eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, w okresie styczeń-grudzień 2006 roku na terenie ZGN - Wola, w obrębie Administracji



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55545

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, w okresie styczeń-grudzień 2006 roku na terenie ZGN - Wola, w obrębie Administracji: KOŁO, MŁYNÓW, NOWOLIPKI, OGRODOWA Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, do kontaktów: Ewa Rosiak i Urszula Adamczyk w zakresie przedmiotu zamówienia, Bożena Szklar w zakresie dokumentacji przetargowej, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242, e-mail: przetarg@zbkwola.waw.pl, www.zbkwola.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w kasie zamawiającego w pon. w godz. 14:00-16:00, wtorek-piątek 12:00-14:00, Bożena Szklar pok. nr 19, ul. Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 632-32-15, fax 632-32-15 wew. 133. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, w okresie styczeń-grudzień 2006 roku na terenie ZGN - Wola, w obrębie Administracji: KOŁO, MŁYNÓW, NOWOLIPKI, OGRODOWA. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, w okresie styczeń-grudzień 2006 roku na terenie ZGN - Wola, w obrębie Administracji: KOŁO, MŁYNÓW, NOWOLIPKI, OGRODOWA. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZGN - Wola w obrębie Administracji 1-4. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ilość m3 nieczystości stałych do wywozu w 2006 roku wynosi: 90 393,58 m3, Ilość m3 nieczystości płynnych do wywozu w 2006 roku wynosi: 2 692,40 m3. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.-wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, 2) zezwolenie na odbiór i selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych, wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,(Dz. U. nr 132, poz 662 z póź. zmianami) 3) zezwolenia wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z póź. zmianami), 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych-wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych-wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji-wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert, 3) aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości ubezpieczenia co najmniej 100 tys. zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-to w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunków zamawiający uzna wykonanie min. 1 usługi zbliżonej co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia tj. w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych, której wartość brutto będzie nie mniejsza niż 90% ceny ofertowej, a w tym co najmniej 5%-10% stanowić będzie wartość brutto za wywóz nieczystości płynnych, a pozostałe 90%-95% stanowić będzie wartość usług za wywóz nieczystości stałych. W celu potwierdzenia powyższego zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu podpisanego przez osobę do tego uprawnioną, który w swojej treści będzie zawierał: nazwę odbiorcy, określenie rodzaju wykonanych prac, czasu wykonania prac, informację potwierdzającą należyte wykonanie wykazanej usługi oraz wartość usługi wraz z wyodrębnieniem kwot przypadających za wywóz nieczystości stałych oraz płynnych. 2) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - min. 4 samochody przystosowane do wywozu nieczystości stałych, 1 samochód do wywozu nieczystości płynnych oraz 1 samochód do wywozu kontenera Jędruś, posiadających ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC, 3)dokument potwierdzający doświadczenie w prowadzeniu segregacji (recyklingu opracowanego w formie zestawienia ze wskazaniem nazwy zleceniodawcy- min. 28 zestawów rocznie (nie mniej niż 3 pojemniki w zestawie) 4) opracowany program zmniejszenia kosztów odbioru odpadów z Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy poprzez system odbioru odpadów oraz wprowadzenie segregacji ze zobowiązaniem, że jeżeli taki program zostanie przyjęty to Wykonawca będzie go realizował na warunkach określonych w ofercie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EE/5/869/923/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.12.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamaw. w pon. godz. 14:00-16:00, wt.-piątek godz. 12:00-14:00 lub za zalicz.poczt. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 14:00, siedziba zamawiającego, sala nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.