym Opisem Osi Priorytetowych RPO WL na lata 2014-2020 Dzia³anie 5.2. Efektywno¶æ energetyczna sektora publicznego, powinny byæ 5 klasy i posiadaæ certyfikat ecodesign. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1 do SIWZ. W przypadku rozbie¿no¶ci b±d¼ nie¶cis³o¶ci w za³±czonej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, STWiOR, pomocniczy przedmiar), Wykonawca zobowi±zany jest do wyja¶nienia tego z Zamawiaj±cym.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-3
45331000-6
45331100-7
45230000-7
45261200-6
45261320-3
45321000-3
45331100-7
45400000-1
45410000-4
45430000-0
45443000-4
45453000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-04-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-04-30
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Minimalne warunki dotycz±ce do¶wiadczenia Wykonawcy zamówienia: Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e: w zakresie robót budowlanych: - w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia tj. polegaj±cego na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie/renowacji obiektów kubaturowych, o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto - dla Czê¶ci 1 - w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia tj. polegaj±cego na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania (nie dotyczy instalacji ogrzewania elektrycznego) o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto - dla Czê¶ci 2. Nale¿ycie wykonane oznacza w szczególno¶ci: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu dotycz±cego niniejszego postêpowania. Kwalifikacje zawodowe wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia - dla Czê¶ci 1 - Kierownik Budowy - dla robót konstrukcyjno-budowlanych (co najmniej 1 osoba) - wymagania: Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeñ, wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r. poz. 3132) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 3132) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65); które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie objêtym umow±; - Dla Czê¶ci 2 - Kierownik Budowy - dla robót cieplnych (co najmniej 1 osoba) - wymagania: Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych - bez ograniczeñ, wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r. poz. 3132) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 3132) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65); które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie objêtym umow±;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja tre¶ci o¶wiadczenia zosta³a zamieszczona w za³±czniku nr 6 niniejszej SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 5.2.3. SIWZ zamawiaj±cy ¿±da: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej , s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnieñ do kierowania robotami budowlanymi) i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ..
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja tre¶ci zobowi±zania zosta³a zamieszczona w za³±czniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, b±d¼ wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 z pó¼n. zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty. 4. Formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany umowy zawarto we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ 20.2. ? zmianê sposobu wykonania przedmiotu Umowy, ?Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez: ?zmianê zakresu przedmiotu Umowy ?zmianê wynagrodzenia Wykonawcy lub zmianê terminu/terminów okre¶lonych w umowie, a zmiany dokonywane s± w celu prawid³owej realizacji zadañ objêtych przedmiotem umowy i osi±gniêcia zamierzonych przez Zamawiaj±cego rezultatów/celów; 20.3. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa w sytuacji gdy: 1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia powoduj±ca, ¿e realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie siê niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywieraæ bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i mo¿e prowadziæ do modyfikacji wy³±cznie tych zapisów umowy, do których siê odnosi; 2) wyst±pi± uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezale¿nymi od Wykonawcy, które maj± wp³yw na jako¶æ realizacji zamówienia/ uniemo¿liwiaj± realizacjê zamówienia w pierwotnie okre¶lony sposób 3) konieczno¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w: - umowach zawartych pomiêdzy Zamawiaj±cym, a inn± ni¿ Wykonawca stron± (w tym m.in. instytucjami nadzoruj±cymi, po¶rednicz±cymi, zarz±dzaj±cymi, partnerami zaanga¿owanymi w realizacjê projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie) - ustaleniach dokonanych miêdzy Zamawiaj±cymi dzia³aj±cymi wspólnie o ile zmiany te bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy. Zmiany te mog± dotyczyæ wy³±cznie tych zapisów umowy, na który wp³yw mia³y zmiany, o których mowa powy¿ej, m.in. zmiana mo¿e prowadziæ do wyd³u¿enia terminu realizacji umowy; 4) zaistnieje mo¿liwo¶æ dokonania zmian technologicznych - o ile s± korzystne dla Zamawiaj±cego i o ile nie powoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e s± spowodowane w szczególno¶ci pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót; 5) wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych, materia³owych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wykonaniem nienale¿ytym przedmiotu Umowy, 6) wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e wykonanie umowy zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy 7) zaistniej± inne okoliczno¶ci (np. prawne lub techniczne), skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie z jej postanowieniami lub z zasadami wiedzy in¿ynierskiej/sztuki budowlanej 8) wyst±pi niebezpieczeñstwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 9) wyst±pi± lub zostan± ujawnione odbiegaj±ce w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej (w szczególno¶ci w oparciu o dokonane badania geologiczne/geotechniczne) warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrologiczne (np. kurzawki, osuwiska, wody gruntowe itp.), rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 10) wyst±pi± lub zostan± ujawnione wady Dokumentacji projektowej skutkuj±ce konieczno¶ci± dokonania w niej zmian je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê przedmiotu umowy lub w inny sposób wp³ywa na termin/y realizacji przedmiotu umowy 11) wyst±pi± lub zostan± ujawnione odbiegaj±ce w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej warunki Terenu budowy, w szczególno¶ci dotycz±ce nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 12) wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy , polegaj±ca na rezygnacji z okre¶lonego zakresu, o ile zmiana nie bêdzie mia³a wp³ywu na osi±gniêcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowo¶ci±, gospodarno¶ci± lub obiektywn± niemo¿no¶ci± realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy. Zmiany w tym zakresie bêd± odbywa³y siê na nastêpuj±cych zasadach: - zmiana przedmiotu umowy nast±pi w szczególno¶ci na podstawie danych uzyskanych z bie¿±cej dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego, sprawozdawczo¶ci z realizacji zamówienia i dzia³añ kontrolnych prowadzonych przez Zamawiaj±cego lub osób, dzia³aj±cych w jego imieniu; - zmiana nie mo¿e prowadziæ do zastêpowania czê¶ci przedmiotu zamówienia nowym. W przypadku zmiany umowy w takim zakresie dopuszczalne bêd± adekwatne zmiany w wynagrodzeniu Wykonawcy (przy zastosowaniu stawek wynikaj±cych ze z³o¿onej przez Wykonawcê oferty); 13) wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e wykonanie umowy zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow± nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy 14) wyst±pi konieczno¶æ rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych lub zmiana ilo¶ci (np. wymienionych w pozycjach kosztorysowych i zbiorczego zestawienia warto¶ci robót); Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie, które prowadz± do podwy¿szenia wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu zamówienia. 15) W przypadku kiedy umowa zawarta jest na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy przewiduje siê mo¿liwo¶æ wprowadzania odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i us³ug, - wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, - zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcê. 16) wyst±pi± opó¼nienia w realizacji przedmiotu umowy wynikaj±ce z dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami w szczególno¶ci kiedy wyst±pienie si³y wy¿szej ma bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu umowy; 17) wyst±pi± niemo¿liwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. Fakt ten musi zostaæ zg³oszony Zamawiaj±cemu i musi zostaæ potwierdzony przez uprawnione osoby (np. Inspektora Nadzoru, In¿yniera Kontraktu); 18) zaistnieje niemo¿no¶æ wykonywania przedmiotu umowy z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy 19) zaistnieje niemo¿no¶æ wykonywania przedmiotu umowy, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy 20) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy, które to opó¼nienia nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy 21) wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy, 22) nast±pi odmowa wydania przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy; 23) nast±pi sprzeciw lokalnych spo³eczno¶ci np. w³a¶cicieli/u¿ytkowników terenu wobec zgodnych z umow± i obowi±zuj±cymi przepisami dzia³añ Wykonawcy (np. prowadzenie prac przygotowawczych, pomiarów geodezyjnych, odkrywek geologicznych, zajêcia terenu, prowadzenie robót budowlanych, praca sprzêtu budowlanego i transportowego, wzmo¿ony ruch pojazdów i osób zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy). 20.4. Ponadto przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacji, gdy: 1) wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy (np. zasadne wnioski lokalnych w³adz lub spo³eczno¶ci), o ile wykonywanie tych zamówieñ wp³ywa na termin wykonania zamówienia podstawowego; 2) oferta Wykonawcy realizuj±cego roboty budowlane nie zawiera³a wskazania czê¶ci, któr± na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyæ podwykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia czê¶ci zamówienia do realizacji przez podwykonawców; 3) zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dopu¶ci zmianê podwykonawcy pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcê; 4) wykonawca rezygnuje z realizacji przedmiotu umowy za pomoc± podwykonawcy 5) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie i za³±cznikach, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy i za³±czników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez strony. 6) procedura podpisania umowy przed³u¿y siê ponad 60 dni licz±c od terminu rozstrzygniêcia przetargu w sytuacji gdy termin wykonania zosta³ okre¶lony jako konkretny dzieñ kalendarzowy; 7) zaistnieje potrzeba dokonania zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 8) zaistnieje potrzeba dokonania zmiany nazwy zadania; 9) zaistnieje potrzeba dokonania zmian dotycz±cych osób zaanga¿owanych w realizacjê umowy, osób reprezentuj±cych Strony (w szczególno¶ci choroba, wypadki losowe, zmiany organizacyjne); 10) zaistnieje nadzwyczajna zmiana okoliczno¶ci, o których mowa w art. 3571 § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbêdnym do usuniêcia ra¿±cej straty Wykonawcy, Powy¿sze okoliczno¶ci stanowi± zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP. 20.5. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy PZP nastêpuj±ce zmiany: 1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, numerów NIP, REGON, PESEL 4) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej dotycz±cej stron Umowy, 5) zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego przewidzianego w Umowie. 6) Wynikaj±ce ze zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w tym w szczególno¶ci w jego strukturze organizacyjnej. 20.6. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci, musz± byæ dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno byæ poprzedzone sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci zawieraj±cego min. istotne okoliczno¶ci potwierdzaj±ce konieczno¶æ zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 20.7. Do umów w sprawach zamówieñ publicznych stosuje siê przepisy Kodeksu Cywilnego, je¿eli przepisy ustawy PZP nie stanowi± inaczej. 20.8. Umowa wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej, chyba ¿e przepisy odrêbne wymagaj± formy szczególnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z pó¼n. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, winny byæ za³±czone w osobnym opakowaniu, w sposób umo¿liwiaj±cy ³atwe od niej od³±czenie i opatrzone napisem: "Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa - nie udostêpniaæ", z zachowaniem kolejno¶ci numerowania stron oferty.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w: Urzêdzie Gminy Jab³oñ, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jab³oñ, pokój nr 6 dnia 14.08.2019r. o godz. 12:15

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: "Wykonanie izolacji termicznej budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje wykonanie izolacji termicznej budynku, w szczególno¶ci: * izolacja termiczna budynku - rozbiórka zniszczonych obróbek blacharskich ¶cian attykowych i ogniomurków - rozbiórka systemu odwodnienia po³aci dachowej, - wykonanie przemurowania poszczególnych kominów wraz z zamontowaniem bocznych kratek wentylacyjnych stalowych powlekanych oraz oczyszczenie i udro¿nienie kana³ów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich - wykonanie monta¿u nowego systemu odwodnienia po³aci dachowych z blachy stalowej powlekanej - izolacja stropodachu pe³nego budynku Szko³y Podstawowej styropap± o gr. 17cm i o wspó³czynniku nie wiêkszym ni¿ l <= 0,036 W/m*K - monta¿u instalacji odgromowej na dachu oraz nowej na ¶cianach z zastosowaniem puszek PCV na z³±czach kontrolnych - przygotowanie pod³o¿a pod ocieplenie tj. kucie lu¼nych kawa³ków tynku, odt³uszczenie i zmycie ¶cian - docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku Szko³y Podstawowej styropianem samogasn±cym EPS 70-035 frezowanym o grubo¶ci 15,0 cm i o wspó³czynniku nie wiêkszym ni¿ l <= 0,035 W/m*K wraz z robotami towarzysz±cymi takimi jak remont zadaszeñ ¿elbetowych, balkonów, tarasów, schodów wej¶ciowych itp. - docieplenie ¶cian zewnêtrznych nieocieplonych tj. pó³nocnej i wschodniej budynku Gimnazjum i ³±cznika styropianem samogasn±cym EPS 70-035 frezowanym o grubo¶ci 10,0 cm i o wspó³czynniku nie wiêkszym ni¿ l <= 0,035 W/m*K wraz z robotami towarzysz±cymi takimi jak uzupe³nienie podbitki okapu z paneli PCV typu "siding" Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1 do SIWZ. * umieszczenie tablic informacyjnych i pami±tkowych zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarz±dzaj±cej Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz stosowanie siê do tych wytycznych. Zamawiaj±cy wymaga wykonania 1 tablicy informacyjnej (w trakcie realizacji projektu) i 1 tablicy pami±tkowej (po zakoñczeniu realizacji projektu). W przypadku rozbie¿no¶ci b±d¼ nie¶cis³o¶ci w za³±czonej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, STWiOR, pomocniczy przedmiar), Wykonawca zobowi±zany jest do wyja¶nienia tego z Zamawiaj±cym.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45230000-7, 45261200-6, 45261320-3, 45321000-3, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45443000-4, 45453000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: "Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku szko³y podstawowej w Jab³oniu"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje modernizacjê instalacji centralnego ogrzewania w szczególno¶ci: * wymiana instalacji centralnego ogrzewania - demonta¿ istniej±cego ogrzewania - ogrzewanie wodne, pompowe, dwururowe, o parametrach 80/60°C. System ogrzewania zamkniêty z rozdzia³em dolnym z pionami prowadzonymi po wierzchu. Odpowietrzenie instalacji odpowietrznikami na koñcach pionów. - istniej±ce dwa kot³y wêglowe o mocy 150 kW nale¿y wymieniæ na dwa kot³y na pellet o mocy 75 kW ka¿dy, dostosowuj±c moc kot³owni do nowego zapotrzebowania cieplnego budynku. Parametry projektowanego ¼ród³a ciep³a: - paliwo podstawowe: granulat z trocin - Pellet O6-8, - moc nominalna 2x75 kW, - maksymalne ci¶nienie robocze 2,5bara, - maksymalna temperatura pracy 90°C, - pojemno¶æ wodna 210 l Jako armaturê przyjêto siê: - zawory odcinaj±ce kulowe p = 0,6 MPa, t = 120 °C - zawory termostatyczne z g³owicami termoregulacyjnymi przy ka¿dym grzejniku Kot³y powinny byæ zgodne ze Szczegó³owym Opisem Osi Priorytetowych RPO WL na lata 2014-2020 Dzia³anie 5.2. Efektywno¶æ energetyczna sektora publicznego, powinny byæ 5 klasy i posiadaæ certyfikat ecodesign. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1 do SIWZ. W przypadku rozbie¿no¶ci b±d¼ nie¶cis³o¶ci w za³±czonej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, STWiOR, pomocniczy przedmiar), Wykonawca zobowi±zany jest do wyja¶nienia tego z Zamawiaj±cym.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45300000-3, 45331000-6, 45331100-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.