eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług szkoleniowych (dwa zadania) na potrzeby projektuPerspektywa dobrej pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Szczecin: Świadczenie usług szkoleniowych (dwa zadania) na potrzeby projektu: Perspektywa dobrej pracy
Numer ogłoszenia: 46925 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56608 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych (dwa zadania) na potrzeby projektu: Perspektywa dobrej pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych na potrzeby projektu Perspektywa dobrej pracy, realizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty na wszystkich, realizowanego w terminie od 01 listopada 2012 r. do 31 października 2013 r., obejmujących dwa zadania: Zadanie Nr 1 - OPERATOR HARWESTERA Zadanie Nr 2 - OPERATOR PILARKI 2. Do obowiązków osób świadczących usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, (zgodnie z ust. I niniejszego działu), należy przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z poniższą specyfikacją: Zadanie nr 1: OPERATOR HARWESTERA - uzyskanie umiejętności i uprawnień do pracy wielooperacyjną maszyną leśną ścinkowo-okrzesująco-przeżynającą - zwaną harwesterem 2.1 Zamawiający wymaga, aby szkolenie obejmowało co najmniej 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, dla każdej w dwóch (sześcioosobowych) grup uczestników, w II etapach. Zajęcia praktyczne powinny obejmować minimum 50% godzin zajęć, w tym min. 10 godzin indywidualnej nauki z instruktorem. Za godzinę szkoleniową uznaje się 45 minut. Dodatkowy zakres zajęć praktycznych podlegać będzie ocenie w ramach kryterium nr 3. 2.2 Realizacja szkolenia powinna odbywać się w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych od poniedziałku do piątku. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników lub otoczeniu odległym nie dalej jak 3 km od miejsca zakwaterowania, w wymiarze ok. 8 godzin dziennie, lecz nie większym jak dziesięć godzin. Zajęcia praktyczne natomiast odbędą się w dowolnym miejscu, jednakże Wykonawca ponosi koszty ewentualnego dowozu Uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca szkoleń praktycznych. Czas dojazdu nie jest wliczany w liczbę godzin zajęć. 2.3 Koszty związane z udostępnieniem miejsca szkolenia (sali) i sprzętu podczas zajęć teoretycznych ponosi w pełni Wykonawca. Ustalenie dokładnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywać się będą szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, w formie pisemnej. 2.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciami praktycznymi. 2.5 W związku z prowadzeniem zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać (najpóźniej z dniem zawarcia umowy) stosowne zgody gospodarza terenu na wykorzystanie drzew w tym celu. 2.6 Wykonawca zapewnieni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe, co najmniej w postaci opracowania autorskiego (broszury w wersji drukowanej, o objętości co najmniej 30 stron o formacie A4). 2.7 Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dysponowania odpowiednim sprzętem multimedialnym oraz tablicą (flipchard) do prezentacji pismem odręcznym, niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń teoretycznych. 2.8 Do przeprowadzenia szkoleń praktycznych Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania sprawnym harwesterem zrębowym o masie co najmniej 10 ton, z rocznika produkcji nie starszego niż 2009, wykorzystującego najnowocześniejsze oprogramowanie narzędziowe do jego obsługi. 2.9 Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, potwierdzonego minimum zaświadczeniem w języku polskim. 2.10 Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia egzaminu przed Komisją Dozoru Technicznego - kategoria II Ż (kwalifikacje do obsługi urządzeń transportu bliskiego - żurawie przenośne, typ: leśne) oraz przekazania uczestnikom po egzaminie stosownych certyfikatów minimum w języku polskim. 2.11 Do liczby godzin szkolenia ogółem wskazanych w punkcie 2.1 nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzaminy. 2.12 Warunkiem rozliczenia każdego z dwóch etapów szkolenia jest dostarczenie listy obecności uczestników szkolenia z danego etapu (z każdego dnia szkoleniowego osobno) wraz z ich podpisami oraz listy przekazanych certyfikatów- zaświadczeń wraz z kopią certyfikatów- zaświadczeń i przekazania ich po zakończonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiającemu, do 14 dni roboczych od zakończenia ostatniego dnia szkolenia. 