eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Gdańskiego - termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie oraz termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gdańskiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - ETAP II - Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów oraz internatu ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-04

Ogłoszenie nr 560021761-N-2019 z dnia 04-02-2019 r.

Pruszcz Gdański: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Gdańskiego - termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie oraz termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gdańskiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - ETAP II - Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów oraz internatu ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554604-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500143899-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gdanski.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Gdańskiego - termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie oraz termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gdańskiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - ETAP II - Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów oraz internatu ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.05.2018.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Gdańskiego - termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie oraz termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gdańskiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - ETAP II - Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów oraz internatu ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie robót termomodernizacyjnych dla budynku warsztatów ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12, w tym: Roboty budowlane : * modernizacja źródła ciepła - instalacja dwóch kotłów kondensacyjnych; * wymiana instalacji c.o.- grzejniki, przewody oraz armatura; * wymiana stolarki okiennej w całym budynku; * wymiana drzwi wejściowych oraz bram garażowych; * wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych; * wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, przełożenie rynien i rur; * odsunięcie od ścian czyszczaków (rewizji) kanalizacji deszczowej; * wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych styropianem gr.14 cm; * ustawienie rusztowań; * przełożenie i remont elementów zainstalowanych na elewacjach; * docieplenie stropodachu nad częścią garażowo - kotłownianą metodą pneumatyczną - warstwa 25 cm; * malowanie wewnętrzne ścian i sufitów i innych elementów niezbędnych; * montaż daszków na elewacjach nad drzwiami zewnętrznymi do sal dydaktycznych oraz segmentu administracji; * odtworzenie nawierzchni wokół budynku po pracach naprawczych izolacji pionowej ścian zewnętrznych etc. ? po przeprowadzeniu prac instalacyjnych branży sanitarnej i elektrycznej dokonać naprawy powierzchni ścian i sufitów, wygładzić i pomalować farbą akrylową; ? po pracach dotyczących wymiany instalacji sanitarnych i elektrycznych w pomieszczeniach mokrych wykonać okładzinę z płytek ceramicznych do wys. 2 m; * przełożenie instalacji odgromowej, odtworzenie pokrycia papowego po wykonaniu instalacji odgromowej; * wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania; * wykonanie tynków na ścianach, malowanie, wykonanie na cokołach tynku mozaikowego; * montaż orynnowania dachów oraz podłączenie ich do kanalizacji deszczowej; * rozebranie rusztowań; * ułożenie opasek i odtworzenie nawierzchni wokół budynku, uprzątnięcie terenu budowy; Roboty sanitarne * instalacja c.o. : demontaż i wymiana instalacji c.o. tj. grzejników, przewodów oraz armatury; Roboty elektryczne: * sprawdzenie istniejącego układu zasilania; * demontaż osprzętu oraz zdemontowanie lub unieczynnienie poszczególnych istniejących obwodów elektrycznych; * wymiana źródła światła wewnątrz budynku na oprawy led; * montaż rozdzielnic elektrycznych; * montaż instalacji oświetleniowych; * montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; * modernizacja instalacji odgromowej budynku; Charakterystyczne parametry techniczne budynku ( warsztatów) Powierzchnia zabudowy - 2450 m² Kubatura - 11212,76 m³ Wysokość budynku w zakresie robót - 5,10 m Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest wykonać i dostarczyć Zamawiającemu świadectwo energetyczne dla budynku warsztatów - sporządzone przez osobę uprawnioną na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej; 2.2. Wykonanie robót termomodernizacyjnych dla budynku Internatu ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12, w tym: Roboty budowlane: * wymiana i montaż nowej stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych w co drugim oknie pomieszczenia; * wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm; * montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; * demontaż