eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Przebudowa pasa drogi gminnej ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej w ramach zadania budżetowego "przebudowa ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej (wraz z ułożeniem nakładki asfaltowej na jezdni)".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-04

Ogłoszenie nr 500185270-N-2018 z dnia 04-08-2018 r.

Gmina Otwock: Przebudowa pasa drogi gminnej ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej w ramach zadania budżetowego "przebudowa ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej (wraz z ułożeniem nakładki asfaltowej na jezdni)".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550425-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Otwock, Krajowy numer identyfikacyjny 1326877000000, ul. ul. Armii Krajowej 5, 05400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (url): www.bip.otwock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pasa drogi gminnej ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej w ramach zadania budżetowego "przebudowa ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej (wraz z ułożeniem nakładki asfaltowej na jezdni)".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.33.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie I wykonanie jezdni 1) sfrezowanie istniejącej nakładki bitumicznej na odcinku od ul. Kołłątaja do ul. Mazowieckiej, pozyskany materiał należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie granic Miasta Otwocka 2) przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 3) wymiana oraz oczyszczenie elementów sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego wskazanych w dokumentacji projektowej wraz z regulacją w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 4) wymiana hydrantów naziemnych na podziemne w uzgodnieniu z właścicielami sieci w przypadku wystąpienia kolizji z budową jezdni, 5) wbudowanie oporników i krawężników na ławach betonowych, 6) wykonanie konstrukcji jezdni zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej, 7) wykonanie warstw z betonu asfaltowego spełniających normy dla dróg kategorii KR 3+4 8) odtworzenie wszelkich elementów pasa drogowego uszkodzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych, 9) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, 10) wykonanie cięć pielęgnacyjnych w obrębie prowadzonych prac, 2. Zadanie II wykonanie ciągów pieszych, rowerowych oraz zatok 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni zatok, chodników i zjazdów oraz jej transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w granicach administracyjnych miasta Otwocka), 2) przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 3) wymiana hydrantów naziemnych na podziemne w uzgodnieniu z właścicielami sieci, 4) wbudowanie oporników i krawężników na ławach betonowych za wyłączeniem krawężników jezdni, 5) wzmocnienie podłoża gruntowego, 6) wykonanie podbudowy wraz z warstwą odsączającą, 7) wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów i parkingów zgodnie z założeniami zawartymi w dokumentacji projektowej, 8) wycinka drzew kolidujących z przebudową zgodnie z projektem gospodarki zielenią oraz decyzją zezwalającą na wycinkę drzew i krzewów będącą w posiadaniu Zamawiającego, 9) wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z projektem nasadzeń zastępczych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym proponowanego gatunku drzew, 10) wykonanie cięć pielęgnacyjnych, 11) wykonanie warstwy 10 cm warstwy urodzajnej wraz z obsianiem trawy w miejscach nieutwardzonych, 3.2 Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3.3 Dokumenty wymienione w ust. 3.2 ,specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. 3.4 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1) powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, 2) zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 3) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 4) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 5) organizacja zaplecza budowy, 6) zgłaszania przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 7) ubezpieczenia budowy, 8) wykonania niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 9) wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, 10) rekultywacja terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy. 11) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 3.5 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 3.6 w trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111300-1, 45233220-7, 45233260-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1. Zadanie I wykonanie jezdni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMIRAF s.c. Michał Tomaszewski, Rafał Tomaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 42, Glina
Kod pocztowy: 05-430
Miejscowość: Celestynów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 522760.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 522760.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522760.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2. Zadanie II wykonanie ciągów pieszych, rowerowych oraz zatok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMIRAF s.c. Michał Tomaszewski, Rafał Tomaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 42, Glina
Kod pocztowy: 05-430
Miejscowość: Celestynów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349881.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349881.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349881.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.