eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (DWA ZADANIA) NA POTRZEBY PROJEKTUPERSPEKTYWA DOBREJ PRACY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (DWA ZADANIA) NA POTRZEBY PROJEKTU: PERSPEKTYWA DOBREJ PRACY
Numer ogłoszenia: 56608 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zut.edu.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (DWA ZADANIA) NA POTRZEBY PROJEKTU: PERSPEKTYWA DOBREJ PRACY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych na potrzeby projektu Perspektywa dobrej pracy, realizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty na wszystkich, realizowanego w terminie od 01 listopada 2012 r. do 31 października 2013 r., obejmujących dwa zadania: Zadanie Nr 1 - OPERATOR HARWESTERA Zadanie Nr 2 - OPERATOR PILARKI 2. Do obowiązków osób świadczących usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, (zgodnie z ust. I niniejszego działu), należy przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z poniższą specyfikacją: Zadanie nr 1: OPERATOR HARWESTERA - uzyskanie umiejętności i uprawnień do pracy wielooperacyjną maszyną leśną ścinkowo-okrzesująco-przeżynającą - zwaną harwesterem 2.1 Zamawiający wymaga, aby szkolenie obejmowało co najmniej 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, dla każdej w dwóch (sześcioosobowych) grup uczestników, w II etapach. Zajęcia praktyczne powinny obejmować minimum 50% godzin zajęć, w tym min. 10 godzin indywidualnej nauki z instruktorem. Za godzinę szkoleniową uznaje się 45 minut. Dodatkowy zakres zajęć praktycznych podlegać będzie ocenie w ramach kryterium nr 3. 2.2 Realizacja szkolenia powinna odbywać się w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych od poniedziałku do piątku. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników lub otoczeniu odległym nie dalej jak 3 km od miejsca zakwaterowania, w wymiarze ok. 8 godzin dziennie, lecz nie większym jak dziesięć godzin. Zajęcia praktyczne natomiast odbędą się w dowolnym miejscu, jednakże Wykonawca ponosi koszty ewentualnego dowozu Uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca szkoleń praktycznych. Czas dojazdu nie jest wliczany w liczbę godzin zajęć. 2.3 Koszty związane z udostępnieniem miejsca szkolenia (sali) i sprzętu podczas zajęć teoretycznych ponosi w pełni Wykonawca. Ustalenie dokładnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywać się będą szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, w formie pisemnej. 2.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciami praktycznymi. 2.5 W związku z prowadzeniem zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać (najpóźniej z dniem zawarcia umowy) stosowne zgody gospodarza terenu na wykorzystanie drzew w tym celu. 2.6 Wykonawca zapewnieni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe, co najmniej w postaci opracowania autorskiego (broszury w wersji drukowanej, o objętości co najmniej 30 stron o formacie A4). 2.7 Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dysponowania odpowiednim sprzętem multimedialnym oraz tablicą (flipchard) do prezentacji pismem odręcznym, niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń teoretycznych. 2.8 Do przeprowadzenia szkoleń praktycznych Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania sprawnym harwesterem zrębowym o masie co najmniej 10 ton, z rocznika produkcji nie starszego niż 2009, wykorzystującego najnowocześniejsze oprogramowanie narzędziowe do jego obsługi. 2.9 Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, potwierdzonego minimum zaświadczeniem w języku polskim. 2.10 Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia egzaminu przed Komisją Dozoru Technicznego - kategoria II Ż (kwalifikacje do obsługi urządzeń transportu bliskiego - żurawie przenośne, typ: leśne) oraz przekazania uczestnikom po egzaminie stosownych certyfikatów minimum w języku polskim. 2.11 Do liczby godzin szkolenia ogółem wskazanych w punkcie 2.1 nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzaminy. 2.12 Warunkiem rozliczenia każdego z dwóch etapów szkolenia jest dostarczenie listy obecności uczestników szkolenia z danego etapu (z każdego dnia szkoleniowego osobno) wraz z ich podpisami oraz listy przekazanych certyfikatów- zaświadczeń wraz z kopią certyfikatów- zaświadczeń i przekazania ich po zakończonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiającemu, do 14 dni roboczych od zakończenia ostatniego dnia szkolenia. 2.13 Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia przedstawiciela odpowiedzialnego za organizację szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiającym oraz przekazania takiej informacji w formie pisemnej (min. elektronicznej). 2.14 Szkolenia specjalistyczne przewidziane jest w realizacji w dwóch edycjach (etapach): - I etap - od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2013 r. - sześć osób - II etap - od 19 sierpnia do 27 września 2013 r. - sześć osób 2.15 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (ze względu na nieznaną płeć uczestników na etapie przygotowania oferty) o standardzie co najmniej 2* zgodnie z Centralnym Wykazem Obiektów Hotelarskich, prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - strona internetowa http://turystyka.gov.pl/cwoh/index każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (8-10 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.1 i pkt.2.10 (przeprowadzenie egzaminu). 2.16 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia całodzienne wyżywienie w miejscu zakwaterowania lub miejscu świadczenia usługi (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (8-10 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.1 i pkt. 2.10 (przeprowadzenie egzaminu). 