2.13 Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia przedstawiciela odpowiedzialnego za organizację szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiającym oraz przekazania takiej informacji w formie pisemnej (min. elektronicznej). 2.14 Szkolenia specjalistyczne przewidziane jest w realizacji w dwóch edycjach (etapach): - I etap - od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2013 r. - sześć osób - II etap - od 19 sierpnia do 27 września 2013 r. - sześć osób 2.15 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (ze względu na nieznaną płeć uczestników na etapie przygotowania oferty) o standardzie co najmniej 2* zgodnie z Centralnym Wykazem Obiektów Hotelarskich, prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - strona internetowa http://turystyka.gov.pl/cwoh/index każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (8-10 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.1 i pkt.2.10 (przeprowadzenie egzaminu). 2.16 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia całodzienne wyżywienie w miejscu zakwaterowania lub miejscu świadczenia usługi (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (8-10 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.1 i pkt. 2.10 (przeprowadzenie egzaminu). 2.17 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia każdemu uczestnikowi zajęć praktycznych sprzętu bhp niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia zajęć, w tym min. kask, rękawice bhp, kamizelki do dalszego wykorzystania przez uczestników po zakończonych szkoleniach. 2.18 Miejsce szkolenia wskazuje w ofercie Wykonawca (zarówno dla zajęć teoretycznych, jak i części praktycznych). Jeśli szkolenie odbywać się będzie poza miastem Szczecin, to podlegać będzie ocenie w ramach kryterium nr 3. Koszty przejazdu uczestników (jednorazowo sześć osób, tam i z powrotem, na trasie miejsce zamieszkania uczestnika-miejsce zakwaterowania-miejsce zamieszkania uczestnika) pokrywa Zamawiający (nie podlega wycenie w ofercie Wykonawcy). 2.19 Jeśli egzamin odbywać się będzie poza miejscem szkolenia wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, stanowiąc kontynuację pobytu (zakwaterowania) lub w Szczecinie w terminie innym jak szkolenie, koszty dojazdu uczestników w celu przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca. 2.20 Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zadanie nr 2 : OPERATOR PILARKI - uzyskanie wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu drwala 2.21 Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w oparciu o ramowy program kursu dla Drwali - operatorów pilarki spalinowej, z zakresu wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu, wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 41/1998 oraz Krajowych Standardów Kwalifikacji Zawodowych zawartych w modułowych programach szkolenia zawodowego. Wymóg ukończenia szkolenia i uzyskania odpowiednich uprawnień do obsługi pilarki łańcuchowej - spalinowej wynika z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej. 2.22 Zamawiający wymaga, aby szkolenie obejmowało co najmniej 144 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych, dla każdej w dwóch (sześcioosobowych) grup uczestników w II etapach. Zajęcia praktyczne powinny obejmować minimum 50% godzin zajęć. Za godzinę szkoleniową uznaje się 45 minut. 2.23 Realizacja szkolenia powinna odbywać się w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników lub otoczeniu odległym nie dalej jak 3 km miejsca zakwaterowania, w wymiarze ok. 8 godzin dziennie, lecz nie większym jak dziesięć godzin. Zajęcia praktyczne natomiast odbędą się w dowolnym miejscu, jednakże Wykonawca ponosi koszty ewentualnego dowozy Uczestników z miejsca zakwaterowania (innego niż miejsce zamieszkania) do miejsca szkoleń praktycznych. Czas dojazdu nie jest wliczany w liczbę godzin zajęć. 2.24 Koszty związane z udostępnieniem miejsca szkolenia (sali) i sprzętu podczas zajęć teoretycznych ponosi w pełni Wykonawca. Ustalenie dokładnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywać się będą szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, w formie pisemnej. 2.25 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciami praktycznymi. 2.26 W związku z prowadzeniem zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać (najpóźniej z dniem zawarcia umowy) stosowne zgody gospodarza terenu na wykorzystanie drzew w tym celu. 2.27 Wykonawca zapewnieni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe, co najmniej w postaci opracowania autorskiego (broszury w wersji drukowanej, o objętości co najmniej 30 stron o formacie A4). 