eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Pruszkowskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 560011372-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Pruszków: Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Pruszkowskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622001-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500001183-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski, Krajowy numer identyfikacyjny 01326714400000, ul. ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7381400, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl, faks 22 7289247.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Pruszkowskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WO.272.40.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg powiatu pruszkowskiego na podstawie art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla ww. pojazdów. Usługa jest prowadzona w ruchu ciągłym, tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130 a ust. 1 i 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz przyjęcie ich na parking odbywa się na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, którą wydaje policjant, strażnik gminny (miejski) lub osoba prowadząca akcję ratowniczą. Zakres podstawowych czynności usługi usuwania i przechowywania pojazdów obejmuje: 1) przyjęcie powiadomienia od uprawnionego podmiotu do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu; 2) dojazd do miejsca zdarzenia; 3) zabezpieczenie pojazdu od chwili wydania dyspozycji usunięcia przez uprawnione podmioty; 4) usunięcie pojazdu z drogi; 5) załadunek i rozładunek pojazdu; 6) uprzątnięcie miejsca zdarzenia (jeśli jest taka potrzeba); 7) umieszczenie pojazdu na parkingu; 8) wykonanie i przechowywanie w formie elektronicznej dokumentacji fotograficznej pojazdu przyjmowanego na parking; 9) umożliwienie osobom uprawnionym wstęp na teren parkingu w celu dokonania oględzin pojazdu lub przeprowadzenia czynności kontrolnych; 10) przechowywanie pojazdu na parkingu; 11) wydanie pojazdu osobie uprawnionej. Do usuwania pojazdów powinien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego wykonywania usługi w możliwie najkrótszym czasie. Parking strzeżony powinien być zlokalizowany na terenie powiatu pruszkowskiego lub na terenie powiatów sąsiednich, jednak nie dalej niż 15 km od granicy powiatu pruszkowskiego, ogrodzony, oświetlony i dozorowany. Powinien również posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich dotychczas usuniętych pojazdów. Obecnie a parkingach (przy ul. Ołówkowej w Pruszkowie, w Jawczycach) znajduje się około 70 pojazdów nieodebranych przez właścicieli, które będą musiały być nieodpłatnie przetransportowane na parking wskazany w ofercie. Pojazdy usunięte z drogi przez Wykonawcę powinny być przechowywane wyłącznie na parkingu wskazanym w ofercie. Pojazdy uszkodzone powinny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku oraz w taki sposób, aby ich stan nie uległ znacznemu pogorszeniu w czasie ich przechowywania. Szczegółowe warunki przechowywania pojazdów oraz obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy.


II.4) Główny kod CPV: 50118110-9
Dodatkowe kody CPV:

98351100-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
36 miesięcy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Pruszkowskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Sławomir Lubieniecki KAS-CAR, biuro@kas-car.pl , ul. Poznańska 52, Jawczyce , 05-850, Ożarów Mazowiecki , kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 609759 złoty .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terści paragrafu 5 umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dokonywana jest przy spełnieniu łącznie warunków a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana nie wpływa na całkowitą wartość umowy która nie może przekroczyć 750 tys. zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.