eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przetarg nieograniczony na dostawę podłóż mikrobilogicznych dla WSSE w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-19



Ogłoszenie nr 513052-N-2020 z dnia 2020-02-19 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie: Przetarg nieograniczony na dostawę podłóż mikrobilogicznych dla WSSE w Olsztynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 29180700000000, ul. Żołnierska  16 , 10-561  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 524-83-58, , e-mail przetargi@wsse.olsztyn.pl, , faks 895 279 788.
Adres strony internetowej (URL): www.wsse.olsztyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wsse.olsztyn.pl; wsse.logintrade.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.wsse.olsztyn.pl, wsse.logintrade.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.wsse.olsztyn.pl, wsse.logintrade.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
wsse.logintrade.net


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
WSSE w Olsztynie ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, pokój 202


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
wsse.logintrade.net

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę podłóż mikrobilogicznych dla WSSE w Olsztynie
Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 42 zadania: amawiający podzielił zamówienia na 42 zadania: zad 1 -Podłoża do badania wody - 9 pozycji zad 2 - podłoża suche i dodatki dla żywności - 51 pozycji zad 3 - podłoże chromogenne - 1 pozycja zad 4 - podłoża gotowe - 11 pozycji zad 5 - krew końska - 1 pozycja zad 6 - płytki odciskowe - 2 pozycje zad 7 - paskowy wskaźnik środowiska beztlenowego - 1 pozycja zad 8 - testy do wykrywania oksydazy - 3 pozycje zad 9 - krążki ONPG - 1 pozycja zad 10 - testy do wykrywania listeria monocytogenes w żywności - 1 pozycja zad 11 - Testy do wykrywania toksyn gronkowcowych - 1 pozycja zad 12 - zestaw lateksowy do identyfikacji E.coli - 1 pozycja zad 13 - wkłady do wytwarzania warunków beztlenowych - 4 pozycje zad 14 - biologiczne wskaźniki procesu sterylizacji - 2 pozycje zad 15 - chemiczne wskaźniki procesu sterylizacji - 3 pozycje zad 16 - emulsja żółtka jaja kurzego - 1 pozycja zad 17 - testy mikropłytkowe do badania wody - 2 pozycje zad 18 - testy do badania wody - 4 pozycje zad 19 - osocze królicze liofilizowane - 20m-cy - 1 pozycja zad 20 - osocze królicze liofilizowane - 9 m-cy - 1 pozycja zad 21 - certyfikowane materiały odniesienia enterotoksyny gronkowcowe - 3 pozycje zad 22 - podłoża sypkie i suplementy - 29 pozycji zad 23 - podłoża sypkie dermatofity - 2 pozycje zad 24 - pożywki odciskowe na płytkach - 2 pozycje zad 25 - pożywki na płytkach - 4 pozycje zad 26 - pożywki w butelkach - 2 pozycje zad 27 - podłoża transportowe - 6 pozycji zad 28 - test lateksowy Campylobacter jejuni - 1 pozycja zad 29 - biologiczne wskaźniki procesu sterylizacji - 2 pozycje zad 30 - osocze królicze - 1 pozycja zad 31 - testy do zgrzewarki Quanti tray - 4 pozycje zad 32 - testy do badań mikrobiologicznych - 3 pozycje zad 33 - testy mikrobiologiczne - 7 pozycji zad 34 - zestaw surowic - 1 pozycja zad 35 - Surowice do diagnostyki pałeczek Salmonella - 29 pozycji zad 36 - lateksy diagnostyczne do identyfikacji Enteropatogennych - 6 pozycji zad 37 - szczepy - 9 pozycji zad 38 - podłoża transportowe - 1 pozycja zad 39 - podłoża odciskowe na płytkach - 2 pozycje zad 40 - podłoża gotowe na płytkach - 9 pozycji zad 41 - podłoża gotowe płynne - 8 pozycji zad 42 - podłoża sypkie - 49 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załącznikach: 1/1-1/42 do SIWZ. Sukcesywne dostawy max. do 31.12.2020r. na wniosek Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ i oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego opisanych w formularzach cenowych (odpowiednio dla każdego zadania).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz ofertą 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz wypełniony odpowiednio dla każdego zadania formularz cenowy stanowiący załącznik 1.1-1.42; 2) do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ); 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. wraz z informacjami o których stanowi pkt. 3 niniejszego Rozdziału. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 5) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Postępowania zakupowe prowadzone jest również przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się także, ale nie jedynie przy użyciu Platformy Przetargowej https://wsse.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej WSSE: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, o Google Chrome 31 o Mozilla Firefox 26 o Opera 18 Pozostałe wymagania techniczne: o dostęp do sieci Internet o zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax o włączona obsługa JavaScript o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s o zainstalowany Acrobat Reader o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: o dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9 o dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 o dla Windows 8: Internet Explorer 11 o dla Windows 10: Internet Explorer 11 Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę "Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową. Wymagany jest podpis elektroniczny. Więcej informacji w SIWZ.