2.28 Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dysponowania odpowiednim sprzętem multimedialnym oraz tablicą (flipchard) do prezentacji pismem odręcznym, niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń teoretycznych. 2.29 Do przeprowadzenia szkoleń praktycznych Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania przynajmniej dwoma sprawnymi pilarkami, nie starszymi niż z 2010 r. 2.30 Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia egzaminów oraz wydania certyfikatów minimum w języku polskim, które pozwalają na podjęcie pracy w zawodzie drwal - operator pilarki i jednoosobową ścinkę drzew. 2.31 Do liczby godzin szkolenia ogółem wskazanych w punkcie 2.22 nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzaminy. 2.32 Warunkiem rozliczenia każdego z dwóch etapów szkolenia jest dostarczenie listy obecności uczestników szkolenia z danego etapu wraz z ich podpisami (z każdego dnia szkoleniowego osobno) oraz listy przekazanych certyfikatów/ zaświadczeń wraz z kopią certyfikatów- zaświadczeń i przekazania ich po zakończonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiającemu, do 14 dni roboczych od zakończenia ostatniego dnia szkolenia. 2.33 Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia przedstawiciela odpowiedzialnego za organizację szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiającym oraz przekazania takiej informacji w formie pisemnej (min. elektronicznej). 2.34 Szkolenia specjalistyczne przewidziane jest w realizacji w dwóch edycjach (etapach): - I etap - od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2013 r. - sześć osób - II etap - od 19 sierpnia do 27 września 2013 r. - sześć osób 2.35 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (ze względu na nieznaną płeć uczestników na etapie przygotowania oferty) o standardzie co najmniej 2* zgodnie z Centralnym Wykazem Obiektów Hotelarskich, prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - strona internetowa http://turystyka.gov.pl/cwoh/index każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (ok. 15-18 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.22 i pkt. 2.31 (przeprowadzenie egzaminu). 2.36 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia całodzienne wyżywienie w miejscu zakwaterowania lub miejscu świadczenia usługi (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), każdorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (ok. 15-18 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzględniając to w cenie oferty (załącznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.22 i pkt. 2.31 (przeprowadzenie egzaminu). 2.37 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia każdemu uczestnikowi zajęć praktycznych sprzętu bhp niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia zajęć, w tym min. - specjalistyczne buty drwalskie, hełmy, rękawice ochronne - do dalszego wykorzystania przez uczestników po zakończonych szkoleniach ; - spodnie z wkładką antyprzepięciową lub nakładki antyprzepięciowe na spodnie - do użytku w trakcie szkoleń. 2.38 Miejsce szkolenia wskazuje w ofercie Wykonawca. Jeśli szkolenie odbywać się będzie poza miastem Szczecin, to podlegać będzie ocenie w ramach kryterium nr 3. Koszty przejazdu uczestników (jednorazowo sześć osób, tam i z powrotem, na trasie miejsce zamieszkania uczestnika-zakwaterowania-miejsce zamieszkania uczestnika) pokrywa Zamawiający (nie podlega wycenie w ofercie Wykonawcy). 2.39 Jeśli egzamin odbywać się będzie poza miejscem szkolenia wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, stanowiąc kontynuację pobytu (zakwaterowania) lub w Szczecinie w terminie innym jak szkolenie, koszty dojazdu uczestników w celu przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca. 2.40 Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania oraz pokrycia kosztów badania lekarskiego lekarza medycyny pracy - badanie świadczące o braku przeciwwskazań do pracy w zawodzie drwal. 2.41 Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt -Perspektywa dobrej pracy- współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - numer umowy UDA-POKL.06.01.01-32-138/12-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - Operator Harwestera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FOREST Consulting Center spółka z o.o., ul. Dąbrowskiego 75/56, 60-523 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - Operator pilarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATJ Spółka Cywilna Arkadiusz Tomczak Tomasz Jelonek, Daszewice Piotrowska 13G, 61-160 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.