eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Opole: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 53914 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218083 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w postępowaniu pn.: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego - z podziałem na 9 zadań: 1. Zadanie nr 1: Zakup i montaż: prasy wklęsłodrukowej z napędem mechanicznym (wałek 800mm), prasy drukarskiej z napędem mechanicznym, suszarek półkowych do grafik, stanowiska do moczenia papieru i stanowisko do płukania blach i piecyka do zapiekania kalafonii - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2. Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3. Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Zadanie nr 4: Zakup i montaż: kalfasów dużych zamykanych, kalfasów średnich zamykanych, wzmocnionego wózka transportowego, wózka do przewozu gliny, przenośnej rampy aluminiowej, wózka platformowego do transportu form z podnoszoną powierzchnią górną (zestawu) i drabiny z poręczą - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ, 5. Zadanie nr 5: Zakup i montaż: postumentów stalowych ażurowych, obrotowych podiów dla modela i skrzyń drewnianych - paczek - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ, 6. Zadanie nr 6: Zakup i montaż: szlifierek stołowych do ostrzenia narzędzi i stanowisk roboczych drewno - kamień - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ, 7. Zadanie nr 7: Zakup i montaż: stanowiska roboczego - dużych kawaletów i stanowisk roboczych - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ, 8. Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ, 9. Zadanie nr 9: Zakup i montaż przenośnego systemu wyciągającego pył - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.60.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły 34.91.11.00 - Wózki 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 43.40.00.00 - Maszyny do obróbki minerałów i formierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2007-2013 Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.06.01.00-16-006/10-00 z dnia 14.04.2011 r. Inwestujemy w Twoją przyszłość.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Irena Olędzka - Firma Produkcyjno-Handlowa AMIT Olędzka Irena, ul. Wigury 26, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30012,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30012,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MONTAX Sp. z o.o., Al. Milenijna 9, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13799,76

  • Oferta z najniższą ceną: 13799,76 / Oferta z najwyższą ceną: 14990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Kocierz - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe Krzysztof Kocierz, ul. Wiosenna 9, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.