Ogłoszenie z dnia 2020-04-29
Ogłoszenie nr 560073714-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.
Gdańsk: Dostawa kalorymetru adiabatycznego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618659-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510255298-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000,
ul. Narutowicza
11/12,
80-233
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 472 400, e-mail
dzp@pg.gda.pl, faks
583 472 913.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kalorymetru adiabatycznego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CRZP/268/002/D/19; ZP/37/WILiŚ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: Dostawa kalorymetru adiabatycznego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie (w formularzu ofertowym) zaoferowanych produktów, poprzez wskazanie informacji umożliwiających jednoznaczne zidentyfikowanie zaoferowanego produktu, np. nazwy producenta, nazwy/typu/modelu oferowanych produktów. 4. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, wykonany z bezpiecznych materiałów i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 6. Przedmiot Umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego, na adres: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Koszty przewozu, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uprzątnięcia terenu po dostawie ponosi Wykonawca. 7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 9. Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. Okres gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert, w związku z powyższym wskazany okres jest terminem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. 10. Wraz z dostawą urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć karty katalogowe oraz karty gwarancyjne urządzeń. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostaną wskazane znaki towarowe, patenty, normy, aprobaty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry/cechy nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać w Ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
II.4) Główny kod CPV: 38.41.80.00 - Kalorymetry
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
119 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wprowadzono płatność częściową, przeniesiono termin przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego oraz uruchomienia urządzenia, wprowadzono dodatkową osobę upoważnioną do podpisania protokołów.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wobec wystąpienia stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 Strony zgodnie postanowiły wprowadzić zmiany w wyżej wskazanym zakresie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Inwentaryzacja dendrologiczna na terenach Gminy Miasta Gdańska -3 zadania
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- Naprawa awaryjna w Domu Studenckim nr 4 polegająca na wymianie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) z utylizacją demontowanych czujek jonizacyjnych
- Dostawa licencji dla 72 serwerów systemu FUDO Enterprise na okres 5 lat.
- Świadczenie usług informatycznych i projektowych w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.