2.17 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia każdemu uczestnikowi zajęć praktycznych sprzętu bhp niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia zajęć, w tym min. kask, rękawice bhp, kamizelki do dalszego wykorzystania przez uczestników po zakończonych szkoleniach. 2.18 Miejsce szkolenia wskazuje w ofercie Wykonawca (zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i części praktycznych). Jeśli szkolenie odbywać się będzie poza miastem Szczecin, to podlegać będzie ocenie w ramach kryterium nr 3. Koszty przejazdu uczestników (jednorazowo sześć osób, tam i z powrotem, na trasie miejsce zamieszkania uczestnika-miejsce zakwaterowania-miejsce zamieszkania uczestnika) pokrywa Zamawiający (nie podlega wycenie w ofercie Wykonawcy). 2.19 Jeśli egzamin odbywać się będzie poza miejscem szkolenia wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, stanowiąc kontynuację pobytu (zakwaterowania) lub w Szczecinie w terminie innym jak szkolenie, koszty dojazdu uczestników w celu przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca. 2.20 Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zadanie nr 2 : OPERATOR PILARKI - uzyskanie wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu drwala 2.21 Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w oparciu o ramowy program kursu dla Drwali - operatorów pilarki spalinowej, z zakresu wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu, wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 41/1998 oraz Krajowych Standardów Kwalifikacji Zawodowych zawartych w modułowych programach szkolenia zawodowego. Wymóg ukończenia szkolenia i uzyskania odpowiednich uprawnień do obsługi pilarki łańcuchowej - spalinowej wynika z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej. 2.22 Zamawiający wymaga, aby szkolenie obejmowało co najmniej 144 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych, dla każdej w dwóch (sześcioosobowych) grup uczestników w II etapach. Zajęcia praktyczne powinny obejmować minimum 50% godzin zajęć. Za godzinę szkoleniową uznaje się 45 minut. 2.23 Realizacja szkolenia powinna odbywać się w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników lub otoczeniu odległym nie dalej jak 3 km miejsca zakwaterowania, w wymiarze ok. 8 godzin dziennie, lecz nie większym jak dziesięć godzin. Zajęcia praktyczne natomiast odbędą się w dowolnym miejscu, jednakże Wykonawca ponosi koszty ewentualnego dowozy Uczestników z miejsca zakwaterowania (innego niż miejsce zamieszkania) do miejsca szkoleń praktycznych. Czas dojazdu nie jest wliczany w liczbę godzin zajęć. 2.24 Koszty związane z udostępnieniem miejsca szkolenia (sali) i sprzętu podczas zajęć teoretycznych ponosi w pełni Wykonawca. Ustalenie dokładnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywać się będą szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, w formie pisemnej. 2.25 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciami praktycznymi. 2.26 W związku z prowadzeniem zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać (najpóźniej z dniem zawarcia umowy) stosowne zgody gospodarza terenu na wykorzystanie drzew w tym celu. 2.27 Wykonawca zapewnieni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe, co najmniej w postaci opracowania autorskiego (broszury w wersji drukowanej, o objętości co najmniej 30 stron o formacie A4). 2.28 Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dysponowania odpowiednim sprzętem multimedialnym oraz tablicą (flipchard) do prezentacji pismem odręcznym, niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń teoretycznych. 2.29 Do przeprowadzenia szkoleń praktycznych Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania przynajmniej dwoma sprawnymi pilarkami, nie starszymi niż z 2010 r. 2.30 Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia egzaminów oraz wydania certyfikatów minimum w języku polskim, które pozwalają na podjęcie pracy w zawodzie drwal - operator pilarki i jednoosobową ścinkę drzew. 2.31 Do liczby godzin szkolenia ogółem wskazanych w punkcie 2.22 nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzaminy. 2.32 Warunkiem rozliczenia każdego z dwóch etapów szkolenia jest dostarczenie listy obecności uczestników szkolenia z danego etapu wraz z ich podpisami (z każdego dnia szkoleniowego osobno) oraz listy przekazanych certyfikatów/ zaświadczeń wraz z kopią certyfikatów- zaświadczeń i przekazania ich po zakończonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiającemu, do 14 dni roboczych od zakończenia ostatniego dnia szkolenia. 2.33 Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia przedstawiciela odpowiedzialnego za organizację szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiającym oraz przekazania takiej informacji w formie pisemnej (min. elektronicznej). 2.34 Szkolenia specjalistyczne przewidziane jest w realizacji w dwóch edycjach (etapach): - I etap - od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2013 r. - sześć osób - II etap - od 19 sierpnia do 27 września 2013 r. - sześć osób 2.35 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (ze względu na nieznaną płeć uczestników na etapie przygotowania oferty) o standardzie co najmniej 2* zgodnie z Centralnym Wykazem Obiektów Hotelarskich, prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - strona internetowa http://turystyka.gov.pl/cwoh/index każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (ok. 15-18 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.22 i pkt. 2.31 (przeprowadzenie egzaminu). 2.36 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia całodzienne wyżywienie w miejscu zakwaterowania lub miejscu świadczenia usługi (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (ok. 15-18 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.22 i pkt. 2.31 (przeprowadzenie egzaminu). 