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy, 2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyzy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: podłoża do badania wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - LBŚiŻ - podłoża do badania wody. 9 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1/1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: LBŚiŻ - podłoża suche i dodatki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 2 - LBŚiŻ - podłoża suche i dodatki dla żywności - 51 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: LBŚiŻ - podłoża chromogenne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 3 - LBŚiŻ - podłoża chromogenne. 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: LBŚiŻ - podłoża gotowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 4 - LBŚiŻ - podłoża gotowe, 11 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: LBŚiŻ - krew końska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 5 - LBSiŻ - krew końska, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: LBŚiŻ - podłoża gotowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 - LBŚiŻ - podłoża gotowe, 2 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1/6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: LBŚiŻ - paskowy wskaźnik środowiska beztlenowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7 - LBŚiŻ - paskowy wskaźnik środowiska beztlenowego, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: LBŚiŻ - testy do wykrywania oksydazy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 8 - LBŚiŻ - testy do wykrywania oksydazy, 3 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1/8 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: LBŚiŻ - krążki ONPG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 9 - LBŚiŻ - krążki ONPG 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: LBŚiŻ - test do wykrywania Listeria monocytogenes w żywności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 10 - LBSiŻ - test do wykrywania Listeria monocytogenes z żywności, 1 pozycja szczegółowo określona w załączniku nr 1/10 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: LBŚiŻ - zestaw do wykrywania toksyny gronkowcowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 11 - LBŚiŻ - zestaw do wykrywania toksyny gronkowcowej, 1 pozycja szczegółowo określona w załączniku nr 1/11 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: LBŚiŻ - zestaw lateksowy do identyfikacji E.coli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 12 - LBŚiŻ - zestaw do identyfikacji E.coli, 1 zestaw szczegółowo określony w załączniku nr 1/12 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: LBŚiŻ - wkłady do wytwarzania warunków beztlenowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zadanie 13 - LBŚiŻ - wkłady do wytwarzania warunków beztlenowych, 4 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/13 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: LBSiŻ - bilogiczne wskaźniki procesu sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 14 - LBSiŻ - biologiczne wskaźniki procesu sterylizacji, 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/14 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: LBŚiŻ-chemiczne wskaźniki procesu sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 15 - LBŚiŻ - chemiczne wskaźniki procesu sterylizacji, 3 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1/15 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: LBŚiŻ - emulsja żółtka jaja kurzego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 16 - LBŚiŻ - emulsja żółtka jaja kurzego, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/16 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: LBŚiŻ - testy mikropłytkowe do badania wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 17-LBŚiŻ-testy mikropłytkowe do badania wody, 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/17 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: LBŚiŻ-testy do badania wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 18-LBŚiŻ-testy do badania wody, 4 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/18 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: LBŚiŻ-osocze królicze liofilizowane w EDTA z terminem ważności min.20m-cy od daty dostawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 19-LBŚiŻ-osocze królicze liofilizowane w EDTA z terminem ważności 20m-cy od daty dostawy, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/19 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: LBŚiŻ-osocze królicze liofilizowane w EDTA z terminem ważności min. 9m-cy od daty dostawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 20-LBŚiŻ-osocze królicze liofilizowane w EDTA z terminem ważności min 9m-cy od daty dostawy, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/20 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: LBŚiŻ-certyfikowane materiały odniesienia- enterotoksyny gronkowcowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 21-LBŚiŻ-certyfikowane materiały odniesienia-enterotoksyny gronkowcowe, 3 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1/21 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 28 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: LBEK-podłoża sypkie, suplementy i pożywki na płytkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 22-LBEK-podłoża sypkie, suplementy i pożywki na płytkach. 29 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1/22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:do tego zadania Zamawiający wymaga dołączenia do oferty po jednym opakowaniu pożywki z pozycji 28 i 29 w oryginalnych zamkniętych opakowaniach. Załączone próbki zostaną poddane wewnątrzlaboratoryjnej mikrobilologicznej kontroli zgodnie z wytycznymi normy PN-EN ISO 11133:2014-07. Próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom.