opierzeń: na styku stropodach-ściana, daszków na elewacjach nad drzwiami wejściowymi i montaż nowych; * wymiana opierzeń, rynien i rur spustowych; * wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania oraz podłączenie ich do kanalizacji deszczowej * przełożenie instalacji odgromowej; * odtworzenie pokrycia papowego po wykonaniu instalacji odgromowej; * ustawienie rusztowań; * demontaż starych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; * wykonać w pom. mokrych okładzinę z płytek ceramicznych do wys. 2 m; * wykonanie tynków na ścianach i sufitach malowanie farbą akrylową; * rozebranie rusztowań; * ułożenie opasek i odtworzenie nawierzchni wokół budynku, uprzątnięcie terenu budowy; Roboty elektryczne: * wymiana źródeł światła w oprawach oświetleniowych; * montaż instalacji odgromowej; Charakterystyczne parametry techniczne budynku ( Internatu ) Powierzchnia zabudowy - 1429,74m² Kubatura - 11213,00m³ Wysokość budynku w zakresie robót - 12,55 m długość max:. 66,23 m szerokość max:. 36,89 m Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest wykonać i dostarczyć Zamawiającemu świadectwo energetyczne dla budynku internatu - sporządzone przez osobę uprawnioną na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej; UWAGA : Grzejniki, drzwi garażowe i inne elementy metalowe w zależności od stanu technicznego i dalszej przydatności po demontażu pozostają własnością ZSRCKP w Rusocinie. 2.3. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu realizacji poszczególnych robót-załącznik nr 10 do SIWZ. Harmonogram musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót wewnątrz budynku w okresie wolnym od nauki szkolnej (wakacje); 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę w budynkach ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12 tj.: a) od poniedziałku do piątku od godziny17:00 do 7:00 b) od soboty od godziny 1700 do poniedziałku do godziny 700 c) prace prowadzone w dni ustawowo wolne należy uzgodnić z Zamawiającym w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem; Do robót uciążliwych zalicza się min.: - prace powodujące hałas, - prace powodujące drgania, - prace powodujące zapylenie - inne prace powodujące zakłócenia pracy ZSRCKP w Rusocinie Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę ZSRCKP w Rusocinie przy ul. Macieja Rataja 12 należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, 4) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. Po zakończeniu robót objętych przedmiotem zamówienia ściany, podłogi i sufity w miejscu prowadzonych prac należy doprowadzić do stanu sprzed budowy tj. przemalować w kolorystyce istniejącej pomieszczenia, bądź w kolorze zgodnie z życzeniem Inwestora, odtworzyć terakotę i glazurę, sufity podwieszane, zabudowy i inne elementy które zostały naruszone podczas prac budowlanych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: ? opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, ? zaplecza socjalno-magazynowego, ? opomiarowanego punktu poboru wody ? zamontowania rękawa do transportu gruzu oraz zabezpieczenie rusztowania siatkami osłonowymi; ? uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego nadzoru robót przez odpowiednich kierowników robót. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). UWAGA: 8) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektów w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: Budynek warsztatów: - Projekt budowlany i wykonawczy (część architektoniczna); - Projekt budowlany i wykonawczy (część elektryczna); - Projekt budowlany i wykonawczy (część sanitarna); - Branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; - Przedmiary; Budynek internatu: - Projekt budowlany i wykonawczy (część architektoniczna); - Projekt budowlany i wykonawczy (część elektryczna); - Branżowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; - Przedmiary; 10) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 11) W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 12) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: - wykonywaniem robót ogólnobudowlanych ( w tym: tynkarskich, malarskich, dociepleniowych, instalacyjnych- elektrycznych i sanitarnych, dekarskich; ); z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 13) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował oddzielnymi pracownikami dla poszczególnych rodzajów robót, które będą wykonywane równolegle w tym samym czasie tj. dla: - montażu stolarki; - robót instalacyjnych elektrycznych; - robót instalacyjnych sanitarnych; - pozostałych robót; 14) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 15) Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: ? stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, ? wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, ? w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. 16) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45262522-6,

