To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 777538-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl
www: www.nieruchomoscigda.pl
adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Głęboka 6/35
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/121/20/A
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskich Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy w 2021r.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
przeglądy okresowe,
regulacje, naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek.
Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 241 szt.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 30 szt.
Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 391szt.
Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 444 szt.
Całkowita ilość taśm do drukarek - 10 szt.
Całkowita ilość tuszy do drukarek - 12 szt.
W przypadku konieczności naprawy drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją usługa naprawy będzie zlecana Gwarantowi.
W/w drukarki i kserokopiarki będą podlegały obsłudze technicznej, tj. naprawom i konserwacji z chwilą upływu terminu gwarancji.
2) ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE:
2.1. Konserwacja i przegląd kserokopiarek realizowane zawsze na zlecenie Zamawiającego będzie się odbywać co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
• demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
• czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
• czyszczenie zespołu optyki,
• czyszczenie kaset papieru,
• czyszczenie filtrów,
• czyszczenie drogi transportu papieru,
• czyszczenie napędu głównego,
• czyszczenie sekcji grzejnej,
• czyszczenie sekcji pobierania papieru,
• demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
• regulacja jakości kopii,
• dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu.
2.2. Konserwacja drukarek igłowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu),
• Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.),
• Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.),
• Smarowanie,
• Regulacja luzów,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej,
• Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego,
• Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy,
• Regulacja docisku głowicy do wałka,
• Smarowanie wałka prowadzącego głowicę,
• Przemycie igieł, dyszy głowicy, kalibracja głowicy,
• Sprawdzenie i testowanie drukarki.
2.3. Konserwacja drukarek laserowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• Czyszczenie zespołu optyki,
• Czyszczenie kaset papieru,
• Czyszczenie drogi transportu papieru,
• Czyszczenie sekcji grzejnej,
• Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
• Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
• Sprawdzenie działania drukarki.
2.4. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.5. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek i kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje:
Zadanie ( Część) 1
• Rolki poboru papieru,
• Fuser,
• Separator papieru,
• Moduł lasera,
• Bęben lub zespół bębna,
• Wałek dociskowy,
• Tuleję wałka dociskowego,
• Lampę skanera,
• Developer,
• Głowicę [dotyczy drukarek igłowych],
• Mechanizm prowadzenia papieru [dotyczy drukarek igłowych],
Zadanie (Część) 2
• Zespół bębna,
• Zespół wywołujący,
• Sekcja utrwalania,
• Zespoły przeglądowe,
2.7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje:
• Tonery,
• Taśmy (zadanie 1),
• Tusze (zadanie 1).
2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery.
2.9. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
• być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
• posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
• posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
• posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
• spełniać parametry takie jak: pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
• nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
• nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
2.11. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w SIWZ w pkt 1 opis przedmiotu zamówienia ppkt 2.4 - dotyczące drukarek, a w ppkt. 2.5 - dotyczące kserokopiarek.
2.12. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 2.4, 2.5 (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). Zamawiający ma prawo żądać dokumentu zakupu w/w materiału.
2.13. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci.
2.14. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskich Nieruchomości znajdujących się na terenie Gdańska:
Zarząd ul. Partyzantów 74,
Dział Eksploatacji Zasobu ul. Partyzantów 74,
Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6,
Dział Funduszy ul. Toruńska 23
Biuro Obsługi Skarbu Państwa ul. Podwale Przedmiejskie 30,
Biuro Lokali Użytkowych ul. Mściwoja II 44,
Obszar Administracyjny nr 1 ul. Dyrekcyjna 7,
Obszar Administracyjny nr 2 ul. Mściwoja II 44,
Obszar Administracyjny nr 3 ul. Na Zaspę 31,
Obszar Administracyjny nr 4 ul. Gościnna 17,
Biura jednostek ul. Sienna 6,
Biura jednostek ul. Śniadeckich 12,
Dział Utrzymania Technicznego i Porządku ul. Wronki 7
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.12.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Hewlett Packard, Samsung, OKI, Epson, Lexmark i kserokopiarek Sharp, Konica Minolta, Canon oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ComplexBiuro G.Turowski. G. Kowalski, K Sosnowski sp.j.
Email wykonawcy: magdalenka26@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Heweliusza 23/25
Kod pocztowy: 80-125
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67650
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67650
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Kyocera i kserokopiarek Kyocera, Kyocera - Mita oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIMIT-MITA Jerzy Bielokno
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kartuska 368A
Kod pocztowy: 80-125
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 184500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 184500
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.