Ogłoszenie z dnia 2019-05-30
Ogłoszenie nr 560107653-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.
Kluczbork: Remonty cząstkowe dróg gminnych bitumicznych - Gmina Kluczbork
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521210-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510074127-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kluczbork, Krajowy numer identyfikacyjny 52570200000000,
ul. ul. Katowicka
1,
46-200
Kluczbork, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 183 864, e-mail
um@kluczbork.pl, faks
077 418 22 30.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg gminnych bitumicznych - Gmina Kluczbork
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GM.271.13.2019.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Wykonanie remontu nawierzchni masą bitumiczną "na gorąco" z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem - grubość warstwy 4 cm - przewidywana ilość 1000 m2. b)Wykonanie remontu nawierzchni masą bitumiczną "na gorąco" z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem - dalszy 1 cm grubości warstwy - przewidywana ilość 2000 m2. W zależności od stanu technicznego nawierzchni dróg (ilość ubytków) wielkości określone w lit. a, b mogą ulec zmianie. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 6 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 6 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 2. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robot budowlanych, stanowiących załącznik od SIWZ. 3. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji Zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.42 - 6: Roboty w zakresie naprawy dróg Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 8.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 30.06.2019 rok
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe o wartości 14.366,20 zł. (PLN) nie objęte zamówieniem podstawowym.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie protokołu konieczności z dnia 20.05.2019 r. z uwagi na postępującą degradację nawierzchni dróg należy zwiększyć zakres remontów cząstkowych.
W trakcie wykonywania robót po oględzinach dróg oraz zgłoszeniach sołtysów i mieszkańców gminy zakres prac przyjęty w umowie jest niewystarczający dla zrealizowania tych wniosków. Zamawiający w trakcie wykonywania robót zdecydował o zwiększeniu zakresu robót. Realizacja robót dodatkowych umożliwi osiągnięcie celu zakładanego dla zamówienia podstawowego i jest niezbędna dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Wartość dodatkowych robót netto:
- Wykonanie dodatkowej nakładki w Żabińcu - 14.366,20 zł;
- Udział procentowy robót dodatkowych - 14,51 %.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia na rzecz osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku
- "Remont drogi powiatowej nr 1321O na odcinku o długości 800 m w miejscowości Unieszów-etap I"
- Wymiana podłogi wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną na warsztatach szkolnych ZS 1 w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2025 - etap II
- Odbudowa mostu na drodze na dz. nr 370/1, nr 83, nr 46 w km 0+000 w Różance w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Odbudowa mostu na drodze na dz. nr 40, nr 49, nr 46 w km 0+465 w Pisarach w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remonty dróg gminnych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa ulicy Zdrojowej w Andrespolu
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.