To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-14
Olsztyn: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 145544 - 2016; data zamieszczenia: 14.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56865 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 61 66, faks 89 521 61 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: Zadanie nr 1: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu: 1) Remont pomieszczenia magazynu i węzła c.o. pow. razem ok. 26m2, w tym: - wylanie warstwy wyrównawczej posadzki w miejscu (wanny olejowej) - skucie i położenie nowej posadzki z płytek - malowanie ścian i sufitów z zaszpachlowaniem nierówności 2) Odnowienie powłok malarskich w archiwach, ok. 715m2 3) Wymiana opaski żwirowej wokół budynku na polbruk, ok. 81mb x 0,5m 4) Zamontowaniu pochwytów na klatce schodowej ewakuacyjnej oraz przy zejściu do węzła c.o. ok. 24mb 5) Roboty naprawcze malarskie i dekarskie na zewnątrz budynku, w tym: - poprawienie napisów z nazwą ulicy na elewacji farbą - zamalowanie zacieków na elewacji - przemalowanie lica schodów ewakuacyjnych - obsadzenie kratek wentylacyjnych na ścianach i kominach - uzupełnienie tynków szlachetnych mozaikowych - naprawa obróbek blacharskich na murkach ogniowych i okapach 6) Zainstalowanie nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 0,8 x 1,7m 7) Zainstalowanie samozamykaczy w łazienkach budynku 8szt. 8) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 14 do SIWZ. Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim: 1) Remont ogrodzenia od strony zachodniej posesji, w tym: - rozebranie istniejących ramek ogrodzenia ok.125,0mb (w tym ogrodzenie niebędące granicą posesji) - rozebranie istniejącego cokołu ok. 125,0mb - wykonanie nowego cokołu w miejscu granicy działki ok. 34,0mb - linie granicy działki wytyczyć przy udziale geodety - wykonanie powykonawczej, geodezyjnej inwentaryzacji przebiegu ogrodzenia, - montaż ogrodzenia panelowego z prętów 3D na słupkach stalowych obsadzonych w cokole ok. 34,0mb 2) Prace związane z drogami i zielenią, w tym: - wykarczowanie pni drzew 3szt. - rozebranie brył schodów zewnętrznych na terenie posesji ok. 9,45m3 - przedłużenie istniejącego podjazdu dla samochodów policyjnych przy wejściu dla skazanych (kostka polbrukowa) ok. 12,0m2 3) Odnowienie powłok malarskich elewacji, w tym: - oczyszczenie mechaniczne, zmycie zabrudzeń biologicznych elewacji ok. 877,85m2 - zagruntowanie powierzchni elewacji ok 877,85m2 - malowanie farbami emulsyjnymi elewacji wg istniejącej kolorystyki ok. 877,85m2 4) Uszczelnienie obróbek blacharskich daszków i wykonanie pokrycia papą, w tym: - uzupełnienie obróbek blacharskich ok. 11,7m2 - pokrycie z warstwy papy asfaltowej wierzchniego krycia ok 28,08m2 5) Demontaż konstrukcji nieczynnego szybu dźwigowego na dachu budynku - rozebranie konstrukcji stalowej szybu - prace związane z uzupełnieniem warstw pokrycia dachu ok. 2,25m2 6) Odnowienie powłok malarskich w korytarzach budynku i w piwnicy - zeskrobanie istniejącej lamperii w korytarzach ok. 231,18m2 - przygotowanie powierzchni ścian do pomalowania z poszpachlowaniem nierówności ok 505,71m2 - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ok. 930,82m2 - założenie listew przyściennych odbojowych ok. 59,0mb 7) Zainstalowaniu nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 1,3 x 1,9m 8) Zainstalowaniu samozamykaczy w łazienkach budynku 7szt. 9) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w następujących dokumentach tj.: a) w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ, b) rysunki techniczne przedstawiające kolorystykę elewacji stanowiące załącznik nr 7, 8, 9, 10 do SIWZ, c) rysunek wykonanie i montażu ogrodzenia stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, d) mapa zasadnicza stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, Zadanie nr 3: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie: Roboty remontowe - garaż: 1) Roboty remontowe dachu w tym: - rozbiórka i uzupełnienie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej w ilości 18,60 m2 - uzupełnienie obróbek kominów wentylacyjnych papą - termozgrzewalną w ilości 9 m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z osiatkowaniem gzymsu - dachu w ilości 3,33 m2 - demontaż i montaż rynien w ilości 9,50 m - demontaż i montaż daszku nad wejściem 1 szt. - uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych 4 szt. 2) Roboty remontowe wewnętrzne w tym: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych w ilości 1,17 m2. - pomalowanie tynków w ilości 1,17 m2. Roboty remontowe - budynek: 1) Założenie samozamykaczy na drzwiach do WC - 45 szt. 2) Wykonanie i osadzenie krat wewnętrznych o wymiarach 1,50x2,20 m w oknach - 3 szt. 3) Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 0,75 m2 4) Uzupełnienie wyprawy elewacyjnej - 0,50 m2 5) Oczyszczenie i uzupełnienie spoin na schodach zewnętrznych - 7,56 m2 6) Uszczelnienie ściany od wewnątrz z uzupełnieniem tynków - 0,6 m2 7) Demontaż i montaż płytek ściennych w ilości 9,89 m2 w tym: - zamontowanie okładziny z płyt gipsowo - kartonowych 8) Rozebranie i montaż płytek podłogowych z gresu w ilości 0,38 m2 z montażem kątownika aluminiowego progowego długości 1,30 m. 9) Naprawa ogrodzenia z siatki w ilości 2,35 m2. 1 0) Malowanie elementów metalowych w ilości 15 szt. 11) Naprawy pokrycia dachowego z blachy w tym: - naprawa przecieków obróbek blacharskich w ilości 55,19 m2 - uszczelnienie uszkodzonych miejsc w ilości 3,29 m2 - wstawienie łat z blachy z cynku - 1 miejsce. 12) Wymiana pokrycia gzymsów - blacha z cynku w ilości 15,44 m2. 13) Demontaż i montaż płytek z gresu na posadzkach w ilości 3,60 m2. 14) Demontaż i montaż płytek z gresu na schodach w ilości 2,16 m2. 15) Demontaż i montaż płyt z konglomeratu w ilości 0,8 m2. 16) Naprawa osadzenia ościeżnicy stalowej - 1szt. Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 17 do SIWZ 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji przedstawionej w załączniku nr 7 - 14,17 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 7. W zakresie realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego respektowania wszystkich wymagań zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasoby podwykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału określonych w art. 22 ust 1 ww. ustawy, zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) nazwy (firmy) podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych w Sadzie Rejonowym w Lidzbarku Warmińskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-DAR, Usługi Budowalne i Brukraskie, Dariusz Umecki, ul. Polna 22,, 11-100 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79904,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81410,94
Oferta z najniższą ceną: 81410,94 / Oferta z najwyższą ceną: 149178,69
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc- Jeziorany, od 0+560 do km 0+660
- Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (3).
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawa hybrydowej łodzi motorowej kategorii R-2 z przyczepą transportową i wyposażeniem prewencyjno-ratowniczym II postępowanie
- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy budynku CKS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.