eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Budowa hali sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Traugutta 10 w Z³otok³osie wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-06-15



Og³oszenie nr 561681-N-2019 z dnia 2019-06-15 r.

Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno: Budowa hali sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Traugutta 10 w Z³otok³osie wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Programu rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej na rok 2019 og³oszony przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny 15891289000000, ul. ul. Ko¶ciuszki  5 , 05-500  Piaseczno, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, e-mail rzp@piaseczno.eu, faks 022 70 17 692.
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.piaseczno.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w zamkniêtej kopercie gwarantuj±cej zachowanie poufno¶ci i jej nienaruszalno¶ci do terminu otwarcia ofert. Kopertê nale¿y oznakowaæ w nastêpuj±cy sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiaj±cego - nazwa postêpowania -"nie otwieraæ do dnia ......"
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Ko¶ciuszki 5, pokój 86


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa hali sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Traugutta 10 w Z³otok³osie wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie
Numer referencyjny: Spr. 79/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali widowiskowo sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie. Dane techniczne projektowanego obiektu: powierzchnia zabudowy: 1 868,10m2 powierzchnia ca³kowita: 2 331,12m2 powierzchnia u¿ytkowa: 2 057,77m2 kubatura: 19 111,46 m3 d³ugo¶æ budynku projektowanej hali: 45,60 m szeroko¶æ budynku projektowanej hali 36,70 m wysoko¶æ budynku projektowanego 11,79 m ilo¶æ kondygnacji budynku projektowanego 2 (parter, 1 piêtro w czê¶ci zaplecza). Zakres robót obejmuje budowê hali sportowo-widowiskowej wraz z wyposa¿eniem oraz po³±czeniem komunikacyjnym w postaci ³±cznika do istniej±cego budynku Zespo³u Szkó³ Publicznych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, sieciami i instalacjami: wody i hydrantów ppo¿, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi, instalacj± odgromow± a tak¿e o¶wietleniem i zagospodarowaniem terenu, przesadzeniami i nasadzeniami zieleni, budow± chodników, dróg i parkingów, elementów ma³ej architektury, wiat rowerowych itp. Szczegó³owy zakres rzeczowy robót okre¶la Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany, Projekt Wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Biuro Projektowe Budownictwa "PARTNER" s.c., ul. Nowa 29/31, 90-030 £ód¼ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia - Za³±cznik "A".

