To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-07
Łuków: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
Numer ogłoszenia: 51665 - 2013; data zamieszczenia: 07.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67462 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniem składanym przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. Redis Jan Kamecki, ul. Terespolska 14,, 08-110 Siedlce, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45370,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58798,00
Oferta z najniższą ceną: 58798,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70097,62
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFICE SUPPORT Krzysztof Wyląg, ul. Towarowa 15, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32627,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23221,99
Oferta z najniższą ceną: 23221,99 / Oferta z najwyższą ceną: 72584,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawę materiałów szewnych do SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1310L Gołaszyn - Ławki
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1325L na odcinku Stoczek Łukowski - Turzec
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.