eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Olsztyn: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 56865 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 61 66, faks 89 521 61 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: Zadanie nr 1: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu: 1) Remont pomieszczenia magazynu i węzła c.o. pow. razem ok. 26m2, w tym: - wylanie warstwy wyrównawczej posadzki w miejscu (wanny olejowej) - skucie i położenie nowej posadzki z płytek - malowanie ścian i sufitów z zaszpachlowaniem nierówności 2) Odnowienie powłok malarskich w archiwach, ok. 715m2 3) Wymiana opaski żwirowej wokół budynku na polbruk, ok. 81mb x 0,5m 4) Zamontowaniu pochwytów na klatce schodowej ewakuacyjnej oraz przy zejściu do węzła c.o. ok. 24mb 5) Roboty naprawcze malarskie i dekarskie na zewnątrz budynku, w tym: - poprawienie napisów z nazwą ulicy na elewacji farbą - zamalowanie zacieków na elewacji - przemalowanie lica schodów ewakuacyjnych - obsadzenie kratek wentylacyjnych na ścianach i kominach - uzupełnienie tynków szlachetnych mozaikowych - naprawa obróbek blacharskich na murkach ogniowych i okapach 6) Zainstalowanie nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 0,8 x 1,7m 7) Zainstalowanie samozamykaczy w łazienkach budynku 8szt. 8) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 14 do SIWZ. Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim: 1) Remont ogrodzenia od strony zachodniej posesji, w tym: - rozebranie istniejących ramek ogrodzenia ok.125,0mb (w tym ogrodzenie niebędące granicą posesji) - rozebranie istniejącego cokołu ok. 125,0mb - wykonanie nowego cokołu w miejscu granicy działki ok. 34,0mb - linie granicy działki wytyczyć przy udziale geodety - wykonanie powykonawczej, geodezyjnej inwentaryzacji przebiegu ogrodzenia, - montaż ogrodzenia panelowego z prętów 3D na słupkach stalowych obsadzonych w cokole ok. 34,0mb 2) Prace związane z drogami i zielenią, w tym: - wykarczowanie pni drzew 3szt. - rozebranie brył schodów zewnętrznych na terenie posesji ok. 9,45m3 - przedłużenie istniejącego podjazdu dla samochodów policyjnych przy wejściu dla skazanych (kostka polbrukowa) ok. 12,0m2 3) Odnowienie powłok malarskich elewacji, w tym: - oczyszczenie mechaniczne, zmycie zabrudzeń biologicznych elewacji ok. 877,85m2 - zagruntowanie powierzchni elewacji ok 877,85m2 - malowanie farbami emulsyjnymi elewacji wg istniejącej kolorystyki ok. 877,85m2 4) Uszczelnienie obróbek blacharskich daszków i wykonanie pokrycia papą, w tym: - uzupełnienie obróbek blacharskich ok. 11,7m2 - pokrycie z warstwy papy asfaltowej wierzchniego krycia ok 28,08m2 5) Demontaż konstrukcji nieczynnego szybu dźwigowego na dachu budynku - rozebranie konstrukcji stalowej szybu - prace związane z uzupełnieniem warstw pokrycia dachu ok. 2,25m2 6) Odnowienie powłok malarskich w korytarzach budynku i w piwnicy - zeskrobanie istniejącej lamperii w korytarzach ok. 231,18m2 - przygotowanie powierzchni ścian do pomalowania z poszpachlowaniem nierówności ok 505,71m2 - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ok. 930,82m2 - założenie listew przyściennych odbojowych ok. 59,0mb 7) Zainstalowaniu nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 1,3 x 1,9m 8) Zainstalowaniu samozamykaczy w łazienkach budynku 7szt. 9) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w następujących dokumentach tj.: a) w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ, b) rysunki techniczne przedstawiające kolorystykę elewacji stanowiące załącznik nr 7, 8, 9, 10 do SIWZ, c) rysunek wykonanie i montażu ogrodzenia stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, d) mapa zasadnicza stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, Zadanie nr 3: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie: Roboty remontowe - garaż: 1) Roboty remontowe dachu w tym: - rozbiórka i uzupełnienie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej w ilości 18,60 m2 - uzupełnienie obróbek kominów wentylacyjnych papą - termozgrzewalną w ilości 9 m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z osiatkowaniem gzymsu - dachu w ilości 3,33 m2 - demontaż