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji : a) rozpoczêcie robót - w ci±gu 14 dni od daty zawarcia umowy tj. do dnia ............................. b) zakoñczenie robót - zatwierdzone protoko³em koñcowym odbioru robót nie zawieraj±cym wad, o których mowa w §11 ust.4 Umowy wraz z dostarczeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz charakterystyki energetycznej budynku, a tak¿e decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie do dnia 30.11.2020r. c) przedmioty czê¶ciowych odbiorów technicznych i terminy ich wykonania - zgodnie z za³±czonym harmonogramem rzeczowo- finansowo-terminowym robót, stanowi±cym za³±cznik do Umowy, bêd±cym jej integraln± czê¶ci±.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca winien przedstawiæ informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w kwocie minimum 500.000,00 z³, wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty w zakresie budownictwa ogólnego w ci±gu ostatnich piêciu lat, o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia, tj. budowy budynku, obejmuj±ce bran¿ê budowlan±, sanitarn±, elektryczn± wraz z zagospodarowaniem terenu i przy³±czami, o warto¶ci min. 3.000.000,00 z³ brutto ka¿dy w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Powy¿sze winno byæ udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Cz. Va pkt 1ppkt 5a SIWZ. a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Udokumentuje przygotowanie zawodowe kadry technicznej posiadaj±cej uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlane, drogow±, instalacyjn± - in¿ynieryjn± w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, potwierdzaj±cych przynale¿no¶æ do tej izb i op³acania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci zawodowej. Wymagane jest udokumentowanie pe³nienia przez: - kierownika budowy - minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót przy realizacji co najmniej 2 zadañ, obejmuj±cych wykonanie robót o podobnym charakterze rzeczowym, do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia (roboty konstrukcyjno-budowlane polegaj±ce na budowie hali sportowej), o min. pow. u¿ytkowej 500m2 i warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto ka¿de, - kierownika robót drogowych - minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót przy realizacji co najmniej 2 zadañ zwi±zanych z wykonywaniem dróg i parkingów. - kierownika robót sanitarnych - minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót sanitarnych. - kierownika robót elektrycznych - minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót elektrycznych. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca opisa³ nabyte do¶wiadczenie osób wymaganych w postêpowaniu w taki sposób, ¿eby by³o mo¿liwe wyliczenie okresu pe³nienia przez te osoby funkcji kierowniczej w rozumieniu prawa budowlanego. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ wskazan± kadr± techniczn± przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia. Powy¿sze winno byæ udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Cz. Va pkt 1 ppkt 5 a SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da: - O¶wiadczeñ, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SIWZ; - odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi za³. nr 5 do SIWZ; - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, sk³ada dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim - na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; - je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument lub dokumenty musz± byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ na 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Czê¶ci V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiaj±cy ¿±da: - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum co najmniej 2 roboty w zakresie budownictwa ogólnego w ci±gu ostatnich piêciu lat, o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia, tj. budowy budynku, obejmuj±ce bran¿ê budowlan±, sanitarn±, elektryczn± wraz z zagospodarowaniem terenu i przy³±czami, o warto¶ci min. 3.000.000,00 z³ brutto ka¿dy w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz nazw podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane; wykaz zostanie dostarczony z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e wymienione roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci musz± zawieraæ informacje o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów dopuszcza siê z³o¿enie innych dokumentów. (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ) . - wykazu osób, w którym Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w Czê¶ci V ust. 2 pkt 3 SIWZ ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, wraz z opisem nabytego do¶wiadczenia osób wymaganych w postêpowaniu w taki sposób, ¿eby by³o mo¿liwe wyliczenie okresu pe³nienia przez te osoby funkcji kierowniczej w rozumieniu prawa budowlanego oraz dla pozosta³ych wykazanych osób. (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Zamawiaj±cy informuje, ¿e okres pe³nienia funkcji w tym samym czasie na kilku zadaniach bêdzie liczony jako jeden okres do¶wiadczenia oraz przypadku braku podania dnia rozpoczêcia i zakoñczenia pe³nienia funkcji skrajne miesi±ce nie bêd± wliczane do okresu do¶wiadczenia; -informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w kwocie co najmniej 500.000,00 z³, wystawionej w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, ¿e nie zachodz± wobec nich przes³anki do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie okre¶lonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostan± spe³nione wy³±cznie, je¿eli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powy¿ej pe³ni± ³±cznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Ponadto, zgodnie z tre¶ci± Czê¶ci IX SIWZ, oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wype³niony Formularz ofertowy, sporz±dzony zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2) O¶wiadczenie/o¶wiadczenia, zgodnie wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powo³uj±cych siê na zasoby innych podmiotów - zobowi±zanie tych podmiotów; 4) wype³niony Wykaz cen - Tabela warto¶ci ofertowych za³. nr 1 do za³. A opis przedmiotu zamówienia . 5) ewentualne pe³nomocnictwa. 6) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 100.000,00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: a) niezawinionych przez Wykonawcê, przed³u¿aj±cych siê terminów uzyskania zgód i zezwoleñ, koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy, wydawanych przez organy i podmioty niezale¿ne od Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego, b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) zmniejszenia zakresu robót i wynikaj±cego z tego obni¿enia wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego w § 3 ust.1 Umowy w przypadku, gdy zmniejszenie nast±pi³o wskutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia. Obni¿enie kwoty rycza³towej, o której mowa zostanie okre¶lone w oparciu dokument stanowi±cy za³±cznik do niniejszej umowy np. tabelê warto¶ci ofertowych, harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, szczegó³owy kosztorys ofertowy ( je¶li dotyczy) b±d¼ te¿ w oparciu o przygotowan± kalkulacjê zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego. d) zmiany ustawowej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, f) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. g) konieczno¶ci zmiany osoby, o której mowa w § 6 ust. 2 Umowy. Zamawiaj±cy umo¿liwi zmianê osoby, o której mowa w § 6 ust.2 Umowy, jedynie w przypadku gdy nowa osoba powo³ana do pe³nienia w/w funkcji bêdzie spe³nia³a wymagania Zamawiaj±cego w zakresie nie ni¿szym ni¿ okre¶lone w SIWZ. h) natrafienia na przeszkody podziemne, których na etapie opracowywania projektu nie mo¿na by³o przewidzieæ (nie zainwentaryzowane odcinki sieci podziemnych, zakopane odpady niebezpieczne, niewybuchy, znaleziska podlegaj±ce nadzorowi archeologicznemu, których zbadanie wymaga wstrzymania prac decyzj± konserwatora zabytków).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w sposób czytelny, nie budz±cy ¿adnych w±tpliwo¶ci, podpisana przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy w niezbêdnym zakresie.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.