Część nr: 23Nazwa: LBEK-podłoża sypkie dermatofity
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 23-LBEK-podłoża sypkie dermatofity, 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/23 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: LBEK-pożywki odciskowe na płytkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 24-LBEK-pożywki odciskowe na płytkach, 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/24 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: LBEK-pożywki na płytkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 25-LBEK-pożywki na płytkach, 4 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/25 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: LBEK-pożywki w butelkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 26-LBEK-pożywki w butelkach, 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/26 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: LBEK-podłoża transportowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 27-LBEK-podłoża transportowe, 6 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1/27 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Laboratorium w Elblągu-test lateksowy Campylobacter jejuni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 28-Laboratorium w Elblągu - test lateksowy Campylobacter jejuni, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/28 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 21 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 12 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Laboratorium w Elblągu-biologiczne wskaźniki procesu sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 29-Laboratorium w Elblągu-biologiczne wskaźniki procesu sterylizacji, 2 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1/29 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 20 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 12 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Laboratorium w Elblągu-osocze królicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 30-Laboratorium w Elblągu-Osocze królicze, 1 pozycja szczegółowo określona w załączniku 1/30 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 20 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 30 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31Nazwa: Laboratorium w Elblągu-testy do zgrzewarki Quanti Tray do badania wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 31-Laboratorium w Elblągu-testy pasujące do zgrzewarki Quantu Tray do badania wody, 4 pozycje szczegółowo określone w załączniku 1/31 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 20 dni kalendarzowych20,00
termin ważności dla pozycji 1-2 równy lub dłuższy niż 10 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32Nazwa: Laboratorium w Elblągu-testy do badań mikrobiologicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 32-Laboratorium w Elblągu-testy do badań mikrobiologicznych, 3 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/32 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 21 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 12 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33Nazwa: Laboratorium w Elblągu-testy mikrobiologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 33-Laboratorium w Elblągu-testy mikrobiologiczne, 7 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/33 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych20,00
termin ważności dla pozycji 4 równy lub dłuższy niż 10 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34Nazwa: Laboratorium w Elblągu-zestaw surowic
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 34-Laboratorium w Elblągu-Zestaw surowic-1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/34 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 21 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 24 miesiące w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35Nazwa: Laboratorium w Elblągu - surowice do diagnostyki pałeczek Salmonella
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie -Laboratorium w Elblągu-surowice do diagnostyki pałeczek Salmonella, 29 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/29 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 21 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 20 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36Nazwa: Laboratorium w Elblągu-lateksy diagnostyczne do identyfikacji Enteropatogennych i enterokrwotocznych E.coli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 36 - Laboratorium w Elblągu-lateksy diagnostyczne do identyfikacji Enteropatogennych i enterokrwotocznych E.coli - 6 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1/36 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych20,00
termin ważności dla pozycji 6 równy lub dłuższy niż 12 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37Nazwa: Laboratorium w Elblągu-materiały certyfikowane do badań mikrobiologicznych-szczepy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 37-Laboratorium w Elblągu-materiały certyfikowane do badań mikrobiologicznych-szczepy, 9 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/37 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 18 miesięcy w dniu dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38Nazwa: Laboratorium w Elblągu-podłoża transportowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 38-Laboratorium w Elblągu-podłoża transportowe, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1/38 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 20 dni kalendarzowych10,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 12 miesięcy w dniu dostawy30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39Nazwa: Laboratorium w Elblągu-podłoża odciskowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 39-Laboratorium w Elblągu-podłoża odciskowe, 2 pozycje szczegółowo opisane w załączniku nr 1/39 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych20,00
termin ważności równy lub dłuższy niż 7 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40Nazwa: Laboratorium w Elblągu-podłoża gotowe na płytkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 40-Laboratorium w Elblągu-Podłoża gotowe na płytkach, 9 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/40 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 7 dni kalendarzowych20,00
termin ważności dla pozycji 1-3 równy lub dłuższy niż 12 tygodni w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41Nazwa: Laboratorium w Elblągu-podłoża gotowe płynne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 41-Laboratorium w Elblągu-podłoża gotowe płynne, 8 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1/41 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych20,00
termin ważności dla pozycji 1,2,6 równy lub dłuższy niż 6 miesięcy w dniu dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42Nazwa: Laboratorium w Elblągu-podłoża sypkie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 42-Laboratorium w Elblągu-podłoża sypkie, 49 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1/42 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni kalendarzowych20,00
pozycja 14, 16 w postaci granulatu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII

więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


bezpłatny program PIT 2019

Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.