i montaż rynien w ilości 9,50 m - demontaż i montaż daszku nad wejściem 1 szt. - uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych 4 szt. 2) Roboty remontowe wewnętrzne w tym: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych w ilości 1,17 m2. - pomalowanie tynków w ilości 1,17 m2. Roboty remontowe - budynek: 1) Założenie samozamykaczy na drzwiach do WC - 45 szt. 2) Wykonanie i osadzenie krat wewnętrznych o wymiarach 1,50x2,20 m w oknach - 3 szt. 3) Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 0,75 m2 4) Uzupełnienie wyprawy elewacyjnej - 0,50 m2 5) Oczyszczenie i uzupełnienie spoin na schodach zewnętrznych - 7,56 m2 6) Uszczelnienie ściany od wewnątrz z uzupełnieniem tynków - 0,6 m2 7) Demontaż i montaż płytek ściennych w ilości 9,89 m2 w tym: - zamontowanie okładziny z płyt gipsowo - kartonowych 8) Rozebranie i montaż płytek podłogowych z gresu w ilości 0,38 m2 z montażem kątownika aluminiowego progowego długości 1,30 m. 9) Naprawa ogrodzenia z siatki w ilości 2,35 m2. 10) Malowanie elementów metalowych w ilości 15 szt. 11) Naprawy pokrycia dachowego z blachy w tym: - naprawa przecieków obróbek blacharskich w ilości 55,19 m2 - uszczelnienie uszkodzonych miejsc w ilości 3,29 m2 - wstawienie łat z blachy z cynku - 1 miejsce. 12) Wymiana pokrycia gzymsów - blacha z cynku w ilości 15,44 m2. 13) Demontaż i montaż płytek z gresu na posadzkach w ilości 3,60 m2. 14) Demontaż i montaż płytek z gresu na schodach w ilości 2,16 m2. 15) Demontaż i montaż płyt z konglomeratu w ilości 0,8 m2. 16) Naprawa osadzenia ościeżnicy stalowej - 1szt. Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 17 do SIWZ 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji przedstawionej w załączniku nr 7 - 14,17 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 7. W zakresie realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego respektowania wszystkich wymagań zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasoby podwykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału określonych w art. 22 ust 1 ww. ustawy, zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) nazwy (firmy) podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: - w zakresie zadania nr 1: 600,00 zł. (słownie: sześćset 00-100 zł.) - w zakresie zadania nr 2: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące 00-100 zł.) - w zakresie zadania nr 3: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00-100 zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie (Należy wskazać numer zadania, którego dotyczy wadium-oferta - na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w ramach niniejszego warunku odstępuje od sporządzenia oceny jego spełniania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum trzech robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na realizacji minimum trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż: - dla zadania nr 1: 10 000,00 zł. brutto - dla zadania nr 2: 50 000,00 zł brutto W zakresie zadania nr 3 zamawiający odstępuje od sporządzenia opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w ramach niniejszego warunku odstępuje od sporządzenia oceny jego spełniania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. - W zakresie zadania nr 2: Kierownik robót - osoba posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót oraz posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. UWAGA: W zakresie zadania nr 1 i 3 zamawiający odstępuje od sporządzenia opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w zakresie zadania nr 2 wykaże posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. UWAGA: W zakresie zadania nr 1 i 3 zamawiający odstępuje od sporządzenia opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Formularz ofertowy. 3. Fakultatywnie, dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie przewidywane zmiany przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w załaczniku nr 6 do SIWZ - PROJEKT UMOWY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, Oddział Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, Sala Konferencyjna nr 503 (V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.