eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych i Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Chorzów: Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych i Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny
Numer ogłoszenia: 56161 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Rozrywki , ul. Marii Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3461939, 3461977, faks 032 3461939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-rozrywki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych i Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z dwóch części:
Część 1 - Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku A do SIWZ.
Część 2 - Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku B do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu, kompatybilnego z posiadanym w Teatrze wyposażeniem, wraz z jego rozmieszczeniem i podłączeniem do istniejącego w Teatrze okablowania sygnałowego, uruchomienie, sprawdzenie poprawności współdziałania z istniejącymi systemami, szkolenie oraz wsparcie przy min. 2 spektaklach lub próbach.
Ww zakup związany jest z rozbudową i modernizacją pracującego w Teatrze systemu, a minimalne oczekiwania Zamawiającego stanowić będą urządzenia i sprzęt o parametrach technicznych zawartych w Załącznikach A i B do SIWZ.
SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.teatr-rozrywki.pl
W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu, w takiej sytuacji SIWZ będzie można uzyskać w siedzibie Zamawiającego.
Zakres zamówienia.
Część 1 - zamówienie obejmuje dostawę: Odbiornik cyfrowego systemu bezprzewodowego - szt. 4; Nadajnik przypinany (bodypack) - szt. 16; Mikrofon nagłowny kompatybilny z nadajnikiem przypinanym - szt. 16; Nadajnik / mikrofon ręczny (handheld) - szt. 10; Zestaw ładowarek dla pojedynczego zestawu cyfrowego systemu bezprzewodowego - szt. 2; Dedykowane do oferowanych nadajników akumulatory - szt. 26; Anteny dla dostarczanego cyfrowego systemu bezprzewodowego wraz z kpl. kabli antenowych - szt. 4; Instrumentalny mikrofon pojemnościowy - szt. 10; Case - Skrzynia transportowa dla dostarczonego systemu - szt. 2. Wielkość zamówienia ok. 250 000,- zł brutto
Część 2 - zamówienie obejmuje dostawę: Cyfrowa konsoleta foniczna wraz z zestawem lampek - szt. 2; Stagebox - Przetwornik AC-CA wraz z 2 przewodami - szt. 1; Case - Skrzynia transportowa dla dostarczanej konsolety fonicznej - szt. 2; Case - Skrzynia transportowa dla dostarczonego przetwornika AC-CA - szt. 1. Wielkość zamówienia ok. 250 000,- zł brutto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie ww warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego Oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
      dla Części 1 - co najmniej 1 dostawę cyfrowego systemu bezprzewodowego o wartości co najmniej 250 000,- zł brutto, wraz z załączeniem dowodów, czy zadanie zostało wykonane należycie,
      dla Części 2 - co najmniej 1 dostawę cyfrowej konsolety fonicznej o wartości co najmniej 100 000,- zł brutto, wraz z załączeniem dowodów, czy zadanie zostało wykonane należycie,
      razem dla Części 1 i 2 - co najmniej 1 dostawę cyfrowego systemu bezprzewodowego o wartości co najmniej 250 000,- zł brutto i co najmniej 1 dostawę cyfrowej konsolety fonicznej o wartości co najmniej 100 000,- zł brutto, (nie muszą być w ramach jednego zamówienia) wraz z załączeniem dowodów, czy zadania zostały wykonane należycie
      W przypadku, gdy wykazane zamówienia obejmują swoim zakresem dostawy określone w opisie sposobu oceny spełniania w/w warunków oraz inne dostawy, w celu wykazania spełniania warunku Wykonawca wskazuje szczegółowo przedmiot i wartość tej części dostawy, która odpowiada dostawie określonej w opisie sposobu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie ww warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego Oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie ww warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego Oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie ww warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego Oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz OFERTY z wymaganymi Załącznikami. 2. Kosztorys ofertowy - wypełniony Załącznik A i/lub B do OFERTY. 3. Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt 2 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionych Załączników A i/lub B do OFERTY wraz z dokumentami takimi jak: opisy techniczne, fotografie, karty katalogowe producentów produktów, (w j. polskim lub j.angielskim), a których autentyczność musi być poświadczona przez Wykonawcę. 4. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dołączonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale. 5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku: wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia; gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. b) zmiany podmiotów trzecich, w przypadku: gdy wystąpi konieczność wprowadzenia wyżej wymienionych zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. c) zmiana sposobu świadczeń związana z: odmiennymi od przyjętych rozwiązań technicznych lub/i materiałowych w przypadku: gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, zmiany obowiązującego prawa, niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; korzyścią dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna) np. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez strony umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. d) wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności Strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, np. jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). e) innych zmian z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy PZP, w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia wyżej wymienionych zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.teatr-rozrywki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41- 500 Chorzów, ul.Konopnickiej 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 11:00, miejsce: 41- 500 Chorzów, ul.Konopnickiej 1 (wejście od ul. Katowickiej 62) w Sekretariacie p.209, lub przesyłką (decyduje data i godzina przyjęcia przez Sekretariat czynny od pn. do pt. w g. 8-15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częściowa wymiana sprzętu elektroakustycznego w związku z dostosowaniem polskich przepisów do postanowień Parlamentu Europejskiego w sprawie wieloletniego programu polityki w zakresie widm radiowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku A do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę: Odbiornik cyfrowego systemu bezprzewodowego - szt. 4; Nadajnik przypinany (bodypack) - szt. 16; Mikrofon nagłowny kompatybilny z nadajnikiem przypinanym - szt. 16; Nadajnik / mikrofon ręczny (handheld) - szt. 10; Zestaw ładowarek dla pojedynczego zestawu cyfrowego systemu bezprzewodowego - szt. 2; Dedykowane do oferowanych nadajników akumulatory - szt. 26; Anteny dla dostarczanego cyfrowego systemu bezprzewodowego wraz z kpl. kabli antenowych - szt. 4; Instrumentalny mikrofon pojemnościowy - szt. 10; Case - Skrzynia transportowa dla dostarczonego systemu - szt. 2. Wielkość zamówienia ok. 250 000,- zł brutto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.34.10.00-5, 32.23.00.00-4, 31.43.00.00-9, 31.15.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dwóch konsolet fonicznych Dużej Sceny - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku B do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę: Cyfrowa konsoleta foniczna wraz z zestawem lampek - szt. 2; Stagebox - Przetwornik AC-CA wraz z 2 przewodami - szt. 1; Case - Skrzynia transportowa dla dostarczanej konsolety fonicznej - szt. 2; Case - Skrzynia transportowa dla dostarczonego przetwornika AC-CA - szt. 1. Wielkość zamówienia ok. 250 000,- zł brutto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.34.24.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.