eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Opole: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 218083 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w postępowaniu pn.: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego - z podziałem na 9 zadań: 1. Zadanie nr 1: Zakup i montaż: prasy wklęsłodrukowej z napędem mechanicznym (wałek 800mm), prasy drukarskiej z napędem mechanicznym, suszarek półkowych do grafik, stanowiska do moczenia papieru i stanowisko do płukania blach i piecyka do zapiekania kalafonii - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2. Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3. Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Zadanie nr 4: Zakup i montaż: kalfasów dużych zamykanych, kalfasów średnich zamykanych, wzmocnionego wózka transportowego, wózka do przewozu gliny, przenośnej rampy aluminiowej, wózka platformowego do transportu form z podnoszoną powierzchnią górną (zestawu) i drabiny z poręczą - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ, 5. Zadanie nr 5: Zakup i montaż: postumentów stalowych ażurowych, obrotowych podiów dla modela i skrzyń drewnianych - paczek - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ, 6. Zadanie nr 6: Zakup i montaż: szlifierek stołowych do ostrzenia narzędzi i stanowisk roboczych drewno - kamień - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ, 7. Zadanie nr 7: Zakup i montaż: stanowiska roboczego - dużych kawaletów i stanowisk roboczych - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ, 8. Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ, 9. Zadanie nr 9: Zakup i montaż przenośnego systemu wyciągającego pył - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6, 44.40.00.00-4, 44.60.00.00-6, 34.91.11.00-7, 39.13.30.00-3, 43.40.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) w zadaniu nr 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), b) w zadaniu nr 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), c) w zadaniu nr 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), d) w zadaniu nr 4: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), e) w zadaniu nr 5: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), f) w zadaniu nr 6: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), g) w zadaniu nr 7: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), h) w zadaniu nr 8: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), i) w zadaniu nr 9: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1do SIWZ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dostarczonych do oferty), 4. dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2007-2013 Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.06.01.00-16-006/10-00 z dnia 14.04.2011 r. Inwestujemy w Twoją przyszłość.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Zakup i montaż: prasy wklęsłodrukowej z napędem mechanicznym (wałek 800mm), prasy drukarskiej z napędem mechanicznym, suszarek półkowych do grafik, stanowiska do moczenia papieru i stanowisko do płukania blach i piecyka do zapiekania kalafonii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Zakup i montaż: prasy wklęsłodrukowej z napędem mechanicznym (wałek 800mm), prasy drukarskiej z napędem mechanicznym, suszarek półkowych do grafik, stanowiska do moczenia papieru i stanowisko do płukania blach i piecyka do zapiekania kalafonii - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Zakup i montaż: kalfasów dużych zamykanych, kalfasów średnich zamykanych, wzmocnionego wózka transportowego, wózka do przewozu gliny, przenośnej rampy aluminiowej, wózka platformowego do transportu form z podnoszoną powierzchnią górną (zestawu) i drabiny z poręczą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Zakup i montaż: kalfasów dużych zamykanych, kalfasów średnich zamykanych, wzmocnionego wózka transportowego, wózka do przewozu gliny, przenośnej rampy aluminiowej, wózka platformowego do transportu form z podnoszoną powierzchnią górną (zestawu) i drabiny z poręczą - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 44.60.00.00-6, 34.91.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Zakup i montaż: postumentów stalowych ażurowych, obrotowych podiów dla modela i skrzyń drewnianych - paczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Zakup i montaż: postumentów stalowych ażurowych, obrotowych podiów dla modela i skrzyń drewnianych - paczek - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Zakup i montaż: szlifierek stołowych do ostrzenia narzędzi i stanowisk roboczych drewno - kamień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Zakup i montaż: szlifierek stołowych do ostrzenia narzędzi i stanowisk roboczych drewno - kamień - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.40.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Zakup i montaż: stanowiska roboczego - dużych kawaletów i stanowisk roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Zakup i montaż: stanowiska roboczego - dużych kawaletów i stanowisk roboczych - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: Zakup i montaż przenośnego systemu wyciągającego pył.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9: Zakup i montaż przenośnego systemu wyciągającego pył - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.