eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa i rozbudowa dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie ewidencyjnym Płociczno - Tartak - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-11

Suwałki: Budowa i rozbudowa dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie ewidencyjnym Płociczno - Tartak - Etap II
Numer ogłoszenia: 55894 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie ewidencyjnym Płociczno - Tartak - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budową i rozbudową objęto drogę gminną nr 102029B Płociczno Nowe Osiedle. Projekt podzielono na etapy. Przedmiotem zamówienia jest Etap II w którego zakres wchodzi: BRANŻA TELETECHNICZNA wykonano przepusty pod jezdnią na odc. I i II, pozostały zakres do wykonania zgodnie z projektem i przedmiarem robót; BRANŻA ELEKTRYCZNA wykonano przepusty i zabezpieczenie kabla Sn na odc. I i II, pozostały zakres do wykonania zgodnie z projektem i przedmiarem robót; BRANŻA SANITARNA zakres do wykonania określono w załączniku graficznym oraz przedmiarze. Należy wykonać kanalizację deszczową, przyłącza kanalizacyjne oraz wodociągowe zaznaczone kolorem czerwonym na załączniku graficznym nr 12; BRANŻA DROGOWA wykonano w ETAP I na odc. I konstrukcję jezdni z nawierzchnią bitumiczną ograniczoną krawężnikiem, zakres do wykonania w ETAP II na odc. I chodniki i ścieżka rowerowa, zjazdy do posesji, zieleń drogowa; na odc. II wykonano w ETAP I w km 0+000-0+199 konstrukcję jezdni z podbudową ograniczoną krawężnikiem, przepust fi 1000mm skrzyżowanie z drogą powiatową, w km 0+000-0+089 wykonano dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną, zakres do wykonania w ETAP II na odc. II nawierzchnię bitumiczną, w-wa wiążąca i ścieralna w km 0+089 - 0+199, chodniki i ścieżka rowerowa, zjazdy do posesji, zieleń drogowa; zakres do wykonania w ETAP II na n/w odcinkach odc. XII km 0+000 - 0+100 w pełnym zakresie, odc. XIII km 0+000- 0+325,20 w pełnym zakresie, odc. III; IV; V;VI; VII; VIII; IX; X; XI w km 0+008 - 0+025 (17mb) wykonać konstrukcję i nawierzchnię z kostki polbruk 8 ograniczoną krawężnikiem betonowym na pozostałym zakresie w/w odcinków konstrukcja jezdni do w-wy podbudowy z kruszywa włącznie, bez krawężnika i nawierzchni asfaltowej i chodników, odc. XIV; XV i XVI konstrukcja jezdni do w-wy podbudowy z kruszywa włącznie, bez krawężnika i nawierzchni asfaltowej i chodników. Na całym zakresie robót wykonać roboty przygotowawcze, ziemne, wykończeniowe i elementy bezpieczeństwa ruchu. Rozwiązania konstrukcyjne i techniczne uwzględniają natężenie i strukturę ruchu oraz warunki gruntowo-wodne i klimatyczne: kategoria ruchu KR 1, grupa nośności G1, przekrój normalny istniejącej drogi gminnej na opracowywanym odcinku projektuje się jako przekrój drogowy , w układzie przestrzennym jako jedno jezdniowy, droga gminna - klasa L, D, prędkość projektowa 30 km/h, przekrój normalny szerokość pasa ruchu 2,50 m - 3,00 m, szerokość jezdni podstawowa 5,00 m - 6,00 m, szerokość chodnika 1,50 m - 2,00 m, obciążenie 80 kN/oś. Nawierzchnie jezdni zaprojektowano jako nawierzchnia szer. 5,00m - 6,00m, 4,0 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego, 5,0 cm w-wa wiążąca z betonu asfaltowego, 20,0cm podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie według BN-64/8933-02, podłoże gruntowe G1- wymagany wskaźnik zagęszczenia: 1,00 oraz wymagany moduł wtórny odkształcenia:100, nawierzchnie zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 3 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm według BN- 64/8933-02, podłoże gruntowe G1- wymagany wskaźnik zagęszczenia: 1,00 oraz wymagany moduł wtórny odkształcenia:100, nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej grubości 6 cm, podsypka piaskowa grubości 5 cm, podłoże gruntowe G1- wymagany wskaźnik zagęszczenia: 1,00 oraz wymagany moduł wtórny odkształcenia:100. Opis rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej, do działek nie posiadających odrębnego przyłącza kanalizacyjnego projektuje się odcinki z rur PVC 160 mm do granicy nieruchomości z zakończeniem rurociągu zaślepką. Projekt przewiduje włączenie przyłączy przez studnie na istniejącym kanale sanitarnym o rzędnych dna jak na projekcie zagospodarowania. Na załączniku nr 12 są zaznaczone kolorem czerwonym przyłącza kanalizacyjne do wykonania. Opis rozbudowy sieci wodociągowej, rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej w pasie drogowym w miejscowości Płociczno Tartak polega na wykonaniu sięgaczy od istniejącej sieci wodociągowej w kierunku działek zlokalizowanych wzdłuż drogi, które nie posiadają przyłączy wodociągowych. Na załączniku nr 12 są zaznaczone kolorem czerwonym przyłącza wodociągowe do wykonania. Końcówki rurociągów zabezpieczyć zaślepką po dokonaniu próby szczelności. Opis budowy sieci kanalizacji deszczowej, roboty związane z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać najpierw z uwagi na jej liniowe usytuowanie w pasach dróg i miejscami znaczne zagłębienie, w dalszej kolejności wykonać przyłącza kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowe. Następnie należy prowadzić pozostałe roboty związane z budową drogi, kanały deszczowe należy wykonywać z rur PVC kanalizacyjnych klasy 315, 250, 200 mm zgodnie z danymi na projektach zagospodarowania. Na kanałach zastosowano studnie rewizyjno - kontrolne 600 z tworzywa PP-b. Na załączniku nr 12 jest zaznaczona kolorem czerwonym sieć kanalizacji deszczowej do wykonania. Opis budowy oświetlenia, zasilanie projektowanego oświetlenia odbywać się będzie ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy