Og³oszenie z dnia 2025-05-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chopina 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalbialogard.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.’’
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce5bec54-4073-40d9-8a1b-34863dd45815
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00244974
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce5bec54-4073-40d9-8a1b-34863dd458153.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ce5bec54-4073-40d9-8a1b-34863dd45815
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± zgodnie z tre¶ci± niniejszego rozdzia³u.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym w Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn±, z uwzglêdnieniem wymogów ustanowionych w specyfikacji.
3. W postêpowaniu ¶rodkiem komunikacji elektronicznej, o którym mowa w ust. 2 powy¿ej, jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie eZamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/tenders ocds-148610-895364af-4d2a-47b9-8f07-661d578da700
Dalsza czê¶æ znajduje siê w roz. VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o., 78-200 Bia³ogard, ul. Chopina 29, e-mail: sekretariat@rcm24.pl, tel. +48 94 3113724, w imieniu której dzia³a Prezes RCM, zwany dalej „RCM” lub „Administrator”;
2) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Dariusz Florek, kontakt z Inspektorem pod adresem poczty elektronicznej e-mail: iod@szpitalbialogard.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.’’ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo Zamówieñ Publicznych;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez Administratora, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami Administratora;
Dalsza cze¶æ znajduje siê w dziale XXXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P/N/03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi pralnicze (brudnej bielizny szpitalnej, materacy, pokrowców na materace, pieluch, koców, poszewek, poszew, prze¶cierade³, prze¶cierade³ podk³adów, fartuchów i bielizny noworodkowej): pranie wodne, pranie wodno-chemiczne, maglowanie, suszenie, dezynfekcjê termiczn± lub termiczno-chemiczn±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium najni¿szej ceny.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±. Oferty zostan± sklasyfikowane wg kolejno¶ci zaoferowanej ceny (brutto) od najni¿szej (najkorzystniejsza) do najwy¿szej.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy skorzysta z mo¿liwo¶ci negocjacji i Wykonawca na zaproszenie do z³o¿enia oferty dodatkowej, z³o¿y tak± ofertê zawieraj±c± now±, ni¿sz± cenê, ocenie podlegaæ bêdzie oferta Wykonawcy z³o¿on± w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu z uwzglêdnieniem zmiany ceny wynikaj±cej z oferty dodatkowej.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsza ofertê w terminie zwi±zania z ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania z ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. w przypadku braku zgody, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, najwy¿ej ocenionego, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
8. Je¿eli, nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 200.000,00 PLN – polisa.
2)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonywali lub s± w trakcie wykonywania, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, min. dwie us³ugi pralnicze dla jednostek s³u¿by zdrowia, z czego jedna o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ rocznie, potwierdzone referencjami.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych innych podmiotów, wykonaniem robót budowlanych okre¶lonych powy¿ej winien wykazaæ siê co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych wykonawca bêdzie polega³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -O¶wiadczenie o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przes³anek okre¶lonych w art. 108 ustawy Pzp skutkuj±cych wykluczeniem z postêpowania – wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Kopiê op³aconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) Wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
-O¶wiadczenie o spe³nianiu przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 11 Zmiany umowy1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 Pzp.
2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksów w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy;
2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia
3) zmiana wynagrodzenia:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace (Dz. U. z 2020, poz. 2207, ze zm.),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
b) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
c) konieczno¶ci zmiany osób przewidzianych do wzajemnego wspó³dzia³ania, lub wykonywania przedmiotu umowy,
d) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej, jako zdarzenia zewnêtrznego niemo¿liwego do przewidzenia
i niemo¿liwego do zapobie¿enia.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania Umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1, w przypadku, gdy nie zosta³a wykorzystana ca³kowita warto¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w § 6 ust. 1. Przed³u¿enie terminu realizacji Umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres 3 miesiêcy. Zmiana taka wymaga sporz±dzenia aneksu do Umowy.
Inicjatorem zmian mo¿e byæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce uzasadnienie proponowanych zmian
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-02 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-01
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaINNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- ,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.''
- US£UGA UBEZPIECZENIA REGIONALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W BIA£OGARDZIE SP. Z O.O.
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowej w zakresie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie dzia³ki nr 267/4 w obr. ewid. 0007 przy ul. Grunwaldzkiej w Bia³ogardzie
- "Organizacja wycieczki do na Maltê dla osób uprawnionych do korzystania z Zak³adowego Funduszu ¦wiadczeñ Socjalnych S±du Rejonowego w Bia³ogardzie".
- Zakup sprzêtu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Starostwa Powiatowego w Bia³ogardzie wraz z jednostkami podleg³ymi"
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- ,,¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.''
- Us³ugi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, maglowania, prasowania i reperacji bielizny szpitalnej oraz wynajmu bielizny, transportu, za³adunku i wy³adunku u Zamawiaj±cego
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH OD 01.07.2025 DO 31.12.2025
- Us³uga prania dla Zak³adu Karnego w Tarnowie oraz Oddzia³u Zewnêtrznego w Tarnowie-Mo¶ciach
- Wykonywanie us³ug sprz±tania i utrzymywania czysto¶ci w obiektach mieszcz±cych komórki organizacyjne S±du Rejonowego w Piasecznie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.