2.37 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia każdemu uczestnikowi zajęć praktycznych sprzętu bhp niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia zajęć, w tym min. - specjalistyczne buty drwalskie, hełmy, rękawice ochronne - do dalszego wykorzystania przez uczestników po zakończonych szkoleniach ; - spodnie z wkładką antyprzepięciową lub nakładki antyprzepięciowe na spodnie - do użytku w trakcie szkoleń. 2.38 Miejsce szkolenia wskazuje w ofercie Wykonawca. Jeśli szkolenie odbywać się będzie poza miastem Szczecin, to podlegać będzie ocenie w ramach kryterium nr 3. Koszty przejazdu uczestników (jednorazowo sześć osób, tam i z powrotem, na trasie miejsce zamieszkania uczestnika-zakwaterowania-miejsce zamieszkania uczestnika) pokrywa Zamawiający (nie podlega wycenie w ofercie Wykonawcy). 2.39 Jeśli egzamin odbywać się będzie poza miejscem szkolenia wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, stanowiąc kontynuację pobytu (zakwaterowania) lub w Szczecinie w terminie innym jak szkolenie, koszty dojazdu uczestników w celu przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca. 2.40 Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania oraz pokrycia kosztów badania lekarskiego lekarza medycyny pracy - badanie świadczące o braku przeciwwskazań do pracy w zawodzie drwal. 2.41 Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy - zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w niniejszym postepowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże (potwierdzi) Zamawiającemu, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: - co najmniej 2 szkolenia w zakresie szkoleń specjalistycznych dających kwalifikacje do wykonywania prac specjalistycznych w lesie i ogrodnictwie, trwających co najmniej 7 dni kalendarzowych, przy wartości szkolenia (kwota brutto): - dla Zadania nr 1 nie mniejszej niż 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) - dla Zadania nr 2 nie mniejszej niż 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, w ramach dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (jak w Dz. IV ust. 1 pkt c SIWZ, wykaże (potwierdzi) Zamawiającemu, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem oraz urządzeniami technicznymi, niezbędnymi do przeprowadzenia zamówienia w zakresie podstawowym, zawartymi Dz. II ust. 2, w pkt. 2.7, 2.8, 2.28, 2.29 oraz zgodnie z deklaracją w zakresie rozszerzonym szkolenia, ocenianym w ramach kryterium nr 2 (odpowiednio dla Zadania).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże (potwierdzi) Zamawiającemu, że dysponuje co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dwie osoby związane z częścią teoretyczną, dwie związane z częścią praktyczną), tj. takimi które posiadają: - wiedzę i kwalifikacje związane z przedmiotem (tematyką) szkolenia (odpowiednio dla zadania) np. ukończenie studiów wyższych o specjalności odpowiednio jak w zadaniu, kursów specjalistycznych prowadzonych przez producentów sprzętu, a ich wiedza zawodowa została potwierdzona stosownym dokumentem (dyplomem, certyfikatem, świadectwem) oraz - posiadają doświadczenie (odpowiednio jak w zadaniu) w prowadzeniu szkoleń specjalistycznych dających kwalifikacje do wykonywania prac specjalistycznych w lesie i ogrodnictwie, tj. przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia przez każdą z tych osób

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - dodatkowy zakres szkolenia - 30
  • 3 - lokalizacja szkolenia teoretycznego - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o realizację niniejszego zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 6 niniejszego działu. 2. Ustalony w umowie termin wykonania umowy może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: a) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć opóźnień powodujących zmiany harmonogramu projektu; b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania umowy (zawieszenie terminów wynikających z umowy) z powodu opóźnienia lub zawieszenia przekazywania Zamawiającemu środków finansowych, z których płatne jest wynagrodzenie z tytułu umowy przez ich dysponenta, w tym inną niż Zamawiający stronę umowy, o której mowa w dziale I ust. 14 specyfikacji. 3. Dopuszczalna będzie możliwość zmiany terminu lub sposobu płatności wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, w stosunku do postanowień umowy, o ile uzależnione to będzie od przekazania środków finansowych od Instytucji Pośredniczącej zgodnie z umową o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.06.01.01-32-138/12-00. 4. W uzasadnionych przypadkach, wskazane w umowie wynagrodzenie może zostać obniżone w przypadku zmniejszenia zakresu świadczonych usług, uwzględniając dane z Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 5 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym stroną umowo dofinansowanie projektu, o którym mowa w dziale I ust. 14 specyfikacji; d)zwynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego. 6. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełnienia umowy, o których mowa w ust. 2 - 6 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy (żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zut.edu.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 403-404, IV p. BJM.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 403-404, IV p. BJM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Perspektywa dobrej pracy- współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - numer umowy UDA-POKL.06.01.01-32-138/12-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.