45311100-1,

45321000-3,

45400000-1,

45421000-4,

45442100-8,

45443000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 22.06.2018 do dnia 16.11.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Gdańskiego - termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zaskoczynie oraz termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gdańskiego"-ETAP II - Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów oraz internatu ZSRCKP w Rusocinie ul. Macieja Rataja 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

B&W USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE BOŻENA DZIDKOWSKA , , ul. Sikorskiego 2C, 83-000, Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2591214.25 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
? montaż dodatkowych elementów dla instalacji c.o. - dostosowanie kotłowni dla budynku warsztatów; ? rozbiórka muru ogniowego warsztatów i ponowne jego wykonanie; ? zabudowa rur z płyt gipsowo-kartonowych; ? zabudowa świetlika w pomieszczeniu warsztatów ; ? wykonanie iniekcji przeciwwilgociowej dwurzędowej w budynku warsztatów i internatu; Zakres robót został określony w kosztorysach stanowiących załączniki do protokołu z negocjacji przeprowadzonych w dniu 24.09.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z protokołem zaleceń ustalono wykonanie nastepujacych robót:1. Zerwanie istniejącego ocieplenia na ścianie szczytowej budynku internatu - W dokumentacji projektowej przewidziano wykonanie warstwy izolacji cieplnej na ścianach budynków Internatu, w tym na ścianach w jego północnej części. Na ścianie szczytowej istnieje warstwa termoizolacji z płyt SUPREMA. Jej stan techniczny nie pozwala na przyklejenie nowej warstwy styropianu. Aby poprawnie wykonać nową izolację na tej ścianie konieczne jest zerwanie warstwy istniejącej . Na ścianie również znajduje się zawór gazowy który należy zabezpieczyć i umieścić w skrzynce gazowej. Koszt wg. kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 47.928,60 zł brutto. 2. wykonanie poszerzenia dachów do montażu obróbek blacharskich W dokumentacji przewidziano wykonanie warstwy izolacji cieplnej gr.14 cm na ścianach budynków Internatu i Warsztatów a także wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na obu budynkach. Abu możliwe było zamontowanie nowych rynien odsuniętych od ścian o grubość ocieplenia oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich na obwodzie dachu konieczne jest wykonanie podkonstrukcji z kantówek drewnianych i płyty OSB, której brakuje w większości miejsc. Fragmenty istniejącej podkonstrukcji również nie nadają się do przymocowania nowych elementów - są spróchniałe i połamane. Dodatkowo konieczne jest wykonanie nowej warstwy papy na szerokości prowadzonych prac (ok. 50 cm), która połączy dodatkową izolację z nowymi obróbkami zapewniając szczelność pokrycia dachowego. Koszt wg. kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 65.467,43 zł brutto. 3. Zamurowanie otworów we włazach piwnic - w dokumentacji przewidziano wykonanie rozbiórki istniejących wsypów przy ścianach Internatu w części kuchennej. Po demontażu włazów okazało się że do piwnic prowadzą otwory wejściowe, które należy zamurować by możliwe było wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej ścian piwnic z zachowaniem jej ciągłości. Koszt wg kosztorysu przedstawionego przez wykonawcę wynosi 3.373,87 zł brutto. 4. Wykończenie muru przy rampie do piwnicy - Projekt przewiduje wykonanie nowej elewacji budynku Internatu, nie obejmuje jednak wykończenia muru przy rampie zjazdowej do pomieszczenia pod częścią kuchenną budynku. Mur jest w złym stanie technicznym - m.in. odspojone fragmentów tynku. Na wniosek użytkownika oraz z uwagi na walory estetyczne i użytkowe, należy wykonać prace naprawcze muru oraz wykończyć go w sposób analogiczny do pozostałej części elewacji. Zakres prac obejmuje czyszczenie , wyrównanie oraz wykończenie muru tynkiem mozaikowym. Koszt wg kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 3923,17 zł brutto. 5. Odbudowanie wejść do budynku w Internacie - W dokumentacji przewidziano wykonanie izolacji fundamentów budynku Internatu. W trakcie prac okazało się , że wejsci do budynku na elewacji wschodniej (2 szt.) oraz północnej (2 szt.) są w bardzo złym stanie technicznym - odspojone płytki, pokruszona podbudowa betonowa , wejścia nie połączone z budynkiem osiadły na gruncie. Pozostawienie wejść w takim stanie grozi niebezpieczeństwem podczs ich użytkowania - wejścia w każdej chwili mogą się osunąć. Na wniosek użytkownika zdecydowano o rozbiórce i wykonaniu na nowo opisanych powyżej wejść do budynku. Koszt wg wyceny Wykonawcy wynosi 6.092,30 zł brutto. 