Ogłoszenie z dnia 2019-01-15
Ogłoszenie nr 560008809-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.
Warszawa: Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Bazy Azbestowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300564 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 301312 - 2016, 301870 - 2016 , oraz 302158 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 373526 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Krajowy numer identyfikacyjny 36 92 67 361,
ul. Plac Trzech Krzyży
3/5,
00-507
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48222500130 , +48222737190, e-mail
Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/przedsiebiorczosc-technologia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Bazy Azbestowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BDG.V.2510.34.2016.PC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Bazy Azbestowej, poprzez wykonanie usług: 1) utrzymania Bazy Azbestowej; 2) rozwoju Bazy Azbestowej; 3)asysty technicznej; oraz udzielenie praw do produktów wytworzonych w związku z wykonaniem usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 72421000-7
Dodatkowe kody CPV:
72413000-8,
72415000-2,
72416000-9,
72320000-4,
72322000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
36 miesięcy od daty jej zawarcia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Bazy Azbestowej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
SmallGIS Sp. z o.o.,
zamowienia@smallgis.pl,
ul. Wadowicka 8a,
30-415,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wystąpiła konieczność dokonania zmian i modyfikacji w oprogramowaniu Bazy Azbestowej zapewniającej poprawność i bezpieczeństwo przetwarzania danych w module weryfikacji plików SHP przed końcem obowiązywania Umowy. Konieczność zlecenia dodatkowych usług rozwoju Bazy Azbestowej wynika z potrzeb dodania do modułu weryfikacji plików wektorowych SHP (moduł SHP) nowych funkcjonalności usprawniających pracę gmin, będących głównymi użytkownikami systemu. Moduł SHP jest istotnym elementem weryfikacji poprawności przeprowadzonej inwentaryzacji wyrobów azbestowych na terenie gminy oraz wprowadzanych danych do Bazy Azbestowej. c) Wartość dodatkowych usług nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w Umowie. Całkowite wynagrodzenie brutto w Umowie wynosi 305 409,00 zł, natomiast zmiany opiewają na kwotę 44 280,00 zł brutto, co stanowi 14% wartości zamówienia określonego w Umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Wystąpiła konieczność dokonania zmian i modyfikacji w oprogramowaniu Bazy Azbestowej zapewniającej poprawność i bezpieczeństwo przetwarzania danych w module weryfikacji plików SHP przed końcem obowiązywania Umowy. Konieczność zlecenia dodatkowych usług rozwoju Bazy Azbestowej wynika z potrzeb dodania do modułu weryfikacji plików wektorowych SHP (moduł SHP) nowych funkcjonalności usprawniających pracę gmin, będących głównymi użytkownikami systemu. Moduł SHP jest istotnym elementem weryfikacji poprawności przeprowadzonej inwentaryzacji wyrobów azbestowych na terenie gminy oraz wprowadzanych danych do Bazy Azbestowej. Dane opisowe i ilościowe wprowadzone do Bazy Azbestowej muszą się połączyć z plikami wektorowymi przypisanymi do danej działki ewidencyjnej, a następnie prawidłowo wyświetlić na mapie w portalu GeoAzbest, co jest weryfikowane przez ww. moduł. Moduł SHP w obecnej formie nie przekazuje precyzyjnej informacji o rodzaju błędu, co powoduje konieczność interpretacji tych błędów na poziomie ministerstwa nadzorującego Bazę Azbestową lub administratora Bazy Azbestowej. Ww. nieergonomiczny sposób funkcjonowania modułu, co zostało dostrzeżone w toku pracy Bazy Azbestowej, jest szczególnie uciążliwy w sytuacji konieczności wprowadzenia do Bazy Azbestowej dużego wolumenu danych na podstawie znacznej ilości nowych porozumień z gminami. Wdrożenie nowych funkcjonalności usprawni sposób funkcjonowania modułu SHP umożliwiając przekazanie bezpośrednio do użytkownika, w czytelny i precyzyjny sposób, informacji o typie błędu rozpoznanego przez system (np. błąd w strukturze pliku SHP, błąd w strukturze atrybutów, błąd układu współrzędnych, błąd w liczbie lokalizacji, błąd w liczbie wyrobów itp.),
2. W toku realizacji Umowy zrealizowano zamówienie w zakresie wystawienia zleceń wykonania usług rozwoju Bazy Azbestowej oraz usług asysty technicznej, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 2 i 3 Umowy, które wyczerpały liczbę jednostek wskazanych w Ofercie Wykonawcy - formularz ofertowy (kolumna C, wiersze 3 i 4 tabeli),
3. Zaszło łączne spełnienie przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności z uwagi na fakt, że:
a) Z wykonawcą jest zawarta i cały czas obowiązuje Umowa w ramach której realizowane jest świadczenie usługi utrzymania i rozwoju Bazy Azbestowej. W ramach usługi utrzymania Wykonawca zapewnia niezbędną infrastrukturę teleinformatyczną dla uzyskania poprawnej, wydajnej i nieprzerwanej pracy Bazy Azbestowej, zapewnia bezpieczeństwo Bazy Azbestowej oraz przechowywanych w niej danych, prowadzi rejestr incydentów bezpieczeństwa, jeśli będą miały miejsce oraz zapewnia obsługę administratorską.
b) Zmiana Wykonawcy na wykonanie przedmiotowych usług rozwoju Bazy Azbestowej jest nieuzasadniona ekonomicznie i technicznie z uwagi na dodatkowe koszty jakie nowy Wykonawca musiałyby ponieść, aby odpowiednio wdrożyć się i przygotować do realizacji usług rozwoju infrastruktury i oprogramowania Bazy Azbestowej, a które finalnie zostałyby przeniesione w ramach wynagrodzenia na Zamawiającego i Skarb Państwa. W ramach takich przygotowań nowy wykonawca musiałby m.in. zapoznać się z dokumentacją (w tym z kodami źródłowymi) i sposobem funkcjonowania Bazy Azbestowej, zapewnić przyswojenie wiedzy o działaniu Bazy Azbestowej u swoich pracowników, dokonać sprawdzeń i ew. testów elementów, które podlegałyby usłudze rozwoju, tak aby poprawnie wykonać powierzone prace. Zmiana Wykonawcy nie może zatem zostać dokonana z powodów ekonomicznych, powodowałaby ona znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego.
c) Wartość dodatkowych usług nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego w Umowie. Całkowite wynagrodzenie brutto w Umowie wynosi 305 409,00 zł, natomiast zmiany opiewają na kwotę 44 280,00 zł brutto, co stanowi 14% wartości zamówienia określonego w Umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakładanie baz danych BDOT500 i GESUT gmin: m. Wejherowo, m. Reda, m. Rumia, gm. Choczewo, gm. Gniewino
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych budynków, lokali i gruntów, oraz opracowanie dokumentacji technicznej aktualizacja bazy danych egib w wybranych obr. ewid. gminy Gubin
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi sieciowego dostępu do platformy internetowej Qualtrics LLC
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.