eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9. Projekt pn. Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego, Poddziałanie 12.1.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - ZIT Subregionu Centralnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 560066496-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Mysłowice: Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9. Projekt pn. Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego, Poddziałanie 12.1.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - ZIT Subregionu Centralnego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego, Poddziałanie 12.1.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - ZIT Subregionu Centralnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519098-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540057077-N02019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510111959-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9. Projekt pn. Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego, Poddziałanie 12.1.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - ZIT Subregionu Centralnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2019.JG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1.1. Izolację ścian fundamentowych. 1.2. Wymianę stropów nad parterem i piętrem. 1.3. Zabezpieczenie p.poż stropów nad piwnicą i 2-piętrem. 1.4. Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz bloczkami z betonu komórkowego. 1.5.Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. 1.6. Rozbiórkę starej klatki schodowej z wykonaniem nowej. 1.7. Montaż windy osobowej. 1.8. Montaż windy towarowej dla potrzeb kuchni. 1.9. Okładziny ścienne, podłogowe i sufitowe: posadzki - płytki + wykładzina PCV, tynki, płytki ścienne, sufity podwieszane, malowanie. 1.10. Czyszczenie elewacji, uzupełnienie tynków zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 1.11. Wymiana wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych zasilania, oświetlenia, sterowania i automatyki, instalacji odgromowych i uziemienia. 1.12. Montaż instalacji niskoprądowych - p.poż, oddymiania, strukturalnych, dozorowych CCTV, sygnalizacji włamania i napadu, videofonowej, przyzywowej, itd. 1.13. Wymianę wewnętrznych instalacji wod-kan i technologicznych wraz z montażem urządzeń sanitarnych i armatury. 1.14. Montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji. 1.15. Wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. 1.16. Wymianę sieci cieplnej (c.o., c.w.u., c.c.w., ct.) między budynkiem kotłowni a budynkiem przedszkola. 1.17. Przyłącza i instalacje zewnętrzne (sieci) wod - kan, drenaż, kanalizację technologiczną. 1.18. Kompleksową modernizację kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń i osprzętu. 1.19. Montaż kompletnej instalacji gazu dla potrzeb kotłowni i kuchni. 1.20. Remont budynku kotłowni - izolacja ścian fundamentowych, wymiana okien i drzwi, docieplenie ścian, roboty wykończeniowe. 1.21. Wyposażenie kuchni, zmywalni i zaplecza. 1.22. Wyposażenie w meble biurowe i przedszkolne. 1.23. Wycinkę drzew z wykonaniem nasadzeń zastępczych. 1.24. Wykonanie nawierzchni dróg i parkingów z zagospodarowaniem terenu. 1.25. Wykonanie placu zabaw - nawierzchnia + wyposażenie. 1.26. Wymianę ogrodzenia. 1.27. Remont istniejącego boiska. 1.28. Montaż elementów małej architektury - ławki, kosze. 1.29. Obsługa geodezyjna inwestycji w trakcie realizacji i powykonawcza. 1.30. Opracowanie instrukcji p.poż, świadectwa energetycznego. 1.31. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie poprzedzone przygotowaniem i przeprowadzeniem wszelkich wymaganych przepisami budowlanymi oraz przepisami branżowymi niezbędnych badań i odbiorów robót budowlanych oraz zamontowanych urządzeń i systemów (odbiór kominiarski, badanie wody, odbiór p.poż, odbiór sanepid, odbiór UDT, odbiory operatorów mediów, operat geodezyjny powykonawczy z naniesieniem na zasoby, itd.) 2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, w tym szczególnie robót uciążliwych (hałas, zapylenie) w uzgodnieniu z dyrektorem placówki (przedszkola, szkoły) co do sposobu i terminu ich prowadzenia (np. poza godzinami pracy placówki). Organizacja placu budowy musi gwarantować zachowanie pełnego bezpieczeństwa osób przebywających w poddanych termomodernizacji obiektach oraz umożliwiać nieprzerwane funkcjonowanie tych placówek. 4. Rozwiązania równoważne: 4.1 W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 10 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 4.2 Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wymiana stropów; - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z montażem nowych; - demontaż starej instalacji odgromowej i wykonanie nowej z pomiarami; - montaż okien PCV z robotami towarzyszącymi; - wymiana i montaż ślusarki aluminiowej i stalowej; - wykonanie okładzin wewnętrznych i zewnętrznych, tynków, ocieplenia i wyprawy elewacyjnej; - malowanie ścian i sufitów - montaż wewnętrznych instalacji sanitarnych; - montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji; - montaż instalacji elektrycznych; - wykonanie przyłączy sieci zewnętrznych; - roboty związane z zagospodarowaniem terenu i wykonanie elementów małej architektury Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowę o pracę nie dotyczy czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:

45420000-7,

45332000-3,

45331100-7,

45331200-8,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.05.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Poprawa jakości i dostępności edukacji przedszkolnej w Mysłowicach - przebudowa części pomieszczeń budynku MOK przy ul. Janowskiej 2 na siedzibę Przedszkola nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CEW Sp. z o.o., Sp. komandytowa , , ul. R. Dmowskiego 33, 41-219, Sosnowiec, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5037000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót dodatkowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zakresem zamówienia dodatkowego objęte są roboty budowlane, które nie są tożsame z przedmiotem zamówienia podstawowego i o wartości mniejszej od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z faktyczną potrzebą realizacji niezbędnych dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, wynikłą z okoliczności których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zważywszy na to, że możliwość dokonania zmian do umowy została przewidziana w SIWZ oraz w samej umowie na podstawie zapisów par. 12 ust. 2, 4-5 umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - wprowadzono zmiany do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Protokół konieczności NR 01/03/2020

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.