istniejącej stacji transformatorowej. Szafka oświetleniowa zasilana będzie z w/w złącza kablowo-pomiarowego linią kablową zalicznikową typu YAKXS. Schemat szafki oświetleniowej pokazany został na rysunku. Lokalizacja projektowanych urządzeń pokazana została na rysunku nr 1 i nr 2. Szynę PEN w projektowanej szafie oświetleniowej należy uziemić. Uziemienie wykonać poprzez ułożenie bednarki ocynkowanej w wykopie kablowym, którą połączyć z konstrukcją słupa i punktem rozdziału przewodów PE i N w słupach. Oświetlenie uliczne: W celu oświetlenia głównych ulic przyjęto oświetlenie oprawami sodowymi z odbłyśnikiem szerokostrumieniowym o mocy 100W zaś ulic bocznych oprawami sodowymi z odbłyśnikiem szerokostrumieniowym o mocy 70 W. Oprawy zainstalować na wysięgnikach o długości 1,5m zainstalowanych na słupach stalowych ocynkowanych o wys. 10 m ustawionych na fundamentach betonowych w miejscach podanych na planie sytuacyjnym rysunek nr 1 i nr 2. Przy wprowadzaniu kabla do przepustów i podstaw betonowych słupów oświetleniowych należy pozostawić w ziemi zapas ok. 1,5m kabla. Po zasypaniu podstaw betonowych oraz kabla zasilającego, utwardzeniu terenu, instalować na fundamentach słupy oświetleniowe. W słupach należy zainstalować izolowane złącza kablowe typu IZK i bezpieczniki 6A, a do podłączenia opraw przewody YDY 3x1,5 mm2 3-cia żyła ochronna. Linia napowietrzna oświetleniowa. Istniejący obwód oświetleniowy wykonany linką AL 25 mm2 na linii napowietrznej nN od istniejącego słupa nr 31 do słupa nr 40 wymienić na przewód izolowany AsXSn 2x25 naprężenie 35 MPa. Na tym odcinku istniejące oprawy podpiąć do projektowanej linii izolowanej. Na słupach nr 10, 31, 40 i 49 zainstalować ograniczniki przepięć nN typu ASA i je uziemić. Od słupa nr 40 do słupa nr 49 oraz od słupa nr 10 do słupa nr 31 istniejącą linię napowietrzną oświetlenia ulicznego zdemontować. Istniejąca szafka oświetlenia ulicznego przy słupie nr 39/1 zasilać będzie istniejące oprawy na linii napowietrznej oraz będzie służyć do awaryjnego zasilenia obwodu linii kablowej oświetlenia ulicznego. Ochrona przeciwporażeniowa. Przyjętym systemem dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej jest szybkie wyłączenie zasilania. W związku z tym oprawy oświetleniowe i słupy muszą być połączone z żyłą ochronną PE wciągniętą z przewodami roboczymi do słupa i wysięgnika. W słupie należy dokonać podziału przewodu PEN na PE i N a punkt rozdziału uziemić. Urządzenia teletechnicznych, przejścia poprzeczne istniejących kabli przez jezdnie zabezpieczyć przepustami rurowymi dwudzielnymi o średnicy 110mm. Szczegółowe lokalizacje wskazano na projekcie zagospodarowania terenu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien, przed terminem składania ofert tj. do 25 marca 2016 roku do godziny 10:00, wnieść wadium w wysokości 30 000,00zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej z form określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. O/Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764. Za termin wniesienia wadium uważa się wpływ pieniędzy na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach określone w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. - oryginały - składa się z ofertą. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie dróg o wartości co najmniej 1 800 000,00zł złotych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone w branżach objętych przedmiotem zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych) brutto polegającą na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie dróg;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale z zachowaniem formy pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda aby dokument ten w swojej treści oprócz informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby powinien zawierać co najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną zamawiającemu w wyniku nieudostępnienia zasobów do których się podmiot zobowiązał. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Gwarancja i rękojmia za wady - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy. Wykonawca ma prawo występowania do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę treści zawartej umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiany umowy mogą być dokonywane w drodze aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ma prawo występować do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpią okoliczności wymienione poniżej: klęska żywiołowa; wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, co zostanie potwierdzone wpisem w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy, jednakże termin realizacji przedmiotu umowy nie może zostać zmieniony o okres dłuższy niż 30 dni; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, z wyłączeniem przypadku, gdy wstrzymanie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Zmiany dotyczące terminu wykonania robót budowlanych, zakresu tych robót lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy możliwe są w sytuacji wyjątkowej w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych, uzupełniających, wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, zmian w dokumentacji technicznej, zmiany stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części robót, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. Zmiany umowy nie mogą naruszać Prawa zamówień publicznych i mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, pok. nr 138..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, w sekretariacie (Nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.