Ogłoszenie nr 560075119-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.
Oława: Rozbiórka budynku byłej kotłowni zlokalizowanej przy ul. Baczyńskiego w
Oławie, w związku z realizacją zadania budowy placówki opiekuńczo -
wychowawczej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507184-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510049881-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oławski, Krajowy numer identyfikacyjny 93193472700000,
ul. ul. 3 Maja
1,
55-200
Oława, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 301 15 22, e-mail
krzysztof.petrykiewicz@starostwo.olawa.pl, faks
71 301 15 62.
Adres strony internetowej (url): https://starostwo.olawa.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku byłej kotłowni zlokalizowanej przy ul. Baczyńskiego w Oławie, w związku z realizacją zadania budowy placówki opiekuńczo - wychowawczej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.272.05.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych wraz z uprzątnięciem i wywozem gruzu, stali, drewna po rozbiórce oraz uporządkowaniem i zagospodarowaniem terenu po zakończeniu prac rozbiórkowych. 2. Lokalizacja terenu na którym będą realizowane prace: 55- 200 Oława, ul. Baczyńskiego dz. nr 8/2, AM-22; obręb 0003 Oława, powiat oławski, woj. Dolnośląskie 3. Przedmiot i zakres prac rozbiórkowych podany jest w dokumentacji projektowej - załączniku do SIWZ. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy. 5. Zagospodarowanie terenu po rozbiórce winno być realizowane w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Inwestor posiada prawomocną decyzję pozwolenia na rozbiórkę. 7. Inwestor nie zapewnia zaplecza dla potrzeb wykonawcy. 8. Inwestor nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej oraz wody. 9. Inwestor przekaże teren robót niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10. Podczas wykonywania prac wykonawca będzie odpowiadał za zabezpieczenie terenu robót budowlanych. 11. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych rozwiązań o nie gorszych parametrach, na zasadach opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 12. Realizacja zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 13. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. 14. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez PRACOWNIĘ BUDOWLANĄ AWEKIM HENRYK MACH z siedzibą ul. Inżynierska 32/4, 53¬229 Wrocław, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji. 15. Załączone przedmiary są wyłącznie materiałem pomocniczym, zatem wykonawca szacując cenę oferty winien uwzględnić wszelkie oczekiwania Zamawiającego przedstawione w niniejszej SIWZ (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego).
II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45111220-6,
45111300-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia - do 31.03.2020 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Termin wykonania zamówienia - do 30.06.2020 roku
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z pandemią koronawirusa, która m.in. skutkowała czasowym wyłączeniem kluczowego personelu Wykonawcy, z tytułu kwarantanny związanej z badaniami na okoliczność obecność wirusa COVID-19, tym samym uniemożliwiając stronom wykonywanie przedmiotowej umowy - mając na względzie gotowość Wykonawcy do realizacji świadczenia na rzecz Zamawiającego, a także wolę stron kontynuowania współpracy, jak również fakt, iż zaistniała sytuacja wypełnia definicję siły wyższej, tj.
1) jest zdarzeniem zewnętrznym zarówno w stosunku do Wykonawcy, jak i Zamawiającego,
2) istnieje obiektywnie, jest widoczna i sprawdzalna dla nieuprzedzonego obserwatora,
3) Wykonawca (jak również Zamawiający) nie ma możliwości przeciwstawienia się tej sytuacji.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Oława"
- Remont Kościoła pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Oławie.
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa na terenie gminy Oława Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK) wraz z zagospodarowaniem odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka w Marcinkowicach w systemie "zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni
- Wykonanie dwóch studni głębinowych o wydajności 30m3/h każda, dwóch zbiorników naziemnych do magazynowania wody wraz z rurociągami oraz rozbiórkę istniejącego ujęcia wody.
- Przebudowa ul. Chmielnej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych - Etap II, obejmujący przebudowę ul. Chmielnej od posesji nr 13 do ul. Chabrowej
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.