6. Zamiana opaski wokół budynku internatu na opaskę z otoczaków - W dokumentacji przewidzano wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej. Za względów uzytkowych zaleca się aby wykonać opaskę z otoczaków, które w dużo lepszy sposób pochłaniają wodę deszczową. Opaska z otoczaków również w mniejszym stopniu ulega odkształceniom i osiadaniu, co jest ważne ze względów użytkowych i późniejszych napraw nawierzchni. Dodatkowo mają tu znaczenie względy estetyczne - opaska w takim wykończeniu, lepiej wkomponuje się w istniejące zagospodarowanie wokół budynku. Rozwiązanie zamienne jest tańsze tj. wynosi - 2.565,35 zł brutto 7. Zamiana opaski wokół budynku warsztatów na opaskę z otoczaków - jw. Zmniejszenie kosztów wynosi - 1.092,18 zł brutto 8. wykonanie naprawy pokrycia papowego na dachu internatu - Po przystąpieniu do prac rozbiórkowych opierzeni na dachu Internatu stwierdzono zły stan techniczny dachu. Liczne pęknięcia papy wymagają wykonania uszczelniającej warstwy z izolacji bitumicznej. Natomiast nierówności i pęcherze powietrza kwalifikują warstwę izolacji do wykonania miejscowych napraw i wymiany warstwy papy. Zabezpieczy to istniejącą izolację przed degradacją, zapewni szczelność pokrycia oraz przedłuży okres użytkowania dachu. Koszt wg. kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 91.952,67 zł brutto. 9. wymiana zniszczonych fragmentów podejść instalacji kanalizacji deszczowej - W czasie wykonywania wykopów pod ocieplenie fundamentów wokół budynku Internatu, odkryto istniejące rury kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z rur spustowych. Stwierdzono znaczne uszkodzenia istniejących fragmentów kanalizacji. Rury żeliwne są popękane , podziurawione , przerdzewiałe , zasypane piaskiem. W celu podłączenia nowych rur spustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej konieczna jest wymiana najbardziej zdegradowanych fragmentów instalacji. Zapewni to prawidłowe działanie odwodnienia budynku. Koszt wg. kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 2.409,96 zł brutto. 10. montaż dodatkowych elementów dla instalacji c.o - dostosowanie kotłowni dla budynku warsztatów- w dokumentacji projektowej założono wymianę 2 kotłów gazowych na nowe o parametrach nie gorszych niż obecnie zainstalowane bez przeprowadzenia modernizacji kotłowni. Po zasięgnięciu opinii Wykonawcy i Inspektora nadzoru zdecydowano o rozszerzeniu dokumentacji i doprojektowaniu dodatkowo aparatury kontrolno - pomiarowej wraz z automatyką wyłączenia kotła przy spadku poziomu wody w instalacji ogrzewania i armaturą do nowych kotłów. Takie rozwiązanie umożliwi odpowiednie sterowanie kotłami i całym układem instalacji oraz obniży koszty późniejszej eksploatacji. Koszt prac projektowo-wykonawczych wynosi 202.711,23 zł brutto. 11. Rozbiórka muru ogniowego warsztatu i ponowne jego wykonanie- Po dokonaniu oględzin istniejącego muru ogniowego na budynku warsztatów stwierdzono liczne spękania, odpadający tynk, skorodowaną obróbkę blacharską. W celu zatrzymania procesu niszczenia postanowiono o naprawie muru ogniowego tj. skucie istniejącego popękanego tynku i uzupełnienie nowym oraz wymianę obróbek blacharskich na nowe. Koszt wg. kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 6.796,87 zł brutto. 12. Zabudowa rur z płyt gipsowo-kartonowych - W pomieszczeniu szatni konieczne jest wykonanie ścianki maskującej z płyt g-k. Zabudowa zakrywałaby rury instalacji c.o. przed ingerencją osób trzecich oraz uszkodzeniami mechanicznymi . Koszt wg. kosztorysu przedstawionego przez wykonawcę wynosi 1.463,22 zł brutto. 13. Zabudowa świetlika w pomieszczeniu warsztatów - Podczas intensywnych opadów deszczu zauważono mocne przecieki przez istniejący świetlik w pomieszczeniu warsztatów. Podczas oględzin dachu okazało się że zamocowana przez Użytkownika płyta pleksi jest nieszczelna. Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem proponuje demontaż płyt, zamontowanie płyt OSB i obłożenie ich papą samoprzylepną i termozgrzewalną. Koszt prac wg kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wynosi 6.203,79 zł brutto. 14. Wykonanie iniekcji przeciwwilgociowej dwurzędowej w budynku warsztatów i internatu - W trakcie odkrywek przy wykonywaniu izolacji pionowej stwierdzono brak lub szczątkową izolację ław fundamentowych. Ponadto w pomieszczeniach podpiwniczonych stołówki i części mieszkalnej widoczne są liczne zawilgocenia ścian. Wykonanie tylko izolacji zewnętrznej nie zabezpiecza skutecznie ścian budynków przed podciąganiem kapilarnym wód gruntowych i opadowych. Koszt prac wg wycny Wykonawcy wynosi 171.575,23 zł brutto. 15. Rezygnacja z wymiany okien oddymiających na klatce schodowej internatu - w dokumentacji przewidziano wymianę wszystkich okien w budynku internatu . Po szczegółowej weryfikacji zakresu okazało się że 6 szt. okien na klatkach schodowych stanowi okna oddymiające. Istniejące okna wykonane są z aluminium i posiadają parametry nie gorsze niż projektowane . Po konsultacji z użytkownikiem podjęto decyzję o zaniechaniu wymiany w/w okien.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z podpisanym aneksem nr 1 do umowy wartość umowy netto wynosi: 3.378.244,88 zł

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.