eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-02

Ogłoszenie nr 510235155-N-2019 z dnia 02-11-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588524-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 531593457, ul. Bolesława Chrobrego 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 461 33 81, e-mail dyrektor@pcpr.strzelceop.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.pcpr.strzelceop.pl/index.php/2016-12-02-13-03-50

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCPR.OK.3320.7.2019.JCH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich. W ramach zadanie planuje się: - wygrodzenie i oznakowanie terenu budowy, - odłączenie wewnętrznych instalacji wewnętrznych w poziomie poddasza użytkowego oraz demontaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach poddasza, - demontaż stolarki drzwiowej na poddaszu, - rozbiórka ścianek działowych na poddaszu, - zabezpieczenie stropu nad II pietrem przed zamakaniem, - demontaż okien w lukarnach, - usuniecie gruzu z poddasza, - montaż rusztowań elewacyjnych, - demontaż instalacji odgromowej, - demontaż pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki, - demontaż obróbek blacharskich, - ocena stanu technicznego kominów murowanych - ewentualne ich przemurowanie, - demontaż lukarn, - demontaż ołacenia dachu, - demontaż więźby dachowej, - rozbiórka górnej części ścian nośnych w celu wykonania wieńca obwodowego, - deskowanie, zbrojenie i betonowanie żelbetowego wieńca obwodowego, - montaż więźby dachowej w analogicznej formie jak istniejąca, - deskowanie połaci dachowej, - montaż okien połaciowych w elewacji południowej, - ułożenie membrany paroprzepuszczalnej na deskowaniu, - monta pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę w kolorze czerwonym wraz z obróbkami blacharskimi- analogicznych jak pokrycie istniejącego dachu, - montaż wyłazów oraz ław kominiarskich, - montaż i pomiar instalacji odgromowej, - montaż lukarn w połaci dachu - analogicznych jak istniejące, - montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie połaci dachu, - montaż obudowy połaci dachu z płyt gipsowo-kartonowych, - montaż schodów na strych, - montaż ścianek działowych na poddaszu, - roboty instalacyjne, - roboty tynkarskie i posadzkowe, - montaż okien w lukarnach i drzwi wewnętrznych w poziomie poddasza użytkowego , - roboty malarskie i okładzinowe, - roboty porządkowe

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261910-6


Dodatkowe kody CPV: 45223500-1, 45400000-1, 45331100-7, 45332300-6, 45332200-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 492719.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Max Plus
Email wykonawcy: biuro.max@onet.eu
Adres pocztowy: Widok 2/1
Kod pocztowy: 48-100
Miejscowość: Głupczyce
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 588731.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 665971.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588731.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.