eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Udostępnienie zakładu/instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów PWSZ w Płocku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-01

Ogłoszenie nr 500262881-N-2018 z dnia 01-11-2018 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Udostępnienie zakładu/instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów PWSZ w Płocku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku poszukuje instytucji i firm wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunków: Ekonomia, Informatyka, Bezpieczeństwo wewnętrzne, Filologia, Pedagogika, Praca Socjalna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609728-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500211793 - N - 2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego 2, 09402 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (url): www.pwszplock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udostępnienie zakładu/instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów PWSZ w Płocku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA/PM/-232-48/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 37 części, każda z części została opisana w sposób jednoznaczny i wyczerpujący uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku EKONOMIA - Część 1 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku EKONOMIA. Wymagania dla części 1: Wykształcenie wyższe z obszaru nauk ekonomicznych albo studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku INFORMATYKA Część 2 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Informatyka Część 3 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Informatyka Część 4 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Informatyka Część 5 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Informatyka Wymagania dla części 2, 3,4,5: Wykształcenie wyższe na kierunku informatyka albo studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA Część 6 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Część 7 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Część 8 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Część 9 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Część 10 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Wymagania dla części 6,7,8,9,10: Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika lub studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz studia podyplomowe kwalifikacyjne w zakresie edukacji przedszkolnej lub wczesnoszkolnej. Część 11 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 12 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 13 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 14 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 15 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 16 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 17 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 18 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 19 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj. edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym. Wymagania dla części 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19: Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika lub studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji/pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej pedagogiki resocjalizacyjnej lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA Część 20 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 21 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 22 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 23 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 24 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Wymagania dla części 20, 21, 22, 23, 24: Wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna bądź studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE Część 25 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 26 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 27 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 28 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 29 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 30 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 31 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 32 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 33 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Część 34 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Wymagania dla części 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34: Wykształcenie wyższe z obszaru nauk o obronności/bezpieczeństwie/prawnych bądź studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów Kierunku FILOLOGIA - SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA Część 35 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. Część 36 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. Część 37 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. Wymagania dla części 35, 36, 37: Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika/filologia angielska lub studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz studia podyplomowe kwalifikacyjne w zakresie nauczania języka angielskiego. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku EKONOMIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GIPEMIX Piotr Adamski i Spółka Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 40,
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku INFORMATYKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 2 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku INFORMATYKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sensi Labs Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Łucka 2/4/6 lok. U4,
Kod pocztowy: 00-845
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: zloty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku INFORMATYKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART FACTOR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Paryska 2/2,
Kod pocztowy: 03-954
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2400.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 6, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 7 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Szkoła Podstawowa Im. Ks. Jana Twardowskiego w Nowych Krubicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowe Krubice 8,
Kod pocztowy: 09-454
Miejscowość: Bulkowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 10 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 11 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 12 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLSKI KOMITET POMOCY SPOLECZNEJ Zarząd Rejonowy w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Misjonarska 22,
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prywatny Punkt Przedszkolny "Kreatywna Dolina"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. mjr. J. Sucharskiego 2,
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLSKI KOMITET POMOCY SPOLECZNEJ Zarząd Rejonowy w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Misjonarska 22,
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLSKI KOMITET POMOCY SPOLECZNEJ Zarząd Rejonowy w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Misjonarska 22
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLSKI KOMITET POMOCY SPOLECZNEJ Zarząd Rejonowy w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Misjonarska 22
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLSKI KOMITET POMOCY SPOLECZNEJ Zarząd Rejonowy w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Misjonarska 22
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 19 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 20 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 21 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 22 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 23 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 24 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLEN Ochrona Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLEN Ochrona Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLEN Ochrona Sp. z o.o. Ul. Chemików 7
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLEN Ochrona Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLEN Ochrona Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sekcja Piłki Ręcznej WISŁA PŁOCK S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Celebry Papieskiej 1
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Nazwa: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sekcja Piłki Ręcznej WISŁA PŁOCK S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Celebry Papieskiej 1
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 59
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORLEN Ochrona Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 34 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów Kierunku FILOLOGIA - SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 35 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów Kierunku FILOLOGIA - SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 36 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów Kierunku FILOLOGIA - SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku działając na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 37 ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII

więcej: Usługi edukacyjne i szkoleniowe »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.