eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Ostrów Mazowiecka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Ostrów Mazowiecka: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Ostrów Mazowiecka
Numer ogłoszenia: 56800 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 74-68-600 w. 41, faks 029 7468600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Ostrów Mazowiecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji Projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III, w Gminie Ostrów Mazowiecka. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I-III w trzynastu szkołach na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Projektem objęte są następujące zajęcia: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 330 godzin, 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 300 godzin, 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych - łącznie 210 godzin, 4. Zajęcia językowe - język angielski - 30 godzin, 5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 240 godzin, 6. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne muzykoterapia dla dzieci niepełnosprawnych - łącznie 60 godzin, 7. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - łącznie 180 godzin, 8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 120 godzin, 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych wokalno-taneczne - 30 godzin, 10. Indywidualne porady psychologiczno-pedagogiczne - łącznie 445 godzin. Przyjmuje się, że godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych 2, 3, 4, 8 trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych 1, 5, 6, 7, 10 60 minut. W ramach realizacji Projektu Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do realizacji zajęć określonych w niniejszej specyfikacji, 2) zawarcia z osobami prowadzącymi zajęcia umowy zlecenia, 3) przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramami zajęć określonymi przez dyrektorów poszczególnych szkół, 4) prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji Projektu, jego monitoringu i ewaluacji, przede wszystkim dziennika zajęć uzupełnianego na każdych zajęciach, zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 5) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji godzin w poszczególnych rodzajach zajęć dla każdej ze szkół objętej projektem i przekazanie ich w terminie do 5 dnia następnego miesiąca, 6) przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych po zakończeniu realizacji poszczególnych zajęć i przedstawienia protokołów Zamawiającemu, 7) sporządzenia sprawozdania z konsultacji psychologicznych, 8) ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków, 9) przeprowadzenia szkolenia dla zespołu projektowego na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości płci w wymiarze 2 godzin oraz warsztatów dla uczestników Projektu dotyczących Możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci w wymiarze 2 godzin, 10) współpracy z Zamawiającym przy sprawozdawczości z realizacji Projektu, 11) umieszczania logotypów do oznaczania Projektu na wszelkich wytwarzanych przez siebie materiałach informacyjnych oraz dydaktycznych, 12) oznaczenia budynków i pomieszczeń, w których prowadzony jest Projekt, informowania uczestników Projektu o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach Projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), 13) niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia, 14) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, 15) przekazania kompletnej, oryginalnej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w terminie 14 dni od zakończenia realizacji zajęć, 16) realizacji zamówienia w oparciu o postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofertę złożoną w ramach przetargu oraz wniosek o dofinansowanie Projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Ostrów Maz. 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006; za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w gwarancjach, do oferty należy załączyć oryginał dokumentu. 4. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu). 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem: 1) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) wykonawców, którzy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożyli dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnią, że wynika to z przyczyn nieleżących po ich stronie. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na jego wniosek. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży szkolnej, o tematyce zbliżonej do zajęć określonych w SIWZ, w łącznej ilości co najmniej 1900 godzin i łącznej wartości co najmniej 100.000 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie co najmniej takie, jak określone poniżej: a) do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym; stopień awansu zawodowego - co najmniej nauczyciel kontraktowy, b) do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym; stopień awansu zawodowego - co najmniej nauczyciel kontraktowy, c) do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym; stopień awansu zawodowego - co najmniej nauczyciel kontraktowy, d) do zajęć językowych - język angielski - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym; stopień awansu zawodowego - co najmniej nauczyciel kontraktowy, e) do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych lub wykształcenie wyższe w dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii, f) do specjalistycznych zajęć terapeutycznych (muzykoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, g) do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, h) do zajęć z gimnastyki korekcyjnej - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej, lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, i) do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (wokalno-taneczne) - osoby posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1-3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, j) do zajęć psychologiczno-pedagogicznych - osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy: 1) harmonogramu zajęć, 2) kadry dydaktycznej. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian wymaga formy pisemnej i zgody obu stron umowy, ale najpierw winno być poprzedzone zgodą na wprowadzenie zmian przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia). 3. W przypadku uzyskania zgody od Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), zmiana zostanie wprowadzona w formie pisemnej aneksem do umowy, w przypadku zmiany harmonogramu wystarczy jedynie forma pisemna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gminaostrowmaz.home.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat Urzędu Gminy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.