eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500119131-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554209-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski, Krajowy numer identyfikacyjny 29002003500000, ul. Sudół 216, 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 653 149, e-mail nadlesnictwo.ostrowiec@radom.lasy.gov.pl, faks 412 651 429.
Adres strony internetowej (url): http://www.ostrowiec.radom.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.11.2018.HŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2018. Sorty mundurowe powinny cechować się, jakością i wzornictwem gwarantującymi uzyskanie przez Wykonawcę "Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych" wydanego przez Ośrodek Rozwojowo- Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. Realizacja przedmiotu zamówienia w czasie określonym umową będzie następowała sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Ilości poszczególnych sortów mundurowych wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) są wielkościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi udzielić, co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru sortów mundurowych przez Zamawiającego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. 1 Marynarka gabardyna lub tropik -męska Marynarka gabardyna lub tropik -damska szt. 14 6 2 Marynarka gabardyna z wykończeniem oleofobowym - męska szt. 3 3 Spodnie gabardyna lub tropik męskie para 18 4 Spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym - męskie para 7 5 Spódnica gabardyna lub tropik szt. 6 6 Spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2 7 Koszula : - męska - damska szt. 18 4 8 Koszula - bawełna 100% - męska - damska szt. 38 2 9 Krawat w kolorze zielonym szt. 18 10 Czapka szt. 5 11 Płaszcz wiosenno-jesienny w kolorze oliwkowo-zielonym (męski) szt. 8 12 Kapelusz - męski szt. 3 13 Kurtka - męska - damska szt. 6 2 14 Szalik w kolorze zielonym szt. 5 15 Rękawice w kolorze brązowym (męskie) para 8 16 Skarpety w kolorze zielonym - letnie term. para 36 Skarpety w kolorze zielonym - przejściowe term. para 22 Skarpety w kolorze zielonym - zimowe term. para 21 17 Półbuty w kolorze brązowym - męskie - damskie para 18 2 II Mundur codzienny leśnika 18 Koszula z długim i krótkim rękawem - męska - damska szt. 14 1 19 Koszula z długim i krótkim rękawem - bawełna 100% - męska - damska szt. 36 1 20 Sweter (nowy wzór) w kolorze ciemnozielonym szt. 34 21 Kamizelka w kolorze ciemnozielonym szt. 14 22 Bluza z polaru typu windstoper w kolorze ciemnozielonym szt. 30 23 Kurtka w kolorze zielonym (wierzchnia) szt. 9 24 Czapka zimowa w kolorze zielonym z wizerunkiem orła szt. 1 25 Peleryna w kolorze zielonym szt. 1 26 Półbuty w kolorze brązowym na grubej zelówce typu "Sympatex" para 15 27 Półbuty w kolorze brązowym na grubej zelówce typu "Gore-tex" para 10 III Mundur terenowy leśnika 28 Bluza z kamizelką (letnia) szt. 6 29 Spodnie letnie para 41 30 Kurtka zimowa szt. 8 31 Spodnie zimowe para 15 32 Czapka letnia szt. 3 33 Czapka zimowa szt. 2 34 Trzewiki typu "Sympatex" para 8 35 Trzewiki typu "Gore-tex" niskie para 8 36 Trzewiki typu "Gore-tex" wysokie para 6 37 Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" para 5 38 Trzewiki typu "Gore-tex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 3 39 Trzewiki typu "Gore-tex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" para 4 IV Oznaki 40 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem kpl. 13 1 Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą-komplet kpl 41 2 Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe-komplet kpl 47 3 Koszula robocza, długi rękaw szt. 43 4 Koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 43 5 Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt. 50 6 Koszula termoaktywna, długi rękaw szt. 50 7 Kalesony męskie termoaktywne/ leginsy damskie termoaktywne para 50 8 Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą para 12 9 Buty (gumowe) wodoodporne para 40 10 Skarpet letnie, termoaktywne para 98 11 Skarpety zimowe termoaktywne para 98 12 Czapka letnia szt. 10 13 Czapka ocieplana szt. 51 14 Hełm ochronny szt. 3 15 Okulary ochronne/gogle szt. 43 16 Kamizelka ostrzegawcza szt. 56 17 Rękawice robocze para 58 18 Rękawice ocieplane para 42 19 Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl. 10 20 Fartuch roboczy szt. 2 21 Maska przeciwpyłowa szt. 3 22 Rękawice ochronne para 2 23 Kamizelka ciepłochronna szt. 1 24 Ochrona słuchu szt. 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234136.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna
Email wykonawcy: tbg@zol-tarnobrzeg.com.pl
Adres pocztowy: Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233965.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233965.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233965.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234136.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233965.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233965.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233965.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.